اصول طراحی سایت کارخانه
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت کارخانه بهترین گزینه برای رقابت در بستر اینترنت برای صاحبان کارخانجات و تولیدی ها می باشد .

در واقع اگر صاحب کارخانه هستید و حتی درآمد خوبی از این راه کسب می کنید نباید غفلت کنید چرا که رقبای شما با تبلیغات گسترده از شما پیشی می گیرند .

در گذشته به دلیل محدودیت در تعداد کارخانه ها فروش یک محصول به خوبی انجام می شد چرا که مشتریان می توانستند با توجه به نیاز خود و کمی تحقیق محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

امروزه گسترش کارخانجات و مراکز تولید بازار رقابتی تنگاتنگی بین تولید کنندگان به وجود آمده است که این گسترش تولیدی ها باعث شده است خریداران در امر خرید کالای مورد نیاز با مشکل مواجه شوند چرا که از بین چندین برند داخلی و خارجی باید بتوانند مناسب ترین برند را انتخاب نمایند.

واحدهای صنعتی اعم از کارخانجات و مراکز تولیدی صنعتی از مهم ترین مکان های شکل گیری توسعه و شکوفایی اقتصادی هر کشوری می باشند.

اگر به دنبال دلایل معتبر جهتطراحی سایت کارخانه خود می باشید می تواند مهم ترین دلیل را رقابت با رقبا اعلام نمود .
بازاریابی در بستر اینترنت تنها با داشتن یک وب سایت اختصاصی امکان پذیر می باشد.

در طراحی سایت کارخانه می توانید محصولات تولیدی و استانداردهای کسب شده را در معرض دید کاربران قرار دهید.
با داشتن یک وب سایت اختصاصی می توانید در ابتدا خود را معرفی کنید تا مشتریان داخلی و خارجی با کسب و کار شما بیش تر آشنا شوند.

لازم به ذکر است که با طراحی سایت کارخانه می توانید به توسعه کسب و کار خود در سطح جهانی بپردازید.

یکی از مهم ترین اصول در طراحی سایت کارخانه چند زبانه کردن سایت مورد نظر می باشد . چرا که با چند زبانه کردن سایت خود می توانید مشتریان خارجی را برای عقد قرارداد ترغیب نمایید.

امکانات طراحی سایت کارخانه

طراحی بخش معرفی محصولات تولیدی به همراه دسته بندی مناسب کالاها

طراحی صفحه تماس با ما

طراحی بخش کاتالوگ برای محصولات تولید شده

طراحی بخش استانداردها و گواهینامه ها

طراحی بخش جستجو برای اینکه کاربران بتوانند مورد یا مواد مد نظر خود را از بین محتوای زیاد وب سایت سرچ نموده و بیابند

بخش گالری برای نمایش بخش های مختلف خط تولید

طراحی بخش واریز آنلاین برای خرید محصول

قسمت معرفی نمایندگی های معتبر در سایر شهرها

طراحی بخش نظرات برای به اشتراک گذاری نظرات مشتریان

مشاهده شده است که برخی از کارخانجات علاوه برمعرفی و نمایش محصولات اقدام به فروش خرده محصولات نیز می کنند که با حذف واسطه محصول مورد نظر با قیمت مناسبی به دست خریدار می رسد و با توجه به پیشرفت روز افزون اینترنت بعید نیست که در سال‌های آینده به طور کلی تمامی خرید‌های مردم از طریق اینترنت انجام شود و کارخانجات سود بالاتری از فروش خود به دست آورند.

اگر فردی در جست وجو در اینترنت درباره ویژگی های یک محصول سایت شما را به عنوان منبع انتخاب نماید ممکن است اقدام به خرید محصول مورد نظر کند و هم چنین سایت شما را برای دوستان و آشنایان خود نیزمعرفی نمایید.

متاسفانه برخی از مراکز تولیدی اقدام به تهیه بروشور های تبلیغاتی می کنند تا با پخش کردن آنها در سطح شهر منجر به افزایش فروش خود شوند که به دلیل عدم علاقه مردم برای خواند تبلیغات کاغذی باعث هدر رفت هزینه خود می شوند.

مزیت داشتن سایت اختصاصی برای کارخانه ها

از مهم ترین مزیت یک سایت برای کارخانه ها و مراکز تولیدی عدم محدودیت در معرفی محصولات می باشد.

بسیاری از مشتریان شما ممکن است از شهرهای دیگر آماده همکاری با شما باشند که متاسفانه برخی از مراکز تولیدی به دلیل نداشتن وب سایت خوب مشتریان زیادی را از دست می دهند.

اگر تمایل داشته باشید می توانید قسمت چت آنلاین را در سایت خود قرار دهید و از تجربه مشتریان و نظرات آنها برای بالا بردن کیفیت محصول تولیدی استفاده نمایید.

بهترین ویژگی طراحی سایت کارخانه دسترسی شبانه روزی مردم به محصولات تولیدی شما می باشد.

اگر شخصی بخواهد با شما در ارتباط باشد و یا درخواستی داشته باشد، داشتن یک وب سایت این فرآیند را برای او آسان و ساده خواهد کرد، بدین ترتیب شما یک کسب و کار مشتری مدار دارید. اطلاعات تماس خود را در جایی قرار دهید که از بخوبی دیده شدن آنها توسط مشتری، اطمینان حاصل شود.

اگر شخصی تا به حال راجع به شرکت شما چیزی نشنیده است می تواند با یک جست و جوی ساده در خصوص محصول یا خدماتی که به دنبال آن است با شما آشنا شود و مشتری دائمی شما شود.

امروز وب سایت اعتبار کسب ‌وکار شما را افزایش می دهد . وجود وب سایت همچنین می تواند آگاهی مردم از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. در همین جهت داشتن یک وب سایت خوب می تواند باعث افزایش مشتری شما در مدت زمان کمتری شود.

اگر شما محصولی را می فروشید می توانید در قسمت مقالات مزیت های محصول تولید شده را در اختیار مشتریان قرار دهید. وب سایت شما بر خلاف سایر تبلیغات دوام و ماندگاری بیش تری برای شما خواهد داشت.

علاوه بر تمام مزیت های ذکر شده می توانید برای بهبود و ارتقا سایت خود از یکسری تکنیک های طراحی وب سایت استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت کارخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: