طراحی سایت املاک
نوشته شده توسط : سارا موسوی

هر روز تعداد متقاضیان به خرید و فروش ملک در دفتر املاک کم می‌شدن، فکر می کردم کم کاری از کارمندان های فروش باشه، اما بعدا متوجه شدم که با بوجود اومدن فضای آنلاین و اکثر کسانی که تو حوزه املاک کار می کنند ؛ طراحی سایت املاکرو انجام دادن و از طریق فضای آنلاین مشتریان بسیاری رو جذب می کنند. خب من که از تکنولوژی بسیار کم می‌دونم اما متوجه شدم که دنیا به سمت آنلاین شدن رفته و افراد حتی برای اجاره یک خونه از طریق جستجو کردن در موتورهای جستجو کار خودشون رو انجام میدند.

خب تصمیم گرفتم با یک شرکتی همکاری کنم که کاملا امکانات مورد نیاز یک سایت املاک رو پیاده سازی کنه. با پرس و جو چندتا از همکاران که طراحی سایت املاک رو انجام دادن، گروه طراحی سایت املاک سه سوت وب با سابقه طولانی در طراحی سایت املاک رو به من معرفی کردن.

 

ویژگی طراحی سایت املاک

  • داشتن دسته بندی گوناگون
  • ایجاد بخشی برای تصاویر ملک
  • امکان عضویت در سایت
  • ایجاد بخش مقالات مرتبط با ملک
  • طراحی بخشی برای جستجو ملک مورد نظر
  • ایجاد بخش مرتبط با اخبار قیمت ملک
  • ایجاد بخشی برای ثبت ملک توسط مشاور املاک و کاربران
  • طراحی صفحه وب نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه
  • ایجاد جستجوی پیشرفته براساس فیلترهای سفارشی
  • ایجاد بخش شرکا و عاملین فروش
  • طراحی بخش رزرو برای عقد قرارداد
  • ایجاد بخش اخبار و مقالات
  • ایجاد بخش نظر سنجی برای مشتریان = ایجاد بخش تصاویر ملک
  • طراحی سیستم مدیریت املاک
  • ایجاد بخشی برای معرفی ملک جدید
  •  

مزیت های طراحی سایتاملاک

  

  • سریع تر شدن دسترسی مشتریان
  • جستجو ملک مورد نظر
  • کاهش زمان و هزینه
  • افزایش فروش و سودآوری
  • پرسش و پاسخ مشتریان
  • معتبر شدن در بین دیگر املاکان
  • پیدان دفتر املاک از روی نقشه

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: