طراحی سایت وردپرس
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت وردپرس که به یکی از محبوب ترین درخواست های طراحی سایت در دنیا تبدیل شده است توانسته درصد بالایی از سایت ها در دنیا را تحت سلطه خود بگیرد. این سیستم دارای هزاران قالب در استورهای معتبر دنیاست که می تواند برای سایت های شرکتی، بازرگانی و فروشگاهی با تعداد محصولات محدود مناسب باشد.

سایتهای وردپرسی به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در بدو امر، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.

طراحی سایت با wordpress

1. ساخت سایت وردپرسی

ساخت و مدیریت یک سایت وردپرسی به مراتب از یک سایت که بصورت اختصاصی کدنویسی می گردد راحت تر است زیرا آموزش های آن در تمامی سایت های دنیا و به زبان های مختلف وجود دارد.

2. قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی یک سایت وردپرس کاملا بستگی به نیاز های شما دارد ولی بصورت متداول این هزینه بین 2 تا 12 میلیون تومان قابل انجام است که رابطه مستقیمی با زمان انجام پروژه دارد.

wordpress

3. هسته وردپرس بصورت متن باز ارائه می شود

متن باز بودن WordPress به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند افزونه ها و کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

4.مدیریت سایت وردپرسی براحتی امکانپذیر است

هر فردی با حداقل دانش وب و بدون نیاز به دانش طراحی سایت براحتی می تواند یک وبسایت وردپرسی را مدیریت کند. نحوه چینش منوها، تقویم شمسی در تمام افزونه ها، نصب راحت و سریع افزونه های متنوع و پشتیبانی کامل از بان فارسی از مهمترین امکانات وردپرس است.

5. افزونه های متنوع

بی شک مهمترین دلیل برتری وردپرس بر سایر رقبا، تنوع بی نظیر پلاگین های کاربردی است. برای هر منظوری حداقل 5 توسعه دهنده مختلف، افزونه های کاربردی را توسعه دادند.

6. توسعه سریع افزونه های دلخواه

حتی اگر افزونه مورد نظر شما وجود نداشته باشد براحتی و بر اساس متن باز بودن هسته وردپرس، این امکان وجود دارد که افزونه دلخواه خود را تولید کنید.

طراحی سایت wordpress

 

7. ساخت سایت با وردپرس

برای چنین منظوری کافیست کانفیگ اولیه هاست و همچنین خطاهای احتمالی در نصب وردپرس را بدانید، پس از آن دانش ساخت صفحات ، نصب پوسته و افزونه های مختلف به شما یک طراحی سایت با وردپرس را آموزش داده است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید .





:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: