نوشته شده توسط : سارا موسوی

معمولا در تهران به دلیل اینکه مشاغل بسیار زیادی وجود دارد طراحی سایت تهران اهمیت زیادی پیدا می کند زیرا با طراحی سایت تهران می توان در میان این همه رقیب به شکوفایی رسید.به دلیل اینکه امروزه کاربران تهرانی مشغله بسیار زیادی دارند با یک جستجوی ساده در مورد طراحی سایت به سادگی می توانند در هر زمینه شغلی ای که فعالیت می کنند با یک شرکت طراحی سایت تهران وارد همکاری شوند . طراحی سایت در تهران این مزیت را دارد که از سایر رقبای خود که سایر روش های تبلیغاتی را برگزیده اند پیشی بگیرید.

طراحی سایت تهران جز مباحث داغ این روزها است. آنچه که امروزه ورود به حیطه کسب و کار آنلاین را به یک نیاز مبرم تبدیل کرده است طراحی سایت تهران می باشد. این نیاز تا جایی پیش رفته است که حتی شرکت های غیرآنلاین هم برای ورود به دنیای دیجیتال نیز به طراحی سایت تخصصی در تهران روی آورده اند. مهم نیست که کسب و کار شما در شهر کوچک باشد یا بزرگ ، مهم این است که هر چه زودتر برای پیشی گرفتن از رقبا اقدام به ساخت وب سایت کنید. مزیت های طراحی سایت تهران آنقدر گسترده است که عدم داشتن سایت ضعف بزرگ برای مشاغل محسوب می شود. در واقع نداشتن سایت باعث می شود مشتریان آنلاین خود را از دست بدهید.

رونق کسب و کار با طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران و سایر شهرهای آن به دلیل جمعیت زیاد و تنوع کسب و کارها بسیار رایج است که صاحبان مشاغل با مشاوره با یک شرکت طراحی سایت بسیار می توانند به رونق کسب و کارشان کمک کنند. تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور است، در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است و یکی از دلایل پیشرفت در مشاغل مختلف ، طراحی سایت تهران بوده است .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

در نگاه اول طراحی لوگو یا نشانه یکی از مهمترین عناصر ارتباط شما با مشتریانتان است. ارتباطی صریح ، سریع و خلاق که در وهله اول احساس بیننده را نسبت به شما بر می انگیزد. این ارتباط باید به گونه ای باشد که موارد زیر را به صورت کامل پوشش دهد تا موفق تلقی شود :

  • تامین نیازهای بصری چشم ( اعم از رعایت تناسبات ، رنگ و...)
  • انتقال مفهومی خاص به روشی جذاب ( خلاقیت)
  • متوجه ساختن بیننده از حیطه کاری شما یا نام تجاریتان

بخش دوم طراحی لوگو استاندارد نیز به شرح زیر است:

  • قابلیت تطابق در هر یک از اوراق شما ( سربرگ ، کارت ویزیت و...)
  • رعایت اصول زیبایی شناختی و پرهیز از تقلید
  • لوگو باید خود به عنوان یک اثر هنری دارای جذابیت های منحصر به فردی باشد

همان طور که مشخص است اگر از نگاهی سطحی بخواهیم گذر کنیم و وارد بطن طراحی لوگو شویم می بینیم که در طراحی لوگو باید عناصر زیادی رعایت شود. فراموش نکنید که لوگوی شما نشان دهنده بینش شما در زمینه کاریتان است. خوانایی ، رسایی ، گیرایی و خلاقانه تر بودن از ارکان اصلی طراحی لوگوی موفق است .

طراحی لوگو یکی از اصول اصلی راه‌اندازی هر تجارتی است، این کار نشانه و هویت یک شرکت است و هویت یک شرکت را بر پایه آرم آن شرکت می‌توان شناخت، به‌طور کلی ساخت لوگو از مهم‌ترین فرایندها برای یک شرکت است طوری که این کار تأثیر بسیار زیادی در برندینگ یک شرکت و یا تجارت دارد، امروزه ٣ روش برای این کار به‌صورت حرفه ای وجود دارد (لوگو بدون متن، لوگو تایپ، و ترکیبی از لوگو و تایپ)، اغلب تجارت‌های بزرگ که برای مشتریان خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، طراحی لوگو حرفه ای به‌صورت یونیک را ترجیح می‌دهند زیرا این کار تا سال‌های سال باید باقی خواهد ماند و مشتریان برند شما بر اساس لوگو، شما را خواهند شناخت. به این دلیل اغلب تجارت‌های بزرگ برای طراحی آرم و لوگو خود حساسیت ویژه‌ای دارند. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که یک لوگوی که یک شرکت باید داشته باشد، معرفی هویت یک برند و تجارت با نشانه‌ای از روی ظاهر هر لوگو و آرم است که هر طراحی باید در آن دقت لازم را داشته باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

 

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین ، هنر ارتباط بصری با مخاطب است که از طریق واژه‌ها، تصاویر و ایده‌ها اطلاعاتی را منتقل کند. رشته پر رمز و راز طراحی گرافیک در همه محیط‌ها با همه سلائق برای خود جایی باز کرده و در ارتباط با صنعت نیز به هنرنمایی پرداخته است. گرافیک زبان تصویری است. استفاده از علائم، سمبل‌ها، خطوط، منحنی‌ها و نماد‌ها در کنار رنگ‌های موزون و حساب شده دنیایی از حرف و معنا را در خود جای داده است.

یک طراح گرافیک باید بداند چگونه با خلق و ساماندهی یک سلسله عوامل تصویری، مفهوم و پیام خاصی را در جهت هدفی مشخص بیان کرده و در مخاطب تاثیر مورد نظر را ایجاد کند. برای این منظور، هنرمند ابتدا باید درک مناسبی از کلیت کار و اطلاعات پیام پیدا کند، سپس نقشه کار را طراحی کرده و در نهایت راه حلی تصویری با کمک ایده، تصاویر، فرم‌ها، رنگ‌ها و نوشته‌ها برای رساندن پیام ارائه دهد. غیر از آن، شاخص‌های مهمی چون بررسی و تحلیل مخاطبان از لحاظ گروه‌های سنی، جنسیتی و… نیز نقش مهمی در طراحی یک اثر گرافیکی ایفا می‌کند.

 

نکات کلیدی در طراحی گرافیک

 

در طراحی گرافیک عوامل مهمی چون ایده‌پردازی، خلاقیت و جذابیت، نقش مهمی ایفا می‌کنند. بخش ایده یعنی پیدا کردن فکری که بتواند محتوا را به خلاصه‌ترین شکل بیان کند. درست مانند اینکه یک کتاب یا فیلم در یک جمله تعریف شود، به شکلی که نتواند خلاصه‌تر از آن باشد ولی تا حد امکان تمام داستان را هم بیان کند. هرچه ایده با محتوا، پیام و هدف مرتبط باشد، احتمال خاص بودن ایده زیادتر می‌شود. ایده علاوه بر داشتن محتوای خاص باید درک مخاطب را نیز در نظر بگیرد.
خلاقیت نیز به این معناست که چیزی بوجود آید که پیش از آن وجود نداشته است. در یک کار گرافیگ دیزاینی، عمل خلاقانه می‌تواند در ارائه ایده، انتخاب سمبل‌ها، تصاویر و اشکال به کار رود و راه حل‌هایی که تا به حال انجام نشده و ناب‌اند ارائه شود.
اما اولین گام در راه طراحی گرافیک ایجاد جذابیت برای مخاطب است. یعنی یک گرافیست قبل از هر کار باید توانایی ایجاد کشش اولیه برای ارتباط با بیننده اثرش را داشته باشد. جذاب کردن یک اثر هم می‌تواند از طریق ترفندهای گرافیکی و ابداعات بصری و هم از طریق ایده و محتوای ناب بوجود آید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

امروزه فرهنگ خرید آنلاین در جامعه پذیرفته شده است و فروشگاه های اینترنتی مانند دیگر فناوری های دیجیتالی به سرعت پیشرفت کرده اند. افرادی که صاحب کسب و کار و فعالیت تجاری هستند، می توانند با طراحی سایت فروشگاهی از مزایای آن بهره مند شوند. داشتن یک سایت فروشگاهی نیازی به سرمایه کلان، مدرک تحصیلی و یا شرایط سنی ندارد، در این نوع کسب و کار، خودتان کارفرمای خودتان هستید و فروش محصولات شما بدون این که هزینه ای برای اجاره و... بپردازید چندین برابر خواهد شد

اگر می خواهید در کسب و کارتان موفق باشید، بهتر است همگام با دنیا پیش روید و فقط به فروش حضوری محصولات خود بسنده نکنید. طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی این امکان را به شما می دهد که مشتریان، تنها با چند کلیک ساده، کالا های شما را خریداری کنند. شما با آسان تر کردن خرید به مشتریان خود، فرصت مرور محصولات و انتخاب آن ها را می دهید همچنین امکان خرید را برای مشتریانی که دسترسی به فروشگاه فیزیکی شما ندارند را فراهم می کنید و مشتریان جدیدی برای کالا های خود پیدا می کنید

مشتریان، با استفاده از سایت فروشگاهی شما، می توانند در هر زمان از شبانه روز به محصولات شما دسترسی داشته باشند و آن ها را بررسی و مشاهده نمایند. دسترسی شبانه روزی  و همیشگی به محصولات شما یک مزیت  به حساب می آید و مشتریان زیادی را به سمت خرید از فروشگاه شما سوق خواهد داد. طراحی سایت فروشگاهی آنلاین، تعداد مشتریان شما در سراسرکشور یا حتی سراسر جهان را افزایش می دهد و باعث می شود مشتریان و درآمد شما نیز از فروش محصولات گسترش پیدا کند

شما باید موجودی و قیمت محصولات خود را مرتب، به روز سانی کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را در سایت فروشگاهی شما ثبت نمایند. یکی دیگر از مزایای طراحی سایت فروشگاهی این است که فروشنده می تواند، وضعیت محصول و مشتری خود را کاملا تحت نظر بگیرد و متوجه شود چه کالایی پر طرفدار است و به این صورت نبض بازار را در دست خواهد گرفت.

 

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه نوع کسب و کارهایی است؟

طراحی سایت فروشگاهی مناسب همه مشاغل و کسب و کارها است. امروزه افراد برای خرید محصولات، ابتدا به سایت های فروش آنلاین سر خواهند زد تا حدود قیمت محصولات را برآورد کنند و با قیمت فروشگاه های فیزیکی مقایسه کنند. از این رو صاحبان مشاغل به فکر طراحی سایت فروشگاهی می افتند تا با کم ترین دردسری محصولات خود را در دسترس افراد بگذارند.

هر شغلی از کوچکترین مغازه ها تا بزرگترین فروشگاه های عرضه محصولات و حتی شرکت ها و کارخانجات بزرگ، قادر به طراحی سایت فروشگاهی هستند تا خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی نمایند. برای طراحی سایت فروشگاهی هیچ گونه نیازی به دانستن برنامه نویسی ندارید. تنها لازم است کار خود را به یک شرکت طراحی وب سایت فروشگاهی معتبر بسپارید تا در عرض چند روز سایت خود را دریافت نمایید و از آن استفاده کنید و به صورت شبانه روزی فعالیت خود را ادامه دهید.

بسیاری از مشتریان به دلیل کبود وقت، امکان خرید حضوری از فروشگاه فیزیکی را ندارند. بنابراین خرید اینترنتی را برای خرید محصولات خود انتخاب می نمایند تا کالای مد نظر خود را درب منزل تحویل گیرند و ترافیک های طولانی را متحمل نشوند. حضور شما در فضای اینترنت باعث می شود که مشتریان ذهنیت بهتری از فروشگاه شما داشته باشند. سایت فروشگاهی، اعتبار کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد و مشتریان، متوجه می شوند که با یک فروشگاه معتبر روبه رو هستند و با اطمینان خاطر از شما خرید خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت دکوراسیون برای شرکت ها و موسسات فعال در زمینه ی دکوراسیون داخلی و خارجی از مهمترین موارد است. داشتن فضایی برای ارائه ی نمونه کارهای خود، پیدا کردن مشتریان جدید بوسیله ی بازاریابی اینترنتی بدون داشتن محدودیت مکانی، داشتن ویترین و مغازه ی 24 ساعته، فروش محصولات و کالا ها بوسیله اتصال به طراحی سایت دکوراسیون به فروشگاه اینترنتی، جلب اعتماد مشتریان از طریق وب سایت و ... از مهمترین دلایلی است که طراحی سایت و داشتن وب سایت برای یک شرکت دکوراسیون حیاتی است . بسیاری از شرکت های کوچک از طریق داشتن یک سایت و پیداکردن بازار اینترنتی گسترده از طریق تنها یک سایت، توانسته است بسیار بزرگ شود! اگر طراحی سایت دکوراسیون برای این شکل از شرکت ها به صورت کاملا هدفمند با گرافیکی جذاب، امکاناتی کامل همچون صفحات درباره ما، اسلاید های نمونه کارها، فروش حتی محصولات، اطلاعات تماس، گالری های فیلم و عکس، نمایش 360 درجه محصولات و ... باشد، وب سایت تازه آماده ی شروع به کار است. چراکه مهمترین مرحله در طراحی سایت دکوراسیون ، طراحی بهینه برای موتورهای جستجوگر می باشد. داشتن گرافیکی مناسب و درخور کار دکوراسیون و قالبی خاص، از مهمترین خصوصیات یک طراحی سایت دکوراسیون حرفه ای می باشد. سرعت لود صفحات و امنیت این وب سایت باید بصورت کامل کار شده باشد. اما مهمترین دروازه برای ورود کاربران آن هم بصورت هدفمند به سایت دکوراسیون، گوگل و سایر موتورهای جستجو می باشند. در نظر بگیرید در صورتی که سایت دکوراسیون، در کلمات کلیدی خودش مانند طراحی داخلی، طراحی فضای سبز، شرکت دکوراسیون، خرید مبل، فروش مبلمان و ... در صفحه ی اول گوگل بیاید، این وب سایت با رشد چشم گیر و فوق تصوری در داشتن مشتریان روبرو خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت فیلم و موزیک امروزه کاربران به دنبال آهنگ و فیلم مورد علاقه خود در فضای وب می باشند و دنبال یکطراحی سایت فیلم خوب و جذاب در زمینه دانلود فیلم و موزیک می باشند اگر شما هم سری به سایت های دانلود موزیک و فیلم زده باشید متوجه خواهید شد که بیشتر سود این گونه سایت ها از تبلیغات و بازدید کننده بیشتر و تبلیغات بیشتر هست،شما هم می توانید سایتی طراحی کنید و داخل آن انواع مختلف موزیک و آهنگ و فیلم را برای دانلود کاربران بگذارید، تا هم کاربران به سایت شما هدایت شوند، هم اینکه بتوانید از تبلیغات برای خود درآمد زایی کنید ولی اینگونه سایت ها باید اول صبر داشته باشید و سعی کنید سایت خود را بروز نگه دارید و اولین نفر باشید بین سایت های رقیبان خود تا بتوانید کاربر بیشتری را به سایت خود هدایت کنید

چرا سایت های فیلم و موزیک و دانلود درآمدزا هستند؟

در حال حاضر هزاران کاربر برای اینکه آهنگ یا دانلود یا فیلم مورد علاقه خود را دانلود کنند دنبال بهترین سایت در زمینه دانلود فیلم و موزیک می گردنند تا بتوانند آهنگ و فیلم مورد علاقه خود را دانلود کنند شما هم می توانید یک طراحی سایت فیلمو موزیک داشته باشید از طریق بازدید بیشتر کاربران و بازدید کننده بیشتر و رتبه خوب و پیج رنک گوگل از سایت های دیگر تبلیغات داشته باشید،و درآمد زایی داشته باشید یا اینکه بعضی از افراد سرعت نت خوبی برای دانلود پس بهتر هست فروشگاهی برای فروش فیلم و موزیک راه اندازی کنیدو محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید، یا اینکه سایتی راه اندازی کنید

مانند سایت آپارات در ایران و  youtube   در خارج از ایران که ویدیو های بسیاری را کاربران داخل آن آپلود می کنند و از طریق تبلیغات به در آمد زایی خیلی بالای رسیده اند می توانید طراحی کنید و در آمد زایی بالایی برسید به شرطی که سایت شما جذاب و خوب باشد تا بتوانید با دیگر رقبا رقابت کنید.

چه امکاناتی برای طراحی سایت فیلم و موزیک  مناسب  است؟

  1. طراحی صفحه وب برای دسته بندهای مختلف
  2. طراحی صفحه وب برای پنل کاربران برای عضویت در سایت
  3. طراحی صفحه وب برای فروش فیلم و موزیک
  4. طراحی قالب جذاب و پویا تا کاربر خسته نشود

 

در طراحی سایت فیلم و موزیک از چه رنگ هایی باید استفاده شود؟

در طراحی سایت فیلم و موزیک و دانلود سایت باید طوری طراحی شود و هارمونی رنگ داشته باشد تا چشم کاربر را خسته نکند و پویا باشد تا کاربر لذت ببرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

امروزه بیشتر کابرانی که حتی از اینترنت سر رشته ای ندارند و اهل وبگردی نیستند از اطرافیان خود می خواهند تا در اینترنت جستجو کنند تا شاید ملک و زمین موردنظرشان را پیدا کنند و یا حتی مشتری خوبی را پیدا نموده و آن را بفروشند ، باید قبول داشته باشیم که تبلیغات از نوع سنتی امروزه چندان جایگاه مطمعن و مستحکمی نسبت به گذشته ندارد بنابراین طراحی سایت املاک حتی اگر جز این صنف نیستید می تواند آینده شغلی شما را دگرگون کند .

طراحی سایت املاکروشی است که هم از نظر هزینه و هم بازخورد بسیار بهتر می باشد و اکثر بنگاه های املاکی موفق به سمت این روش حرکت می کنند.

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک

املاکی ها در صورتی که بخواهند متفاوت باشند و در امر تبلیغات به روز و موفق تر عمل کنند باید به روش های نوین روی بیاورند. طراحی سایت املاکبه آنها این مزیت را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی کارا و همیشگی برخوردار شوند جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با هزینه اندکی بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند.

طراحی سایت املاک: به دلیل ماهیت شغل املاک و وجود پرونده های بسیار در این شغل سبب می شود تا بیش از هر کسب و کار دیگری نیاز به طراحی سایت املاک احساس شود.

طراحی سایت املاک فرایند کاری را آسان می کند امروزه با توسعه فناوری های وابسته به اینترنت ، پیشرفته تر شدن موتورهای جستجو و رشد فزاینده ی کاربران فضای مجازی و افزایش استفاده مردم از اینترنت و استفاده از خدمات غیرحضوری و همینطور افزایش هزینه در مراجعه های حضوری ، مدل های قدیمی بنگاه داری و مشاور املاک به متقاضیان دیگر مدلی از مد افتاده و منسوخ به نظر می آید مطمئنا طراحی سایت املاک قدرتمند و حرفه ای با امکانات فراوان و بهینه سازی سایت در زمینه خرید و فروش ملک و زمین باعث خواهد شد کاربران و افرادی که به جستجوی ملک خود می پردازند شما را بهتر بشناسند و شما می توانید از این فرصت نهایت استفاده را نمایید و با طراحی سایت املاک جذب مخاطب بیشتری را با کمترین هزینه داشته باشید

طراحی سایت املاک، فرایند کاری را بسیار آسان می کند در بسیاری از مواقع دیگر نیاز به نگهداری تعداد زیادی با در نظر گرفتن امکانات جدید مانند استفاده از سرچ های فایل نخواهد بود شما می توانید در طراحی سایت املاک حرفه ای و پیشرفته در سایت و طبقه بندی و دسته بندی های مختلف خدمات و همچنین استفاده از تور مجازی ، کابران سایت را راهنمایی نمایید تا ملک خود را به راحتی پیدا نمایند یا بدون هیچگونه دردسری و راحت برای فروش در معرض دید دیگران قرار دهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت کارخانه

در واحدهای صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها، یکی از مهم ترین مکان های شکل گیری و شکوفایی اقتصادی هر کشوری هستند. فارق از اینکه کارخانه یا کارگاه شما در چه حوزه ای فعالیت میکند، می توانید با مدیریت مناسب در قسمت های مختلف تولیدی، از تهیه مواد اولیه گرفته تا فروش محصولات، کار خود را گسترده کرده و شعبه هایی را درشهرهای مختلف فعال کنید. برای این منظور شما برای مدیریت شعب خود و نیز معرفی و فروش محصولات نیاز به ابزاری قدرتمند و مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا دارید.

طراحی سایت کارخانه و شیوه نوین فروش

ابزاری چون طراحی سایت کارخانهو ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب، آپارات، تلگرام، اینستاگرام و… از جمله راهکارنوین جهت معرفی و بازاریابی محتوایی برای واحدهای تولیدی و صنعتی می باشند.

در گذشته به دلیل محدود بودن تعداد تولید کنندگان و فروشندگان یک محصول، مراحل فروش به سادگی انجام میشد چون مشتریان باتوجه به نیاز خود و با کمی تحقیق میتوانستند کالای موردنیاز خود را خریداری نمایند. درحال حاضر با پیشرفت تجهیزات صنعتی و افزایش تولید کنندگان، بازار رقابت تنگاتنگی بین آنها به وجود آمده که این امر باعث شده خریداران در امر خرید کالا با مشکلاتی مواجه شوند، چرا که بایستی از بین چندین برند مختلف مناسب ترین آن را انتخاب کنند. از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی در بازار کنونی اهمیت خاصی پیدا نموده است.

طراحی سایت کارخانه یا طراحی سایت واحد صنعتی ، یک راهکارنوین جهت ارتباط بین تولید کنندگان و مشتریان است که با ارائه اطلاعات دقیق محصولات شامل معرفی محصول، قیمت، مقایسه محصول با نمونه های مشابه، ارائه مشخصات فنی محصول و… حضور همیشگی واحد تولیدی را در بین مشتریان فراهم می سازد.

از آنجایی که کارخانجات برای فروش محصولات خود همواره نیازمند بازاریاب هستند تا بتوانند محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه کنند، با پیشرفت تکنولوژی این راهکار دیگر تاثیر گذشته را ندارد، طراحی سایت کارخانه یا طراحی سایت واحد صنعتی میتواند گره گشای این مسیر باشد. با طراحی سایت کارخانه میتوانید به اهدافی که از یک بازاریاب انتظار دارید به راحتی دست یابید.

طراحی سایت کارخانهبازدهی بسیار بالایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد چراکه امروزه عموم مردم بیشترین وقت را در اینترنت و شبکه های اجتماعی میگذرانند که همین امر فرصت طلایی خواهد بود تا صاحبان کسب و کار کالاهای خود را به دیگران معرفی کنند .


کارخانه هایی که تازه شروع به کار کرده اند مسلما نیاز بیشتری به طراحی سایت کارخانه دارند چرا که با استفاده از طراحی سایت زودتر می توانند جایگاه خود را در بین رقبا ارتقا بخشند و از طریق طراحی سایت کارخانهمیتوانند میزان رضایتمندی مشتریان از محصولات را جویا شوند و مشتریان میتوانند از تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف آگاهی پیدا کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت کارخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

سئو چیست

اوايل شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي سخت است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

بهینه سازی موتور جستجو چیست

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود؛ اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند) متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه - سفيد چیست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه سفيد به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌کند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)

به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه – سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری به تکنیک هایی گفته می شود که برای بهبود رتبه به نوعی عمل می کنند که از نظر گوگل طبیعی به نظر برسند. استفاده از سئو کلاه خاکستری اکنون و در زمان حال خطری ندارد ولی در آینده امکان دارد سایت هایی را که به وسیله این سئو بهینه شده اند، گرفتار پنالتی گوگل شوند. به طور کلی باید بدانید که انجام و استفاده از این روش سئو سایت باید طبق اصول و مطابق با آپدیت های گوگل انجام شود

مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو

در زیر به برخی از مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو اشاره شده است:

پژوهشی در استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو برای توسعه وب سایت های بزرگ

در این پژوهش محقق معتقد است که هنگامی که پیاده سازی وب سایت به پایان می رسد مشکلی که خیلی از شرکت ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه وب سایت خود را در اینترنت معرفی نماید که بهترین روش برای معرفی وب سایت بهنیه سازی موتور جستجو است. در این تحقیق بر اساس 77 معیاری که از منابع مختلف و موتورهای جستجو بررسی نموده است استراتژهای بهینه سازی برای توسعه وب سایت را بصورت زیر معرفی می نماید:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

این پژوهش استراتژی بهینه سازی شرکت های گوگل و مایکروسافت را بررسی و توضیح داده است و موردی که جهت مطالعه و آنالیز قرار داده است، استراتژی های مربوط به شرکت مایکروسافت است. مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو از نظر محقق عبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl.

هدف نهایی سئو چیست؟

با توجه به تعریف سئو، قرارگیری وب سایت شما در صدر نتایج گوگل با کلمات کلیدی مناسب، می تواند ترافیک هدفمند و بسیار ارزشمند به سمت سایت شما هدایت کند و در نهایت منجر به افزایش فروش و درآمد وب سایت شما شود.

اهمیت افزایش سئو سایت در چیست؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل پیدا میکنند، از این رو سئو، کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها به دنبالش هستند؛ به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر اهمیت سئو سایت را دوچندان خواهد کرد. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند.

مزایای سئو و بهینه سازی سایت :

  1.  افزایش فضای رقباتی نسبت به همکاران خود در اینترنت
  2.  تأثیر مثبت در تجارت الکترونیکی به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی جهت کسب و کار
  3.  بالاتر بودن در جستجوی کلمات کلیدی نسبت به سایت های دیگر در گوگل
  4.  افزایش بازدید ورودی به سایت با کلمات کلیدی ارزشمند
  5.  افزایش اطمینان بیشتر به کاربران در بالاتر بودن جستجو در گوگل
  6.  افزایش کسب و کار و فروش اینترنتی
  7.  کاهش هزینه های تبلیغات جانبی
  8.  استفاده بهینه از زمان و فرصت برای تبلیغ با ماندگاری بالاتر

خدمات سئو سایت تهران

بررسی دقیق وضعیت فعلی سئو سایتتهران

  •  آنالیز رقبا و تعیین سطح رقابت
  • تحقیق کلمات کلیدی جهت یافتن بهترین و ارزشمند ترین کلمات
  • تولید محتوای با کیفیت
  • اقدامات on-page seo(ساختار صحیح لینک سازی داخلی و ...)
  • بهبود و رفع ایرادات سئو تکنیکال
  • افزایش سرعت سایت
  •  تعیین استراتژی سئو خارجی
  •  لینک سازی طبق استاندارد های گوگل
  • ارائه گزارش های منظم
  • ارائه خدمات پشتیبانی جهت حفظ و افزایش رتبه سایت پس از اتمام قرارداد 
  • مشاوره سئو
  • آموزش رایگان سئو

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

هر روز تعداد متقاضیان به خرید و فروش ملک در دفتر املاک کم می‌شدن، فکر می کردم کم کاری از کارمندان های فروش باشه، اما بعدا متوجه شدم که با بوجود اومدن فضای آنلاین و اکثر کسانی که تو حوزه املاک کار می کنند ؛ طراحی سایت املاکرو انجام دادن و از طریق فضای آنلاین مشتریان بسیاری رو جذب می کنند. خب من که از تکنولوژی بسیار کم می‌دونم اما متوجه شدم که دنیا به سمت آنلاین شدن رفته و افراد حتی برای اجاره یک خونه از طریق جستجو کردن در موتورهای جستجو کار خودشون رو انجام میدند.

خب تصمیم گرفتم با یک شرکتی همکاری کنم که کاملا امکانات مورد نیاز یک سایت املاک رو پیاده سازی کنه. با پرس و جو چندتا از همکاران که طراحی سایت املاک رو انجام دادن، گروه طراحی سایت املاک سه سوت وب با سابقه طولانی در طراحی سایت املاک رو به من معرفی کردن.

 

ویژگی طراحی سایت املاک

  • داشتن دسته بندی گوناگون
  • ایجاد بخشی برای تصاویر ملک
  • امکان عضویت در سایت
  • ایجاد بخش مقالات مرتبط با ملک
  • طراحی بخشی برای جستجو ملک مورد نظر
  • ایجاد بخش مرتبط با اخبار قیمت ملک
  • ایجاد بخشی برای ثبت ملک توسط مشاور املاک و کاربران
  • طراحی صفحه وب نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه
  • ایجاد جستجوی پیشرفته براساس فیلترهای سفارشی
  • ایجاد بخش شرکا و عاملین فروش
  • طراحی بخش رزرو برای عقد قرارداد
  • ایجاد بخش اخبار و مقالات
  • ایجاد بخش نظر سنجی برای مشتریان = ایجاد بخش تصاویر ملک
  • طراحی سیستم مدیریت املاک
  • ایجاد بخشی برای معرفی ملک جدید
  •  

مزیت های طراحی سایتاملاک

  

  • سریع تر شدن دسترسی مشتریان
  • جستجو ملک مورد نظر
  • کاهش زمان و هزینه
  • افزایش فروش و سودآوری
  • پرسش و پاسخ مشتریان
  • معتبر شدن در بین دیگر املاکان
  • پیدان دفتر املاک از روی نقشه

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد