سرمایه گذاری چیست؟
نوشته شده توسط : سارا موسوی

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه‌­گذاری به معنای تعهد پول برای خرید دارایی است با این امید که در آینده قیمت آن دارایی افزایش یابد و فرد به سود برسد. این دارایی می­‌تواند فیزیکی و ملموس مانند خانه و کالا یا مجازی و ناملموس نظیر ارزهای دیجیتال باشد.

سرمایه گذاری آنلاین

معمولا وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری آنلاین باشد، این در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد سرمایه گذاری به صورت آنلاین روی یک پرژه اینترنتی قرار است انجام شود.

اینکه دقیقا سرمایه گذاری آنلاین به چه نوع سرمایه گذاری گفته می‌شود، بحثی هست با نظرات مختلف از کارشناسان.

 

یکی از روش های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری اینترنتی یا غیرحضوری است. در روش معاملات اینترنتی اغلب به حضور سرمایه گذار نیازی نیست. در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی سهام در بورس یکی از سرمایه گذاری های جذاب به شمار می آید. سرمایه گذاری اینترنتی در ایران نیز در برخی بازارها قانونی است؛ مانند بازار بورس اوراق بهادار. برخی روش های سرمایه گذاری اینترنتی خارجیمانند فارکس و ارزهای دیجیتال به علت خروج ارز، امکان ایجاد ضررهای مالی بسیار، مسائل شرعی و … در ایران ممنوع است. اما خرید اینترنتی از سایت سرمایه گذاری آنلاین سهام در بورس یا معاملات آنلاین سهام اگر توام با آگاهی باشد، می تواند سود مناسبی را نصیب سرمایه گذاران کند.

سرمایه‌‌گذاری آنلاین روشی برای تجارت در بازار مالی است و دارایی مورد نظر از طریق اینترنت در سایت سرمایه گذاری آنلاین خریداری می‌شود. گسترش اینترنت انجام معاملات را دستخوش تغییر کرده، چراکه هر فرصت سرمایه گذاری تنها به اندازه یک کلیک با ما فاصله دارد. اگر در گذشته تجارت به صورت سنتی و توسط کارگزار انجام می‌شد، امروزه به دلیل اینکه سرمایه گذاری در سایت سرمایه گذاری آنلاینساده‌تر و آسان‌تر است، تغییر یافته است. برای مثال، با سرمایه گذاری آنلاین می‌توان نیاز ملاقات با یک کارگزار برای تصیم‌گیری دربارۀ خرید اوراق بهادار را حذف کرد. دلایل زیادی برای رواج این نوع سرمایه گذاری وجود دارد که در ادامه بدان می‌پردازیم.

سرمایه گذاری اینترنتی خارجی

سرمایه گذاری بر روی پروژه هایی که از سمت شرکت های خارجی معرفی می‌شوند و به صورت ثابت سود پرداخت می‌کنند را سرمایه گذاری اینترنتی خارجی می گویند.

این شرکت ها  البته چالش اعتبار و اعتماد را همیشه به همراه دارند.
شاید همینک ده ها مورد از این مدل شرکت ها هستند که در حال حاضر فعال هستند، اما تا به این لحظه فقط یک مورد از آن ها را تا حدی از نظر خودمان مورد تایید می‌دانیم

بطور کل اجرا و نظارت بر موارد زیادی با حضور مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی صورت می گیرد مانند تحقیقات بازار، تهیه نقشه راه، پیشنهاد محصول و خدمت، تدوین مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی و آمیخته بازارایابی، تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، انتخاب استراتژی قیمت گذاری، پیشبرد فروش، مشخص نمودن استراتژی تبلیغات، چگونگی انجام مراحل برندینگ و …

.

چرا مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی ؟

ما معتقدیم برای هر فعالیتی از کوچک تا بزرگ در ابتدا بایستی به آن فکر کرد. از فلسفه وجودی و چرایی انجام کار تا نحوه انجام و …
چگونه شروع کردن و مسیری که برای رشد کسب و کارتان طی می کنید، از مهمترین عواملی است که راهبرد، نقشه راه و زیر ساخت فعالیت را شکل و معنا میدهد. با دریافت مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی قبل از شروع، قدرتمند، هوشمندانه و مطمئن شروع کنید و راه درست  را بشناسید. ویژگی های مشاور توانمند را بشناسید و بدانید در چه زمینه ها و مراحلی نیازمند همراهی یک مشاور هستید.

 

مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی در قالب شرکتی یا شخصی؟

مشاوران کسب و کار آنلاین هم بطور مستقل فعالیت می کنند و هم با همکاری تیم مارکتینگ شرکت برنامه ها را پیش می برند. آنها تجربه و دانش کافی در زمینه های بازاریابی، تجارت، ارتباطات و روانشناسی دارند. مشاوره در قالب شرکت مزیت هایی نسبت به حالت شخصی دارد که بزرگترین مزیت آن ارائه مشاوره با همفکری یک گروه متخصص در زمینه های گوناگون مرتبط و بهره گیری از کار گروهیست. سه سوت وب  مشاوره را نیز مانند دیگر خدمات یک کار گروهی تلقی میکند و در پس تمام اسناد مشاوره ای تدوین شده فکر یک گروه متخصص را قرار داده است.





:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری اینترنتی خارجی , مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی , سایت سرمایه گذاری آنلاین , سرمایه‌‌گذاری آنلاین , مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: