طراحی سایت کافی شاپ
نوشته شده توسط : سارا موسوی

کافی شاپ نیز به وب سایت های اختصاصی نیاز دارند. انچه یک کافی شاپ را می تواند متمایز و برتر از بقیه جلوه دهد. طراحی سایت کافی شاپویژگی های مختلفی دارد اما در وهله ی اول طراحی سایت کافی شاپ بسیار مهم است. طراحی خاص یک سایت می تواند آن را بهتر جلوه دهد. گروه ایران وبر با استفاده از کادری جوان و به روز در سدد است که بهترین و به روزترین وبسایت را از نظر گرافیکی و هم از نظر کد نویسی در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های طراحی سایت کافی شاپ

 

از ویژگی های طراحی سایت کافی شاپ می توان به بخش معرفی کافی شاپ و منوی غذا های ان اشاره کرد. علاوه بر این بخش می توان به بخش گالری تصاویر سایت کافی شاپ و سفره خانه اشاره کرد. در این گالری می توان تصاویر مختلفی از کافی شاپ را قرار داد تا کاربران بتوانند محیط کافی شاپ را در نظر بگیرند. همچنین می توان امکانی را برای کافی شاپ یا قهوه خانه قرار داد که مشتری بتواند میز خود را برای ساعت معین رزرو کند و پس از آن مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کند.

هدف از طراحی سایت کافی شاپ چیست ؟

مهمترین هدفی که برای طراحی سایت کافی شاپ وجود دارد بازاریابی است. شما با ایجاد یک وبسایت، کافی شاپ خود را در بزرگترین نمایشگاه جهانی یعنی فضای مجازی به نمایش می گذارید. اما این به شکلی موثر است؟

در حال حاضر بسیاری برای یافتن بهترین محل مورد نظر خود از جستجو در فضای مجازی استفاده می کنند. برای مثال بسیاری برای یافتن یک کافی شاپ در محلی خاص از این واژگان استفاده می کنند، بهترین کافی شاپ میدان ولیعصر، کافی شاپ اطراف چهار راه ولیعصر و … . شما با داشتن یک وبسایت و بهینه سازی ان در موتور های جستجو مانند گوگل، می توانید در صفحات اول دیده شوید و به همین سبب بتوانید مشتریان جدیدی را جذب نمایید.

امکانات اولیه طراحی سایت کافی شاپ در یک نگاه

به طور کلی هر طراحی سایت کافی شاپ  نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

طراحی اختصاصی

طراحی بخش رزرو آنلاین

طراحی بخش سفارش غذا

طراحی بخش ارتباط با ما و انتقادات و پیشنهادات

طراحی بخش منوی غذا

طراحی ریسپانسیو (متناسب با موبایل و تبلیت) (در صورت درخواست)





:: برچسب‌ها: طراحی سایت کافی شاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: