طراحی سایت تالار
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت تالار عروسی یکی از دسته سایت هایی ست که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مشغله ی زیاد عروس و دامادها برای یافتن یک تالار پذیرایی و حساسیت های بیش از پیش در برگزاری مراسمات، باعث شده مردم ابتدا به جستجو در اینترنت بپردازند و سپس بین آنها انتخاب های نهایی را برای بستن قرارداد و مشاهده حضوری انتخاب کنند. نداشتن سایت تالار پذیرایی در دنیای امروز به منزله شکست کسب و کار در دنیای تکنولوژی و رقابتی حال حاضر می باشد، در نتیجه تالارها و تشریفات های به فکر طراحی سایت تالار عروسی افتاده اند. بمنظور طراحی سایت تالار عروسی بهتر است با طراحان حرفه ای سایت مشورت نمایید و سایت های رقیبان را بررسی نمایید.

تالار پذیرایی که جهت برگزاری مراسم ازدواج ، عروسی ، ختم ، تولد و سایر مجالس دورهمی در حال فعالیت می باشند می توانند با طراحی سایت تالار  خود را به عموم مردم معرفی نمایند تا هر شخصی که نیاز به یک تالار پذیرایی با امکانات مورد نظر و قیمت مناسب می باشد ، مجموعه شما را یافته و اقدام به رزرو نماید، همچنین با طراحی سایت تالار شما می توانید امکاناتی که در تالار خود دارید با تصاویر ، متن و فیلم (کلیپ) به تصویر بکشید و مشتری را زودتر و راحت تر جذب نمایید.

طراحی سایت تالار

جذب مشتری

نمایش امکانات تالار

معرفی روش پذیرایی

قرار دادن تصاویر تالار

نمایش کلیپ هایی از روش پذیرایی

نمایش فیلم های مورد نظر از مجالس

معرفی نوشیدنی های تالار

معرفی غذا، و میوهای پذیرایی

روش چیدمان میز و صندلی

اطلاعات تالار

معرفی مدیریت و کارمندان مجموعه

و…

 

امکانات طراحی سایت تالار

بطور معمول برخی امکانات و بخش ها در طراحی سایت تالار عروسی وجود دارند و برخی به صورت اختصاصی براساس نیاز صاحب و مدیریت تالار در طراحی سایت تالار عروسی اضافه خواهد شد. امکاناتی همچون موارد بیان شده در زیر:

معرفی تالار و مدیریت

خدمات ارائه شده در مجالس

منوی آنلاین غذاها

گالری تصاویر از تالار و خدمات

جدول روزهای رزو شده تالار

نظرات کاربران

امکان انتخاب صندلی، میز، سرویس های پذیرایی و .


گالری تصاویر سایت تالار عروسی

مطمئنا اولین بخشی که هر شخصی برای انتخاب یک تالار بدان توجه می کند ظاهر آن است. با قرار دادن تصاویر از قسمت های مختلف تالار و نوشتن اطلاعاتی شامل مساحت و ظرفیت تالار، افراد راحتتر می توانند تصمیم بگیرند که این تالار را در لیست انتخاب های خود قرار دهند یا خیر. از سویی دیگر خدمات نیز اهمیت فراوانی دارند. اینکه چه مدل میز و صندلی ها، چه ظروف و چه تزئیناتی در اختیار تالار است و مشتریان تا چه حد حق انتخاب دارند نیز موثر است. در هنگام طراحی سایت تالار عروسی، گالری مربوط به خدمات و نمونه کارها را نیز در نظر داشته باشید تا هم اعتماد مشتریان را بدست آورید.


بخش منوهای آنلاین غذا

بخش اساس دیگر مربوط به پکیج های غذا می باشد. هر شخصی که قصد رزرو تالار را داشته باشد بطور تطع منوهای غذا را از مدیریت تالار خواهد پرسید و پاسخ گویی بصورت تلفنی بسیار سخت می باشد و درنهایت هنگام مراجعه حضوری باید برایشان شرح داده و منوها را در اختیارشان قرار دهید پس بهتر است پیکیج منوهای غذا به همراه قیمت و تصاویر در سایت قرار داده شود تا هم دقیقتر باشد و هم در وقت شما و مشتری صرفه جویی شود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت تالار ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: