نوشته شده توسط : سارا موسوی

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه‌­گذاری به معنای تعهد پول برای خرید دارایی است با این امید که در آینده قیمت آن دارایی افزایش یابد و فرد به سود برسد. این دارایی می­‌تواند فیزیکی و ملموس مانند خانه و کالا یا مجازی و ناملموس نظیر ارزهای دیجیتال باشد.

سرمایه گذاری آنلاین

معمولا وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری آنلاین باشد، این در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد سرمایه گذاری به صورت آنلاین روی یک پرژه اینترنتی قرار است انجام شود.

اینکه دقیقا سرمایه گذاری آنلاین به چه نوع سرمایه گذاری گفته می‌شود، بحثی هست با نظرات مختلف از کارشناسان.

 

یکی از روش های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری اینترنتی یا غیرحضوری است. در روش معاملات اینترنتی اغلب به حضور سرمایه گذار نیازی نیست. در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی سهام در بورس یکی از سرمایه گذاری های جذاب به شمار می آید. سرمایه گذاری اینترنتی در ایران نیز در برخی بازارها قانونی است؛ مانند بازار بورس اوراق بهادار. برخی روش های سرمایه گذاری اینترنتی خارجیمانند فارکس و ارزهای دیجیتال به علت خروج ارز، امکان ایجاد ضررهای مالی بسیار، مسائل شرعی و … در ایران ممنوع است. اما خرید اینترنتی از سایت سرمایه گذاری آنلاین سهام در بورس یا معاملات آنلاین سهام اگر توام با آگاهی باشد، می تواند سود مناسبی را نصیب سرمایه گذاران کند.

سرمایه‌‌گذاری آنلاین روشی برای تجارت در بازار مالی است و دارایی مورد نظر از طریق اینترنت در سایت سرمایه گذاری آنلاین خریداری می‌شود. گسترش اینترنت انجام معاملات را دستخوش تغییر کرده، چراکه هر فرصت سرمایه گذاری تنها به اندازه یک کلیک با ما فاصله دارد. اگر در گذشته تجارت به صورت سنتی و توسط کارگزار انجام می‌شد، امروزه به دلیل اینکه سرمایه گذاری در سایت سرمایه گذاری آنلاینساده‌تر و آسان‌تر است، تغییر یافته است. برای مثال، با سرمایه گذاری آنلاین می‌توان نیاز ملاقات با یک کارگزار برای تصیم‌گیری دربارۀ خرید اوراق بهادار را حذف کرد. دلایل زیادی برای رواج این نوع سرمایه گذاری وجود دارد که در ادامه بدان می‌پردازیم.

سرمایه گذاری اینترنتی خارجی

سرمایه گذاری بر روی پروژه هایی که از سمت شرکت های خارجی معرفی می‌شوند و به صورت ثابت سود پرداخت می‌کنند را سرمایه گذاری اینترنتی خارجی می گویند.

این شرکت ها  البته چالش اعتبار و اعتماد را همیشه به همراه دارند.
شاید همینک ده ها مورد از این مدل شرکت ها هستند که در حال حاضر فعال هستند، اما تا به این لحظه فقط یک مورد از آن ها را تا حدی از نظر خودمان مورد تایید می‌دانیم

بطور کل اجرا و نظارت بر موارد زیادی با حضور مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی صورت می گیرد مانند تحقیقات بازار، تهیه نقشه راه، پیشنهاد محصول و خدمت، تدوین مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی و آمیخته بازارایابی، تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، انتخاب استراتژی قیمت گذاری، پیشبرد فروش، مشخص نمودن استراتژی تبلیغات، چگونگی انجام مراحل برندینگ و …

.

چرا مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی ؟

ما معتقدیم برای هر فعالیتی از کوچک تا بزرگ در ابتدا بایستی به آن فکر کرد. از فلسفه وجودی و چرایی انجام کار تا نحوه انجام و …
چگونه شروع کردن و مسیری که برای رشد کسب و کارتان طی می کنید، از مهمترین عواملی است که راهبرد، نقشه راه و زیر ساخت فعالیت را شکل و معنا میدهد. با دریافت مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی قبل از شروع، قدرتمند، هوشمندانه و مطمئن شروع کنید و راه درست  را بشناسید. ویژگی های مشاور توانمند را بشناسید و بدانید در چه زمینه ها و مراحلی نیازمند همراهی یک مشاور هستید.

 

مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی در قالب شرکتی یا شخصی؟

مشاوران کسب و کار آنلاین هم بطور مستقل فعالیت می کنند و هم با همکاری تیم مارکتینگ شرکت برنامه ها را پیش می برند. آنها تجربه و دانش کافی در زمینه های بازاریابی، تجارت، ارتباطات و روانشناسی دارند. مشاوره در قالب شرکت مزیت هایی نسبت به حالت شخصی دارد که بزرگترین مزیت آن ارائه مشاوره با همفکری یک گروه متخصص در زمینه های گوناگون مرتبط و بهره گیری از کار گروهیست. سه سوت وب  مشاوره را نیز مانند دیگر خدمات یک کار گروهی تلقی میکند و در پس تمام اسناد مشاوره ای تدوین شده فکر یک گروه متخصص را قرار داده است.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری اینترنتی خارجی , مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی , سایت سرمایه گذاری آنلاین , سرمایه‌‌گذاری آنلاین , مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت وردپرس که به یکی از محبوب ترین درخواست های طراحی سایت در دنیا تبدیل شده است توانسته درصد بالایی از سایت ها در دنیا را تحت سلطه خود بگیرد. این سیستم دارای هزاران قالب در استورهای معتبر دنیاست که می تواند برای سایت های شرکتی، بازرگانی و فروشگاهی با تعداد محصولات محدود مناسب باشد.

سایتهای وردپرسی به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در بدو امر، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.

طراحی سایت با wordpress

1. ساخت سایت وردپرسی

ساخت و مدیریت یک سایت وردپرسی به مراتب از یک سایت که بصورت اختصاصی کدنویسی می گردد راحت تر است زیرا آموزش های آن در تمامی سایت های دنیا و به زبان های مختلف وجود دارد.

2. قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی یک سایت وردپرس کاملا بستگی به نیاز های شما دارد ولی بصورت متداول این هزینه بین 2 تا 12 میلیون تومان قابل انجام است که رابطه مستقیمی با زمان انجام پروژه دارد.

wordpress

3. هسته وردپرس بصورت متن باز ارائه می شود

متن باز بودن WordPress به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند افزونه ها و کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

4.مدیریت سایت وردپرسی براحتی امکانپذیر است

هر فردی با حداقل دانش وب و بدون نیاز به دانش طراحی سایت براحتی می تواند یک وبسایت وردپرسی را مدیریت کند. نحوه چینش منوها، تقویم شمسی در تمام افزونه ها، نصب راحت و سریع افزونه های متنوع و پشتیبانی کامل از بان فارسی از مهمترین امکانات وردپرس است.

5. افزونه های متنوع

بی شک مهمترین دلیل برتری وردپرس بر سایر رقبا، تنوع بی نظیر پلاگین های کاربردی است. برای هر منظوری حداقل 5 توسعه دهنده مختلف، افزونه های کاربردی را توسعه دادند.

6. توسعه سریع افزونه های دلخواه

حتی اگر افزونه مورد نظر شما وجود نداشته باشد براحتی و بر اساس متن باز بودن هسته وردپرس، این امکان وجود دارد که افزونه دلخواه خود را تولید کنید.

طراحی سایت wordpress

 

7. ساخت سایت با وردپرس

برای چنین منظوری کافیست کانفیگ اولیه هاست و همچنین خطاهای احتمالی در نصب وردپرس را بدانید، پس از آن دانش ساخت صفحات ، نصب پوسته و افزونه های مختلف به شما یک طراحی سایت با وردپرس را آموزش داده است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

 

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب آماده نداریم همه کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که اول توسط تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری کار کدنویسی آن انجام می شود،

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای طراحی سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی  شما اگر php  بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

طراحی صفحه اول سایت یکی از مهمترین نکاتی هست که باید در کار طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون فقط شما چند ثانیه فقط دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می کنیم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری بیشتر برای پشت زمینه کار استفاده می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید یک رنگ سازمانی را انتخاب کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ هایی که استفاده می کنید در کنار هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به قسمت نمونه کارهای ما بزنید .

سوالات متداول

آیا شما از قالب های آماده استفاده می کنید؟

خیر همه قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کنیم

قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت وردپرس بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد ولی پایه قیمت سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

روند کاری طراحی سایت شما چگونه هست؟

  • مرحله اول کار : آنالیز سایت رقبا شما
        
  •   مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ
        
  •   مرحله سوم: کشیدن طرح شما به صورت رنگی
        
  •   مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما
      
  •    مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

 

طراحی سایت وردپرسی

از این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند استفاده می کنیم ولی با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های آماده اصلا استفاده نمی کنیم روند کاری ما به این شکل هست اول در مورد کسب و کار شما سوال می کنیم که آیا کسب و کار شما چگونه هست مثلا شما فقط یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن انجام می شود یا پیشنهاد خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به نظر ما در وردپرس انتخاب خوبی نیست شاید بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس استفاده می کنیم که خیلی پیشرفته هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما درست هست ولی آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط مختلف پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خود یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها همه در ادامه کار برای یک سایت فروشگاهی لازم هست .

وردپرس چیست؟

وردپرس هم مانند جوملا و دروپال یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و متن باز هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان خوبی هست وردپرس در سال 2003 در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) نام گذاری کرد .

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب آماده نداریم همه کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که اول توسط تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری کار کدنویسی آن انجام می شود،

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای طراحی سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی  شما اگر php  بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

طراحی صفحه اول سایت یکی از مهمترین نکاتی هست که باید در کار طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون فقط شما چند ثانیه فقط دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می کنیم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری بیشتر برای پشت زمینه کار استفاده می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید یک رنگ سازمانی را انتخاب کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ هایی که استفاده می کنید در کنار هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به قسمت نمونه کارهای ما بزنید .

سوالات متداول

آیا شما از قالب های آماده استفاده می کنید؟

خیر همه قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کنیم

قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت وردپرس بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد ولی پایه قیمت سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

روند کاری طراحی سایت شما چگونه هست؟

  • مرحله اول کار : آنالیز سایت رقبا شما
        
  •   مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ
        
  •   مرحله سوم: کشیدن طرح شما به صورت رنگی
        
  •   مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما
      
  •    مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

طراحی سایت وردپرسی

ما هم از این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند استفاده می کنیم ولی با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های آماده اصلا استفاده نمی کنیم روند کاری ما به این شکل هست اول در مورد کسب و کار شما سوال می کنیم که آیا کسب و کار شما چگونه هست مثلا شما فقط یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن انجام می شود یا پیشنهاد خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به نظر ما در وردپرس انتخاب خوبی نیست شاید بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس استفاده می کنیم که خیلی پیشرفته هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما درست هست ولی آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط مختلف پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خود یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها همه در ادامه کار برای یک سایت فروشگاهی لازم هست. 

پس نظر ما این هست اگر سایت فروشگاهی می خواهید بهتر هست از طراحی سایت php یا وردپرس استفاده کنید که می تواند امکانات فوق العاده و خیلی بهتر از ووکامرس را به شما بدهد یعنی حرف ما این هست که کار توسعه دادن و اضافه کردن امکانات بیشتر در آینده برای   طراحی سایت php  بهتر هست ما خودمان در ساین وب یکی از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم طراحی سایت php از پایه طراحی می کنیم پس قبل از اینکه بین وردپرس و طراحی سایت php یکی را انتخاب کنید فکر کنید چه امکاناتی را در آینده و الان می خواهید به طراحی سایت خود اضافه کنید

ما خودمان اگر بخواهیم از وردپرس استفاده کنیم سعی می کنیم تا جایی که بشود خودمان افزونه های وردپرس را برنامه نویسی کنیم که اینجوری حتی مدیریت وردپرس را هم خیلی راحت تر می شود برای کاربران

وردپرس چیست؟

وردپرس هم مانند جوملا و دروپال یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و متن باز هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان خوبی هست وردپرس در سال 2003 در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) نام گذاری کرد .

امنیت بالا وردپرس

وردپرس یکی از خوبی هایی که دارد داشتن امنیت بالا هست که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را آپدیت می کند پس حتما در امنیت خودش هم تغییراتی را داده است ولی اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان را بالا تر ببرید یا از افزونه های وردپرس استفاده کنید یا اینکه تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید

امنیت بالا کاربران در وردپرس

وردپرس برای اینکه کاربران از رمزهای آسان استفاده نکنند هم مانند 6 تا یک یا رمزهایی مثل این راهی پیدا کرده است که خودش رمزهای سخت به شما می دهد و شما باید از این رمزهای سخت استفاده کنید پس بنابراین برای همین خیلی راحت شما یکی از نکات امنیتی را رعایت کرده اید وردپرس یک کاری دیگه هم کرده است این هست که اگر شما رمز عبور را سه بار غلط بزنید توسط ربات مسدود می شوید و بعد از یک ساعت دوباره می توانید به پنل وردپرس خودتان برید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است! ما در این مقاله به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید.

آموزش ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت

ساخت سایت با وردپرس
ساخت سایت با وردپرس

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است! ما در این مقاله به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید.

ساخت سایت با وردپرس

گام‌های طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت:

  • درک اهمیت و لزوم طراحی سایت با وردپرس
  • نحوه انتخاب نام وبسایت، خرید دامنه و میزبانی وب(هاست)
  • نصب وردپرس و آشنایی با رابط کاربری آن
  • انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب برای وبسایت
  • انتخاب ضروری‌ترین افزونه‌های موردنیاز
  • ساخت صفحات اصلی سایت
  • تولید محتوا و ایجاد وبلاگ در سایت
  • ساخت فهرست وبسایت

درک اهمیت و لزوم طراحی سایت با وردپرس

پیش از آن که به شما یاد بدهیم چگونه یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید، خوب است بدانید که چرا از وردپرس برای طراحی سایت استفاده می‌شود؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که نیاز شما را برای طراحی سایتی برآورده می‌کند. اگر بخواهیم سیستم مدیریت محتوا (Content Management Systems -CMS) را در یک جمله به طور خلاصه معرفی کنید. می‌توانیم اینگونه بگوییم که:

“در حقیقت CMS یک سیستم طراحی شده در بستر وب است که ابزارهای بسیار متنوع و کاربری برای راه‌اندازی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید محتوای سایت خود را بدون هیچ گونه دانش کدنویسی ایجاد و ویرایش کنید”

اما تمامی آمارها به روشنی نشان می‌دهند که پرچم دار همه سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. به طوریکه 34 درصد از کل سایت‌های ساخته شده در سرتاسر جهان با وردپرس طراحی شده اند! یعنی حدودا از هر سه وبسایتی که شما بازدید می‌کنید، یکی وبسایت با وردپرس طراحی شده است!

 اما اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

  • وردپرس به طور 100 درصد رایگان است!
  • یک سیستم منبع باز (open source) می‌باشد
  • امکان طراحی هر نوع سایتی بدون حتی یک خط کدنویسی!
  • انعطاف پذیری و قابلیت شخصی سازی بالا
  • یک سیستم سریع، بهینه و امن
  • انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

نحوه انتخاب نام وبسایت، خرید دامنه و میزبانی وب(هاست)

انتخاب نام وبسایت

در میان گام‌های ساخت سایت با وردپرس، انتخاب نام سایت یکی بخش‌های جذاب و مهم است که معمولا کمتر برای آن زمان گذاشته می‌شود. بد نیست بدانید که در حال حاضر (تا زمان نگارش این مقاله) نزدیک به 2 میلیارد وب سایت  آنلاین در فضای وب وجود دارد که این آمار بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.

نصب وردپرس

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به طراحی سایت با وردپرس کنید. به طور معمول در هاست‌های وردپرسی ما با دو نوع پنل مدیریت مواجه هستیم: Cpanel وAdmin  Direct

آشنایی با پیشخوان وردپرس

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.

wordpress dashboard-ساخت سایت با وردپرسپیشخوان وردپرس

  1. پیام خوشامدگویی – در این بخش برخی از مهم‌ترین قسمت‌های صفحه مدیر به عنوان لینک‌های میانبر و سریع ذکر شده‌اند – این‌ها معمولاً میانبرهای شما برای تولید محتوا و ساخت سایت با وردپرس هستند.
  2. نشان دهنده وضعیت فعلی سایت شما و آنچه در آن می‌گذرد است.
  3. نوشته‌ها – برای ایجاد نوشته، مقاله و هر نوع مطلبی در سایت باید به این قسمت مراجعه کنید.
  4. رسانه – تصاویر و سایر پرونده‌های رسانه‌ای را در اینجا بارگذاری / مدیریت کنید.
  5. برگه‌ها – برای ایجاد صفحه و زیر صفحه باید به این قسمت مراجعه کنید.
  6. دیدگاه‌ها – در این قسمت می‌توانید مدیریت نظرات کاربران را در دست بگیرید.
  7. نمایش – طراحی ظاهری سایت، بارگذاری و انتخاب قالب و سفارشی سازی سایت در این قسمت قرار دارد
  8. افزونه‌ها – در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.
  9. کاربران – در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید
  10. تنظیمات – در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

پیکربندی اولیه تنطیمات سایت

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه طراحی سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

الف) تنظیم پیوندهای یکتا

پیوندهای یکتا نحوه ساختار آدرس‌های صفحات سایت – یا همان URL‌ها – را در سایت شما تعریف می‌کنند. بهینه‌ترین و بهترین حالت برای پیوندهای یکتا گزینه “نام نوشته” است. برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

permalink setting-ساخت سایت با وردپرستنظیمات پیوند یکتا در وردپرس

ب) عمومی‌سازی سایت(نمایش در موتورهای جستجو)

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد. اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

Display in search engines-ساخت سایت با وردپرسنمایش به موتورهای جستجو

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید(تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها(محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید(تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

ج)عنوان وبسایت و معرفی کوتاهی از سایت خود را در وردپرس وارد کنید!

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

General WordPress settings-ساخت سایت با وردپرستنظیمات عمومی وردپرس

د) فعال یا غیرفعال کردن نظرات کاربران در سایت

اینکه آیا می خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست.

مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید. در آنجا می‌توانید فعال یا غیر فعال بودن نظرات کاربران را تنظیم کنید و ویژگی‌های دیگری که مدنظرتان است را هم اعمال کنید.

WordPress Conversation Settings-طراحی سایت با وردپرستنظیمات گفت‌وگو وردپرس

ه) انتخاب منطقه زمانی:

با تنظیم صحیح منطقه زمانی، انتشار برگه‌ها و نوشته‌های جدید منظم‌تر خواهد بود. به طور کلی، شما می‌توانید منطقه زمانی را براساسی جایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید و یا براساس منطقه مخاطبان هدف خود تنظیم نمایید. هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید.

برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

در نهایت اگر نیاز به توضیحات بیشتر در رابطه با پیشخوان وردپرس و جزئیات مربوط به آن دارید حتما مقاله پیشخوان وردپرس از همیار را مطالعه نمایید.

  ساخت کامل یک وبسایت خبری با کمک افزونه‌های وردپرس

بعد از انتخاب و خرید قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

themes in wordpress-ساخت سایت با وردپرسپوسته‌ها در وردپرس

حال فایل zip قالب خود را در سایت بارگذاری کنید و سپس گزینه نصب و فعال سازی را بزنید. اگر برای نصب قالب نیاز به توضیحات بیشتری دارید می‌توانید مقاله آموزش نصب قالب وردپرس از همیار را مطالعه کنید.

انتخاب ضروری‌ترین افزونه‌های موردنیاز

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس از آنها استفاده کنید. مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید. بعد از پیدا شدن افزونه موردنظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

install plugin in wordpress-طراحی سایت با وردپرسنصب افزونه وردپرس

ساخت صفحات اصلی سایت

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات(برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و…. .

به همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد. توجه داشته باشید که ویرایشگر پیش فرض وردپرس، ویرایشگر گوتنبرگ است و برای داشتن ویرایشگر به صورت تصویر زیر باید افزونه ویرایشگر کلاسیک را نصب کنید.

add new page in wordpress

تولید محتوا و ایجاد وبلاگ در سایت

یک وبلاگ (و همچنین بازاریابی از طریق محتوا – به طور کلی “بازاریابی محتوا”) یکی از موثرترین راه‌ها افزایش ترافیک و معرفی نه تنها وب سایت بلکه برای هر محصولی است که می‌خواهید از طریق وبسایتتان بفروش برسانید، می‌باشد.

آمارها نشان ‌می‌دهد که وبلاگ‌ها ابزاری برتر برای بازاریابی آنلاین هستند. چراکه 55٪ از بازاریابان می‌گویند که وبلاگ نویسی بهترین و مهمترین اولویت بازاریابی است.

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است.

جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد. به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.

add new post



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

به تناسب نوع طراحی وب سایتی که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود داره اما وردپرس به دلیل رایگان بودنش محبوب ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع باز است که در PHP نوشته شده و می توانید برای ایجاد یک وب سایت، وبلاگ یا برنامه های کاربردی استفاده کنید. طرح های زیبا، ویژگی های قدرتمند و آزادی برای ساختن هر چیزی که می خواید، وردپرس هم زمان هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از جمله وب سایت های سرگرمی تا بزرگترین سایت های خبری آنلاین از وردپرس استفاده می کنند. بیش از 60 میلیون نفر وردپرس را انتخاب کرده اند تا وب سایتشون احساس خونه رو بهشون القا کنه.

در سال 2003 وردپرس با استفاده از یک بیت کد با کاربرانی که تعدادشون کمتر از انگشت های دسته برای تمایل به زیبایی و نشر سیستمی معماری شده شروع به کار کرد، از آن زمان به بعد بزرگترین ابزار وبلاگ نویسی میزبانی در جهان با توجه به اینکه در میلیون ها سایت استفاده می شود و روزانه ده ها میلیون نفر آن را می بینند شد. وردپرس یک پروژه منبع باز است به این معنی که صدها نفر در سراسر جهان روی آن کار می کنن ، همچنین به این معنی که شما می توانید از آن برای هر نوع سایتی و بدون پرداخت هزینه مجوز و تعدادی دیگر از آزادی های مهم استفاده کنید. وردپرس به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی آغاز شده ، اما امروزه به عنوان سیستم مدیریت محتوایی کامل از طریق هزاران پلاگین و ویدجت و تم ها مورد استفاده قرار گرفته است، وردپرس تنها به تخیل شما محدود میشه.

برای دریافت فایل منبع WordPress به سایت https://wordpress.org یا  https://wordpress.com مراجعه کنید و آخرین نسخه به روز شده رو دانلود کنید و روی سیستم خودتون بارگذاری کنید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس :

 

1- استفاده ازش راحته

وردپرس راحته و یک رابط بصری داره ، اضافه کردن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به سرعت انجام می شن. از اونجایی که تکنولوژی خیلی ساده ایه زمان صرف شده برای قالب بندی هم کاهش پیدا می کنه.

 

2- دسترسی بهش آسونه

می تونید وب سایت را از هر کامپیوتری مدیریت کنید. وردپرس مبتنی بر مرورگره و شما می تونید از هر کامپیوتری که متصله به اینترنت سایت خود را مدیریت کنید.

 

3- نیازی به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP نداره

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزار ویرایش HTML ندارد ، شما می تونید یک صفحه جدید یا پست وبلاگ، فرمت متن، آپلود تصاویر (و ویرایش آنها)، آپلود اسناد، فایل های ویدیویی، گالری تصاویر و … ایجاد کنید بدون اینکه نیازی به نرم افزار FTP یا HTML باشه.

 

4-موتورهای جستجو عاشق سایت های وردپرس

کد های وردپرس بسیار تمیز و ساده است و موتورهای جستجو را برای خواندن و فهرست محتوای سایت راحت می کنه. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تونه کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خودشو داشته باشه و برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی بشه. شما همچنین می تونید از برچسب ها (Tags) برای افزایش تلاش های بهینه سازی موتور جستجوگر استفاده کنید.

 

5- روی سایت کنترل دارید

دیگه لازم نیست برای یک به روز رسانی و آپدیت ساده منتظر طراح سایت باشید ، با وردپرس، شما تقریبا کنترل هر جنبه ای از سایت خودتونو دارید و می تونید به راحتی به روز رسانی های خود را انجام بدید.

 

6- طراحی سایت شما قابل برنامه ریزیه

وردپرس به عنوان یک موتور برای وب سایت شما عمل می کنه ، با توجه به اینکه شکل و احساس سایت %100 برای شما شخصی سازیه ، نام تجاری شما از این طریق میدرخشه و یک تجربه منحصر به فرد هم برای بازدید کننده هاتون به ارمغان میاره.

 

7- یک وبلاگ کاملا آماده اس

از اونجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شد ، قابلیت های وبلاگ نویسی هم به تناسب نیاز های ما ساخته شد. راه اندازی اشتراک ایمیل RSS در وبلاگتون ، قابلیت نظر دادن و به طور خودکار اضافه کردن آخرین پست های وبلاگ به صفحات دیگر سایت مثل صفحه اصلی وب سایت، بسیار راحته و باعث گسترش دسترسی شرکت شما و ایجاد سایتی پویا تر میشه.

 

8- گسترش عملکرد سایت با پلاگین ها

می خواید یک تقویم ، گالری ویدئو، ویژگی های توییتر و فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه ها یا پلاگین ها که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمتی منطقی دارن در دسترس ما قرار میده.

 

9- امکان رشد داره

سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیرن ، شما میتونید صدها هزار صفحه یا پست های وبلاگ در سایت خود داشته باشید ولی عملکرد سایت کم نباشه و هر بار که بخواید صفحه اضافه کنید یا ویرایش انجام بدین.

 

10- چند کاربره ست

به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می تونید چندین کاربر را برای وب سایت فروشگاهی تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را تعیین کنید.

 

 

 

معایب طراحی سایت با WordPress :

 

1- میتونه آسیب پذیر باشه

وردپرس منبع باز و متکی به یک جامعه از توسعه دهندگان است ، برای پیدا کردن منابع لازم است که آن را با تم ها و پلاگین ها شخصی سازی کنید. هر تم یا افزونه ای که در سایت وردپرس خودتون استفاده می کنید توسط شخص دیگری نوشته شده است؛ از آنجا که هیچ سازمان یا شخص خاصی برای نظارت بر تم ها یا افزونه های وردپرس وجود نداره در پلاگین ای که در سایت شما استفاده می شود، یک سری اشکال وجود داره. در صورتی که شما این را نمی دانید، با وردپرس، تنها یک افزونه می تونه به داشبورد مدیریت شما دسترسی داشته باشه؛ مگر اینکه شما به طور فعال اقدامات لازم برای ایمن سازی وبلاگ وردپرس خود را انجام داده باشید، با این حال نمیتونید کاملا مطمئن باشید. همچنین، وردپرس در PHP اجرا می شود و جزئیات مهم در پایگاه داده MYSQL خود را ذخیره می کند که برای حملات  SQLیک بالقوه است. آسیب پذیری به حملات خشونت آمیز یکی از دلایل اصلی استفاده نکردن از وردپرس است، مگر اینکه شما یک پلاگین برای مقابله نصب کنید

 

2- می تونه خیلی پرهزینه باشه

نه اشتباه نکنید ، وردپرس خودش مجانیه! دانلود و نصب وردپرس رایگانه اما فقط داشتن وردپرس کافی نیست مگر اینکه نخواید که وب سایت شما جزو 70 میلیون وب سایتی که با وردپرس کار می کنن باشه. شما وردپرس را در همه جا می بینید و هنگامی که شما یک نسخه از یک سایت را با استفاده از وردپرس مشاهده می کنید، کمتر تو ذهنتون ماندگار میشه ؛ به همین دلیل هم وردپرس گرانه. برای اطمینان از اینکه سایت وردپرسی شما به درستی طراحی شده و همیشه فعال است، باید چند میلیون هزینه کنید. تنها راه این است که خودتون طراح سایت وردپرسی باشید.

 

3- باید به صورت مداوم بروز رسانی کنید

شاید به نظر شما از مزایا باشه اما وقتی به فرکانس و تکرار به روز رسانی ها و مسائل مربوطه مثل آپدیت پلاگین ها و … فکر کنید متوجه می شید که خیلی هم چیز خوبی نیست. با هر بروز رسانی مشکل قالب سایت و پلاگین ها رو خواهید داشت که اغلب با هزینه های گزاف همراهه. تعمیر و نگهداری در وردپرس یک مسئله شخصیه ، شما نمیتوانید بدون بروز رسانی مداوم ازش استفاده کنید و باید زمانی که به روزرسانی کردید، آماده تغییرات در قالب یا پلاگین های خود باشید. اگر شما بودجه، طراح یا برنامه نویس یا منابعی برای مدیریت این به روز رسانی ها دارید، وردپرس عالیه

 

4- از منابع زیادی استفاده می کنه

برای اینکه وردپرس براتون موثر باشه باید اغلب مواقع بسیاری از پلاگین ها رو نصب کنید ، نصب تنهای وردپرس بی فایده اس و نیاز به تم و حداقل چند پلاگین داره. در یک سطحی این مقوله مشکل به نظر نمیاد اما هر چقدر بیشتر پلاگین نصب کنید ، سرعت وب سایت شما کم و کمتر میشه. اگه با این پلاگین ها کار نکنید یا  اگه شما بودجه یا منابع برای برنامه نویسی این ویژگی ها را در قالب وردپرس خودتون نداشته باشید چی؟ با یک وب سایت بسیار بسیار کند روبرو می شید.

از لحاظ منابع سرور هم وردپرس نسبت به وب سایت های HTML یا PHP از منابع بیشتری استفاده می کنه، مگه اینکه شما یک راه حل میزبانی وردپرس با کیفیت پیدا کنید، اگر تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشید و از وردپرس در یک میزبانی مشترک استفاده کنید خطر میزبانی شما به حالت تعلیق در میاد.

 

5- توی سئو می تونه مشکل ساز باشه

مهمه که توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید مگه اینکه در حال حاضر دسترسی به سئو داشته باشید. وردپرس معتقده که با سئو دوستانه برخورد کنه اما همه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) همینطورن. اگر دانشی درباره سئو نداشته باشید خیلی راحت مشکلات مربوط به این موضوع در وردپرس خودشونو نشون می دن. یکی از این محکومین اصلی ، سیستم برچسب گذاری یا تگ گذاری و طبقه بندی توسط وردپرسه. راه حلش اینه که تصمیم بگیرید تگ ها و دسته بندی ها رو بدون علامت بسازید که در اینصورت هر برچسبی که شما ایجاد میکنید و هر دسته ی خاصی که محتواتونو اضافه میکنید، یک فرم تکراری از آن محتوا را خواهید داشت. با توجه به نتایج، برخی افراد 10 نسخه از یک محتوا دارند و تعجب می کنند که چرا یک موضوع مشابه را تجربه می کنند.

اگر شما یک دانش پیشرفته از سئو داشته باشید به این مشکل برنمی خورید اما همه ندارن متاسفانه. اکثر افرادی که این مقاله را مطالعه می کنند احتمالا تا امروز اینو نمی دونستن.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد