نوشته شده توسط : سارا موسوی

معمولا در تهران به دلیل اینکه مشاغل بسیار زیادی وجود دارد طراحی سایت تهران اهمیت زیادی پیدا می کند زیرا با طراحی سایت تهران می توان در میان این همه رقیب به شکوفایی رسید.به دلیل اینکه امروزه کاربران تهرانی مشغله بسیار زیادی دارند با یک جستجوی ساده در مورد طراحی سایت به سادگی می توانند در هر زمینه شغلی ای که فعالیت می کنند با یک شرکت طراحی سایت تهران وارد همکاری شوند . طراحی سایت در تهران این مزیت را دارد که از سایر رقبای خود که سایر روش های تبلیغاتی را برگزیده اند پیشی بگیرید.

طراحی سایت تهران جز مباحث داغ این روزها است. آنچه که امروزه ورود به حیطه کسب و کار آنلاین را به یک نیاز مبرم تبدیل کرده است طراحی سایت تهران می باشد. این نیاز تا جایی پیش رفته است که حتی شرکت های غیرآنلاین هم برای ورود به دنیای دیجیتال نیز به طراحی سایت تخصصی در تهران روی آورده اند. مهم نیست که کسب و کار شما در شهر کوچک باشد یا بزرگ ، مهم این است که هر چه زودتر برای پیشی گرفتن از رقبا اقدام به ساخت وب سایت کنید. مزیت های طراحی سایت تهران آنقدر گسترده است که عدم داشتن سایت ضعف بزرگ برای مشاغل محسوب می شود. در واقع نداشتن سایت باعث می شود مشتریان آنلاین خود را از دست بدهید.

رونق کسب و کار با طراحی سایت تهران

طراحی سایت تهران و سایر شهرهای آن به دلیل جمعیت زیاد و تنوع کسب و کارها بسیار رایج است که صاحبان مشاغل با مشاوره با یک شرکت طراحی سایت بسیار می توانند به رونق کسب و کارشان کمک کنند. تهران به دلیل اینکه پایتخت کشور است، در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است و یکی از دلایل پیشرفت در مشاغل مختلف ، طراحی سایت تهران بوده است .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

در نگاه اول طراحی لوگو یا نشانه یکی از مهمترین عناصر ارتباط شما با مشتریانتان است. ارتباطی صریح ، سریع و خلاق که در وهله اول احساس بیننده را نسبت به شما بر می انگیزد. این ارتباط باید به گونه ای باشد که موارد زیر را به صورت کامل پوشش دهد تا موفق تلقی شود :

  • تامین نیازهای بصری چشم ( اعم از رعایت تناسبات ، رنگ و...)
  • انتقال مفهومی خاص به روشی جذاب ( خلاقیت)
  • متوجه ساختن بیننده از حیطه کاری شما یا نام تجاریتان

بخش دوم طراحی لوگو استاندارد نیز به شرح زیر است:

  • قابلیت تطابق در هر یک از اوراق شما ( سربرگ ، کارت ویزیت و...)
  • رعایت اصول زیبایی شناختی و پرهیز از تقلید
  • لوگو باید خود به عنوان یک اثر هنری دارای جذابیت های منحصر به فردی باشد

همان طور که مشخص است اگر از نگاهی سطحی بخواهیم گذر کنیم و وارد بطن طراحی لوگو شویم می بینیم که در طراحی لوگو باید عناصر زیادی رعایت شود. فراموش نکنید که لوگوی شما نشان دهنده بینش شما در زمینه کاریتان است. خوانایی ، رسایی ، گیرایی و خلاقانه تر بودن از ارکان اصلی طراحی لوگوی موفق است .

طراحی لوگو یکی از اصول اصلی راه‌اندازی هر تجارتی است، این کار نشانه و هویت یک شرکت است و هویت یک شرکت را بر پایه آرم آن شرکت می‌توان شناخت، به‌طور کلی ساخت لوگو از مهم‌ترین فرایندها برای یک شرکت است طوری که این کار تأثیر بسیار زیادی در برندینگ یک شرکت و یا تجارت دارد، امروزه ٣ روش برای این کار به‌صورت حرفه ای وجود دارد (لوگو بدون متن، لوگو تایپ، و ترکیبی از لوگو و تایپ)، اغلب تجارت‌های بزرگ که برای مشتریان خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، طراحی لوگو حرفه ای به‌صورت یونیک را ترجیح می‌دهند زیرا این کار تا سال‌های سال باید باقی خواهد ماند و مشتریان برند شما بر اساس لوگو، شما را خواهند شناخت. به این دلیل اغلب تجارت‌های بزرگ برای طراحی آرم و لوگو خود حساسیت ویژه‌ای دارند. یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی که یک لوگوی که یک شرکت باید داشته باشد، معرفی هویت یک برند و تجارت با نشانه‌ای از روی ظاهر هر لوگو و آرم است که هر طراحی باید در آن دقت لازم را داشته باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

 

طراحی گرافیک یا گرافیک دیزاین ، هنر ارتباط بصری با مخاطب است که از طریق واژه‌ها، تصاویر و ایده‌ها اطلاعاتی را منتقل کند. رشته پر رمز و راز طراحی گرافیک در همه محیط‌ها با همه سلائق برای خود جایی باز کرده و در ارتباط با صنعت نیز به هنرنمایی پرداخته است. گرافیک زبان تصویری است. استفاده از علائم، سمبل‌ها، خطوط، منحنی‌ها و نماد‌ها در کنار رنگ‌های موزون و حساب شده دنیایی از حرف و معنا را در خود جای داده است.

یک طراح گرافیک باید بداند چگونه با خلق و ساماندهی یک سلسله عوامل تصویری، مفهوم و پیام خاصی را در جهت هدفی مشخص بیان کرده و در مخاطب تاثیر مورد نظر را ایجاد کند. برای این منظور، هنرمند ابتدا باید درک مناسبی از کلیت کار و اطلاعات پیام پیدا کند، سپس نقشه کار را طراحی کرده و در نهایت راه حلی تصویری با کمک ایده، تصاویر، فرم‌ها، رنگ‌ها و نوشته‌ها برای رساندن پیام ارائه دهد. غیر از آن، شاخص‌های مهمی چون بررسی و تحلیل مخاطبان از لحاظ گروه‌های سنی، جنسیتی و… نیز نقش مهمی در طراحی یک اثر گرافیکی ایفا می‌کند.

 

نکات کلیدی در طراحی گرافیک

 

در طراحی گرافیک عوامل مهمی چون ایده‌پردازی، خلاقیت و جذابیت، نقش مهمی ایفا می‌کنند. بخش ایده یعنی پیدا کردن فکری که بتواند محتوا را به خلاصه‌ترین شکل بیان کند. درست مانند اینکه یک کتاب یا فیلم در یک جمله تعریف شود، به شکلی که نتواند خلاصه‌تر از آن باشد ولی تا حد امکان تمام داستان را هم بیان کند. هرچه ایده با محتوا، پیام و هدف مرتبط باشد، احتمال خاص بودن ایده زیادتر می‌شود. ایده علاوه بر داشتن محتوای خاص باید درک مخاطب را نیز در نظر بگیرد.
خلاقیت نیز به این معناست که چیزی بوجود آید که پیش از آن وجود نداشته است. در یک کار گرافیگ دیزاینی، عمل خلاقانه می‌تواند در ارائه ایده، انتخاب سمبل‌ها، تصاویر و اشکال به کار رود و راه حل‌هایی که تا به حال انجام نشده و ناب‌اند ارائه شود.
اما اولین گام در راه طراحی گرافیک ایجاد جذابیت برای مخاطب است. یعنی یک گرافیست قبل از هر کار باید توانایی ایجاد کشش اولیه برای ارتباط با بیننده اثرش را داشته باشد. جذاب کردن یک اثر هم می‌تواند از طریق ترفندهای گرافیکی و ابداعات بصری و هم از طریق ایده و محتوای ناب بوجود آید.

 



:: برچسب‌ها: طراحی گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

امروزه فرهنگ خرید آنلاین در جامعه پذیرفته شده است و فروشگاه های اینترنتی مانند دیگر فناوری های دیجیتالی به سرعت پیشرفت کرده اند. افرادی که صاحب کسب و کار و فعالیت تجاری هستند، می توانند با طراحی سایت فروشگاهی از مزایای آن بهره مند شوند. داشتن یک سایت فروشگاهی نیازی به سرمایه کلان، مدرک تحصیلی و یا شرایط سنی ندارد، در این نوع کسب و کار، خودتان کارفرمای خودتان هستید و فروش محصولات شما بدون این که هزینه ای برای اجاره و... بپردازید چندین برابر خواهد شد

اگر می خواهید در کسب و کارتان موفق باشید، بهتر است همگام با دنیا پیش روید و فقط به فروش حضوری محصولات خود بسنده نکنید. طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی این امکان را به شما می دهد که مشتریان، تنها با چند کلیک ساده، کالا های شما را خریداری کنند. شما با آسان تر کردن خرید به مشتریان خود، فرصت مرور محصولات و انتخاب آن ها را می دهید همچنین امکان خرید را برای مشتریانی که دسترسی به فروشگاه فیزیکی شما ندارند را فراهم می کنید و مشتریان جدیدی برای کالا های خود پیدا می کنید

مشتریان، با استفاده از سایت فروشگاهی شما، می توانند در هر زمان از شبانه روز به محصولات شما دسترسی داشته باشند و آن ها را بررسی و مشاهده نمایند. دسترسی شبانه روزی  و همیشگی به محصولات شما یک مزیت  به حساب می آید و مشتریان زیادی را به سمت خرید از فروشگاه شما سوق خواهد داد. طراحی سایت فروشگاهی آنلاین، تعداد مشتریان شما در سراسرکشور یا حتی سراسر جهان را افزایش می دهد و باعث می شود مشتریان و درآمد شما نیز از فروش محصولات گسترش پیدا کند

شما باید موجودی و قیمت محصولات خود را مرتب، به روز سانی کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را در سایت فروشگاهی شما ثبت نمایند. یکی دیگر از مزایای طراحی سایت فروشگاهی این است که فروشنده می تواند، وضعیت محصول و مشتری خود را کاملا تحت نظر بگیرد و متوجه شود چه کالایی پر طرفدار است و به این صورت نبض بازار را در دست خواهد گرفت.

 

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه نوع کسب و کارهایی است؟

طراحی سایت فروشگاهی مناسب همه مشاغل و کسب و کارها است. امروزه افراد برای خرید محصولات، ابتدا به سایت های فروش آنلاین سر خواهند زد تا حدود قیمت محصولات را برآورد کنند و با قیمت فروشگاه های فیزیکی مقایسه کنند. از این رو صاحبان مشاغل به فکر طراحی سایت فروشگاهی می افتند تا با کم ترین دردسری محصولات خود را در دسترس افراد بگذارند.

هر شغلی از کوچکترین مغازه ها تا بزرگترین فروشگاه های عرضه محصولات و حتی شرکت ها و کارخانجات بزرگ، قادر به طراحی سایت فروشگاهی هستند تا خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی نمایند. برای طراحی سایت فروشگاهی هیچ گونه نیازی به دانستن برنامه نویسی ندارید. تنها لازم است کار خود را به یک شرکت طراحی وب سایت فروشگاهی معتبر بسپارید تا در عرض چند روز سایت خود را دریافت نمایید و از آن استفاده کنید و به صورت شبانه روزی فعالیت خود را ادامه دهید.

بسیاری از مشتریان به دلیل کبود وقت، امکان خرید حضوری از فروشگاه فیزیکی را ندارند. بنابراین خرید اینترنتی را برای خرید محصولات خود انتخاب می نمایند تا کالای مد نظر خود را درب منزل تحویل گیرند و ترافیک های طولانی را متحمل نشوند. حضور شما در فضای اینترنت باعث می شود که مشتریان ذهنیت بهتری از فروشگاه شما داشته باشند. سایت فروشگاهی، اعتبار کسب و کار شما را تضمین خواهد کرد و مشتریان، متوجه می شوند که با یک فروشگاه معتبر روبه رو هستند و با اطمینان خاطر از شما خرید خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت دکوراسیون برای شرکت ها و موسسات فعال در زمینه ی دکوراسیون داخلی و خارجی از مهمترین موارد است. داشتن فضایی برای ارائه ی نمونه کارهای خود، پیدا کردن مشتریان جدید بوسیله ی بازاریابی اینترنتی بدون داشتن محدودیت مکانی، داشتن ویترین و مغازه ی 24 ساعته، فروش محصولات و کالا ها بوسیله اتصال به طراحی سایت دکوراسیون به فروشگاه اینترنتی، جلب اعتماد مشتریان از طریق وب سایت و ... از مهمترین دلایلی است که طراحی سایت و داشتن وب سایت برای یک شرکت دکوراسیون حیاتی است . بسیاری از شرکت های کوچک از طریق داشتن یک سایت و پیداکردن بازار اینترنتی گسترده از طریق تنها یک سایت، توانسته است بسیار بزرگ شود! اگر طراحی سایت دکوراسیون برای این شکل از شرکت ها به صورت کاملا هدفمند با گرافیکی جذاب، امکاناتی کامل همچون صفحات درباره ما، اسلاید های نمونه کارها، فروش حتی محصولات، اطلاعات تماس، گالری های فیلم و عکس، نمایش 360 درجه محصولات و ... باشد، وب سایت تازه آماده ی شروع به کار است. چراکه مهمترین مرحله در طراحی سایت دکوراسیون ، طراحی بهینه برای موتورهای جستجوگر می باشد. داشتن گرافیکی مناسب و درخور کار دکوراسیون و قالبی خاص، از مهمترین خصوصیات یک طراحی سایت دکوراسیون حرفه ای می باشد. سرعت لود صفحات و امنیت این وب سایت باید بصورت کامل کار شده باشد. اما مهمترین دروازه برای ورود کاربران آن هم بصورت هدفمند به سایت دکوراسیون، گوگل و سایر موتورهای جستجو می باشند. در نظر بگیرید در صورتی که سایت دکوراسیون، در کلمات کلیدی خودش مانند طراحی داخلی، طراحی فضای سبز، شرکت دکوراسیون، خرید مبل، فروش مبلمان و ... در صفحه ی اول گوگل بیاید، این وب سایت با رشد چشم گیر و فوق تصوری در داشتن مشتریان روبرو خواهد شد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت فیلم و موزیک امروزه کاربران به دنبال آهنگ و فیلم مورد علاقه خود در فضای وب می باشند و دنبال یکطراحی سایت فیلم خوب و جذاب در زمینه دانلود فیلم و موزیک می باشند اگر شما هم سری به سایت های دانلود موزیک و فیلم زده باشید متوجه خواهید شد که بیشتر سود این گونه سایت ها از تبلیغات و بازدید کننده بیشتر و تبلیغات بیشتر هست،شما هم می توانید سایتی طراحی کنید و داخل آن انواع مختلف موزیک و آهنگ و فیلم را برای دانلود کاربران بگذارید، تا هم کاربران به سایت شما هدایت شوند، هم اینکه بتوانید از تبلیغات برای خود درآمد زایی کنید ولی اینگونه سایت ها باید اول صبر داشته باشید و سعی کنید سایت خود را بروز نگه دارید و اولین نفر باشید بین سایت های رقیبان خود تا بتوانید کاربر بیشتری را به سایت خود هدایت کنید

چرا سایت های فیلم و موزیک و دانلود درآمدزا هستند؟

در حال حاضر هزاران کاربر برای اینکه آهنگ یا دانلود یا فیلم مورد علاقه خود را دانلود کنند دنبال بهترین سایت در زمینه دانلود فیلم و موزیک می گردنند تا بتوانند آهنگ و فیلم مورد علاقه خود را دانلود کنند شما هم می توانید یک طراحی سایت فیلمو موزیک داشته باشید از طریق بازدید بیشتر کاربران و بازدید کننده بیشتر و رتبه خوب و پیج رنک گوگل از سایت های دیگر تبلیغات داشته باشید،و درآمد زایی داشته باشید یا اینکه بعضی از افراد سرعت نت خوبی برای دانلود پس بهتر هست فروشگاهی برای فروش فیلم و موزیک راه اندازی کنیدو محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید، یا اینکه سایتی راه اندازی کنید

مانند سایت آپارات در ایران و  youtube   در خارج از ایران که ویدیو های بسیاری را کاربران داخل آن آپلود می کنند و از طریق تبلیغات به در آمد زایی خیلی بالای رسیده اند می توانید طراحی کنید و در آمد زایی بالایی برسید به شرطی که سایت شما جذاب و خوب باشد تا بتوانید با دیگر رقبا رقابت کنید.

چه امکاناتی برای طراحی سایت فیلم و موزیک  مناسب  است؟

  1. طراحی صفحه وب برای دسته بندهای مختلف
  2. طراحی صفحه وب برای پنل کاربران برای عضویت در سایت
  3. طراحی صفحه وب برای فروش فیلم و موزیک
  4. طراحی قالب جذاب و پویا تا کاربر خسته نشود

 

در طراحی سایت فیلم و موزیک از چه رنگ هایی باید استفاده شود؟

در طراحی سایت فیلم و موزیک و دانلود سایت باید طوری طراحی شود و هارمونی رنگ داشته باشد تا چشم کاربر را خسته نکند و پویا باشد تا کاربر لذت ببرد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت کارخانه

در واحدهای صنعتی مانند کارخانه ها و کارگاه ها، یکی از مهم ترین مکان های شکل گیری و شکوفایی اقتصادی هر کشوری هستند. فارق از اینکه کارخانه یا کارگاه شما در چه حوزه ای فعالیت میکند، می توانید با مدیریت مناسب در قسمت های مختلف تولیدی، از تهیه مواد اولیه گرفته تا فروش محصولات، کار خود را گسترده کرده و شعبه هایی را درشهرهای مختلف فعال کنید. برای این منظور شما برای مدیریت شعب خود و نیز معرفی و فروش محصولات نیاز به ابزاری قدرتمند و مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا دارید.

طراحی سایت کارخانه و شیوه نوین فروش

ابزاری چون طراحی سایت کارخانهو ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب، آپارات، تلگرام، اینستاگرام و… از جمله راهکارنوین جهت معرفی و بازاریابی محتوایی برای واحدهای تولیدی و صنعتی می باشند.

در گذشته به دلیل محدود بودن تعداد تولید کنندگان و فروشندگان یک محصول، مراحل فروش به سادگی انجام میشد چون مشتریان باتوجه به نیاز خود و با کمی تحقیق میتوانستند کالای موردنیاز خود را خریداری نمایند. درحال حاضر با پیشرفت تجهیزات صنعتی و افزایش تولید کنندگان، بازار رقابت تنگاتنگی بین آنها به وجود آمده که این امر باعث شده خریداران در امر خرید کالا با مشکلاتی مواجه شوند، چرا که بایستی از بین چندین برند مختلف مناسب ترین آن را انتخاب کنند. از اینرو امر تبلیغات و بازاریابی در بازار کنونی اهمیت خاصی پیدا نموده است.

طراحی سایت کارخانه یا طراحی سایت واحد صنعتی ، یک راهکارنوین جهت ارتباط بین تولید کنندگان و مشتریان است که با ارائه اطلاعات دقیق محصولات شامل معرفی محصول، قیمت، مقایسه محصول با نمونه های مشابه، ارائه مشخصات فنی محصول و… حضور همیشگی واحد تولیدی را در بین مشتریان فراهم می سازد.

از آنجایی که کارخانجات برای فروش محصولات خود همواره نیازمند بازاریاب هستند تا بتوانند محصولات خود را به مصرف کنندگان ارائه کنند، با پیشرفت تکنولوژی این راهکار دیگر تاثیر گذشته را ندارد، طراحی سایت کارخانه یا طراحی سایت واحد صنعتی میتواند گره گشای این مسیر باشد. با طراحی سایت کارخانه میتوانید به اهدافی که از یک بازاریاب انتظار دارید به راحتی دست یابید.

طراحی سایت کارخانهبازدهی بسیار بالایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد چراکه امروزه عموم مردم بیشترین وقت را در اینترنت و شبکه های اجتماعی میگذرانند که همین امر فرصت طلایی خواهد بود تا صاحبان کسب و کار کالاهای خود را به دیگران معرفی کنند .


کارخانه هایی که تازه شروع به کار کرده اند مسلما نیاز بیشتری به طراحی سایت کارخانه دارند چرا که با استفاده از طراحی سایت زودتر می توانند جایگاه خود را در بین رقبا ارتقا بخشند و از طریق طراحی سایت کارخانهمیتوانند میزان رضایتمندی مشتریان از محصولات را جویا شوند و مشتریان میتوانند از تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف آگاهی پیدا کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت کارخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

امروزه بیشتر کابرانی که حتی از اینترنت سر رشته ای ندارند و اهل وبگردی نیستند از اطرافیان خود می خواهند تا در اینترنت جستجو کنند تا شاید ملک و زمین موردنظرشان را پیدا کنند و یا حتی مشتری خوبی را پیدا نموده و آن را بفروشند ، باید قبول داشته باشیم که تبلیغات از نوع سنتی امروزه چندان جایگاه مطمعن و مستحکمی نسبت به گذشته ندارد بنابراین طراحی سایت املاک حتی اگر جز این صنف نیستید می تواند آینده شغلی شما را دگرگون کند .

طراحی سایت املاکروشی است که هم از نظر هزینه و هم بازخورد بسیار بهتر می باشد و اکثر بنگاه های املاکی موفق به سمت این روش حرکت می کنند.

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک

املاکی ها در صورتی که بخواهند متفاوت باشند و در امر تبلیغات به روز و موفق تر عمل کنند باید به روش های نوین روی بیاورند. طراحی سایت املاکبه آنها این مزیت را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی کارا و همیشگی برخوردار شوند جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با هزینه اندکی بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند.

طراحی سایت املاک: به دلیل ماهیت شغل املاک و وجود پرونده های بسیار در این شغل سبب می شود تا بیش از هر کسب و کار دیگری نیاز به طراحی سایت املاک احساس شود.

طراحی سایت املاک فرایند کاری را آسان می کند امروزه با توسعه فناوری های وابسته به اینترنت ، پیشرفته تر شدن موتورهای جستجو و رشد فزاینده ی کاربران فضای مجازی و افزایش استفاده مردم از اینترنت و استفاده از خدمات غیرحضوری و همینطور افزایش هزینه در مراجعه های حضوری ، مدل های قدیمی بنگاه داری و مشاور املاک به متقاضیان دیگر مدلی از مد افتاده و منسوخ به نظر می آید مطمئنا طراحی سایت املاک قدرتمند و حرفه ای با امکانات فراوان و بهینه سازی سایت در زمینه خرید و فروش ملک و زمین باعث خواهد شد کاربران و افرادی که به جستجوی ملک خود می پردازند شما را بهتر بشناسند و شما می توانید از این فرصت نهایت استفاده را نمایید و با طراحی سایت املاک جذب مخاطب بیشتری را با کمترین هزینه داشته باشید

طراحی سایت املاک، فرایند کاری را بسیار آسان می کند در بسیاری از مواقع دیگر نیاز به نگهداری تعداد زیادی با در نظر گرفتن امکانات جدید مانند استفاده از سرچ های فایل نخواهد بود شما می توانید در طراحی سایت املاک حرفه ای و پیشرفته در سایت و طبقه بندی و دسته بندی های مختلف خدمات و همچنین استفاده از تور مجازی ، کابران سایت را راهنمایی نمایید تا ملک خود را به راحتی پیدا نمایند یا بدون هیچگونه دردسری و راحت برای فروش در معرض دید دیگران قرار دهند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

سئو چیست

اوايل شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئوبراي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاياخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند.

يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند. اين مقاله توضيح مي‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتي يک سايت را به همراه کلمات کليدي ويژه که معمولا در پشت گرافيک سايت پنهان شده است، بارگذاري مي‌کنند که در نتيجه موتورهاي جستجو اين کلمات کليدي را شمارش کرده و رتبه بندي سايت را افزايش مي‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندي بالا براي کلمات کليدي خاص در اوايل کار خيلي راحتي نسبت به امروز بوده است. با بکار گيري روش‌هاي غير اخلاقي در آن زمان قرار گرفتن در بالاي ليست نتايج جستجو تضمين شده بود. امروزه الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو پيچيده‌تر شده‌اند و خيلي سخت است که مهندسين بهينه‌سازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

بهینه سازی موتور جستجو چیست

سئو درون صفحه چیست ؟ (On Page SEO)

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود؛ اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند) متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه - سفيد چیست ؟ (White Hat)

در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه سفيد به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعمل‌ها و سياست‌هاي صحيح جهت بدست آوردن رتبه‌هاي بالا در نتايج موتور‌هاي جستجو استفاده مي‌کند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)

به عبارتي ديگر اصطلاح سئو کلاه سياه اشاره به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه – سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری به تکنیک هایی گفته می شود که برای بهبود رتبه به نوعی عمل می کنند که از نظر گوگل طبیعی به نظر برسند. استفاده از سئو کلاه خاکستری اکنون و در زمان حال خطری ندارد ولی در آینده امکان دارد سایت هایی را که به وسیله این سئو بهینه شده اند، گرفتار پنالتی گوگل شوند. به طور کلی باید بدانید که انجام و استفاده از این روش سئو سایت باید طبق اصول و مطابق با آپدیت های گوگل انجام شود

مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو

در زیر به برخی از مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو اشاره شده است:

پژوهشی در استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو برای توسعه وب سایت های بزرگ

در این پژوهش محقق معتقد است که هنگامی که پیاده سازی وب سایت به پایان می رسد مشکلی که خیلی از شرکت ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه وب سایت خود را در اینترنت معرفی نماید که بهترین روش برای معرفی وب سایت بهنیه سازی موتور جستجو است. در این تحقیق بر اساس 77 معیاری که از منابع مختلف و موتورهای جستجو بررسی نموده است استراتژهای بهینه سازی برای توسعه وب سایت را بصورت زیر معرفی می نماید:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو

این پژوهش استراتژی بهینه سازی شرکت های گوگل و مایکروسافت را بررسی و توضیح داده است و موردی که جهت مطالعه و آنالیز قرار داده است، استراتژی های مربوط به شرکت مایکروسافت است. مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو از نظر محقق عبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl.

هدف نهایی سئو چیست؟

با توجه به تعریف سئو، قرارگیری وب سایت شما در صدر نتایج گوگل با کلمات کلیدی مناسب، می تواند ترافیک هدفمند و بسیار ارزشمند به سمت سایت شما هدایت کند و در نهایت منجر به افزایش فروش و درآمد وب سایت شما شود.

اهمیت افزایش سئو سایت در چیست؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل پیدا میکنند، از این رو سئو، کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها به دنبالش هستند؛ به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی، مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر اهمیت سئو سایت را دوچندان خواهد کرد. کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند.

مزایای سئو و بهینه سازی سایت :

  1.  افزایش فضای رقباتی نسبت به همکاران خود در اینترنت
  2.  تأثیر مثبت در تجارت الکترونیکی به خصوص برای فروشگاه های اینترنتی جهت کسب و کار
  3.  بالاتر بودن در جستجوی کلمات کلیدی نسبت به سایت های دیگر در گوگل
  4.  افزایش بازدید ورودی به سایت با کلمات کلیدی ارزشمند
  5.  افزایش اطمینان بیشتر به کاربران در بالاتر بودن جستجو در گوگل
  6.  افزایش کسب و کار و فروش اینترنتی
  7.  کاهش هزینه های تبلیغات جانبی
  8.  استفاده بهینه از زمان و فرصت برای تبلیغ با ماندگاری بالاتر

خدمات سئو سایت تهران

بررسی دقیق وضعیت فعلی سئو سایتتهران

  •  آنالیز رقبا و تعیین سطح رقابت
  • تحقیق کلمات کلیدی جهت یافتن بهترین و ارزشمند ترین کلمات
  • تولید محتوای با کیفیت
  • اقدامات on-page seo(ساختار صحیح لینک سازی داخلی و ...)
  • بهبود و رفع ایرادات سئو تکنیکال
  • افزایش سرعت سایت
  •  تعیین استراتژی سئو خارجی
  •  لینک سازی طبق استاندارد های گوگل
  • ارائه گزارش های منظم
  • ارائه خدمات پشتیبانی جهت حفظ و افزایش رتبه سایت پس از اتمام قرارداد 
  • مشاوره سئو
  • آموزش رایگان سئو

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو سایت تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

هر روز تعداد متقاضیان به خرید و فروش ملک در دفتر املاک کم می‌شدن، فکر می کردم کم کاری از کارمندان های فروش باشه، اما بعدا متوجه شدم که با بوجود اومدن فضای آنلاین و اکثر کسانی که تو حوزه املاک کار می کنند ؛ طراحی سایت املاکرو انجام دادن و از طریق فضای آنلاین مشتریان بسیاری رو جذب می کنند. خب من که از تکنولوژی بسیار کم می‌دونم اما متوجه شدم که دنیا به سمت آنلاین شدن رفته و افراد حتی برای اجاره یک خونه از طریق جستجو کردن در موتورهای جستجو کار خودشون رو انجام میدند.

خب تصمیم گرفتم با یک شرکتی همکاری کنم که کاملا امکانات مورد نیاز یک سایت املاک رو پیاده سازی کنه. با پرس و جو چندتا از همکاران که طراحی سایت املاک رو انجام دادن، گروه طراحی سایت املاک سه سوت وب با سابقه طولانی در طراحی سایت املاک رو به من معرفی کردن.

 

ویژگی طراحی سایت املاک

  • داشتن دسته بندی گوناگون
  • ایجاد بخشی برای تصاویر ملک
  • امکان عضویت در سایت
  • ایجاد بخش مقالات مرتبط با ملک
  • طراحی بخشی برای جستجو ملک مورد نظر
  • ایجاد بخش مرتبط با اخبار قیمت ملک
  • ایجاد بخشی برای ثبت ملک توسط مشاور املاک و کاربران
  • طراحی صفحه وب نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه
  • ایجاد جستجوی پیشرفته براساس فیلترهای سفارشی
  • ایجاد بخش شرکا و عاملین فروش
  • طراحی بخش رزرو برای عقد قرارداد
  • ایجاد بخش اخبار و مقالات
  • ایجاد بخش نظر سنجی برای مشتریان = ایجاد بخش تصاویر ملک
  • طراحی سیستم مدیریت املاک
  • ایجاد بخشی برای معرفی ملک جدید
  •  

مزیت های طراحی سایتاملاک

  

  • سریع تر شدن دسترسی مشتریان
  • جستجو ملک مورد نظر
  • کاهش زمان و هزینه
  • افزایش فروش و سودآوری
  • پرسش و پاسخ مشتریان
  • معتبر شدن در بین دیگر املاکان
  • پیدان دفتر املاک از روی نقشه

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت املاک ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

برای طراحی سایت رستوران موفق برای مردم، باید درست همانند آنها فکر کنید.

وقتی بحث طراحی سایت رستوران جذاب پیش می آید، باید به چه مواردی توجه کنید؟

چرا مردم به رستوران رفتن علاقه دارند؟ اهداف اصلی آنها غذا، آرامش و گذراندن اوقات خوش با اعضای خانواده

و دوستان است. سایت های قوی و جذاب برای صنعت رستوران اهمیت بالایی دارد چون می تواند دید مناسبی

از فضای رستوران را به صورت آنلاین به مشتریان منتقل کرده و حتی سفارش های آن را نیز دریافت کنند.

امروز می خواهیم کمی با هم در رابطه با اصول کلی برای طراحی سایت رستوران موفق صحبت کنیم.

مخاطبان

هنگام تاسیس یک رستوران باید مخاطبان اصلی خود را مشخص کنید. اگر رستوران شما در نزدیکی

دانشگاه قرار دارد، مشتریان اصلی شما دانشجویان خواهند بود.

اما اگر در کنار یک مرکز تجاری قرار دارید، بیشتر مهندسان و به طور کلی افراد بزرگسال تر به رستوران شما

مراجعه خواهند کرد.

به همین منظور حتی اگر در هنگام تاسیس رستوران این موارد را در نظر نگرفتید، اکنون وقت آن رسیده است

که مخاطبان اصلی رستورن و سلایق آنها را به دقت بررسی کنید.

بعد از تعیین مخاطبان می توانید سایت مناسبی برای رستورانتان طراحی کنید

 برای مخاطبان دانشجو یک طراحی سایت رستوران ساده کفایت می کند اما افراد مسن تر بیشتر یک طراحی شیک

و جذاب تر را می پسندند.

با ارائه ی پیشنهادهای ویژه برای مخاطبان سایتتان می توانید افراد بیشتری را از طریق آن جذب کنید.

سادگی

هر سایت رستوران باید شامل صفحات مشخصی نظیر خانه (صفحه ی اصلی)، منو و صفحه ی درباره ی ما باشد.

طراحی وبسایت حرفه ای و کامل این صفحات اهمیت زیادی دارد و بدون آنها سایت کامل نیست.

برای جذب مخاطبان بیشتر می توانید صفحه ی نظرات مشتریان را ایجاد کرده و به مشتریان رستوران خود

این امکان را بدهید تا غذا و سرویس رستوران شما را نقد کنند و درباره ی آن نظر بدهند.

نکته ی مهم و اساسی در طراحی سایت رستوران این است که هنگام طراحی این صفحات باید تا حد ممکن

اصل سادگی را رعایت کرده و از شلوغ کاری و گیج کردن کاربران پرهیز کنید.

اگر مشتری نتواند غذا و یا اطلاعات مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، به سادگی سایت شما را ترک خواهد کرد.

رنگ بندی

تا به حال دقت کرده اید که رنگ های اصلی به کار رفته در بیشتر سایت رستوران شامل این چهار رنگ می شود :

قهوه ای، سفید، قرمز و مشکی. البته ممکن است موارد نقضی برای این قضیه بیابید اما انتخاب این چهار رنگ

در طراحی سایت رستوران توسط بیشتر سایت های رستورانی علت ویژه ای دارد.

رنگ قهوه ای حس امنیت، استحکام و سنت گرایی می دهد.

رنگ سفید معنای تازگی، خلوص و آزادی می دهد.

رنگ مشکی راز آلود است و معنای قدرت را در خود نهان دارد. عکس غذاها با پشت صحنه ی مشکی زیباتر

به نظر می رسند.

رنگ قرمز بیشتر برای رستوران های فست فودی به کار می رود و حس اشتیاق و تمایلات پنهان را می دهد.

همیشه به خاطر داشته باشید که رنگ ها روی احساس کاربران تاثیر دارند، پس سعی کنید که از آنها

به شیوه ی درست استفاده کنید.

فرم ارتباط با ما

در طراحی سایت رستوران باید فرم ارتباطی مناسبی را در اختیار مشتریان قرار داد.

قرار دادن تلفن و آدرس رستوران به تنهایی کافی نیست. در ضمن به خاطر داشته باشید که اضافه کردن

یک نقشه به فرم ارتباط با ما می تواند سوال خیلی از مشتریان در رابطه با آدرس رستورانتان را پاسخ دهد.

شبکه های اجتماعی

در طراحی سایت رستوران شبکه های اجتماعی مکانی فوق العاده برای ارتباط با مشتریان کنونی و یافتن

مشتریان جدید است.

آیکون شبکه های اجتماعی که در آنها فعالیت می کنید را در سایتتان قرار داده و سعی کنید فعالیت مناسبی

در این شبکه ها داشته و ارتباط دوستانه ای را با مشتریان برقرار کنید.

عکس های باکیفیت

در دنیای وب رقابت سختی وجود دارد و صفحه ی اصلی سایت مکان مهمی برای جذب کاربران جدید است.

این نکته برای طراحی سایت رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است این سایت ها بتوانند مخاطبان

را در نگاه اول جذب کنند. استفاده از عکس های بزرگ برای پس زمینه ی سایت می تواند کاربران بیشتری

را جذب کند.

استفاده از عکس های باکیفیت برای نشان دادن عکس غذاها در منو امری ضروری است چون این عکس باید

احساسات مشتریان بالقوه را جذب کند تا تمایل به امتحان این غذا داشته باشند.

این کار را به درستی انجام دهید و شاهد افزایش یافتن نرخ مشتریان رستوران خود باشید.

در ضمن استفاده از عکس های باکیفیت از محیط داخلی رستوران می تواند به کاربران حس خوبی را منتقل کند.

صفحه درباره ما

یک سایت موفق می تواند باعث تمایز تجارت شما از رقبا شود. افراد پشت یک تجارت مهم ترین بخش تجارت

محسوب می شوند و به همین خاطر لازم است صفحه ی درباره ی ما به خوبی این افراد را به کاربران معرفی کند.

در این صفحه می توانید خلاق بودن، دوستانه بودن و حرفه ای بودن تیمتان را به مشتریان نشان دهید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت رستوران ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

حقایق و وقایع بی‌شماری که در ماورای درک بشر قرار دارند او را واداشته تا برای ابراز اندیشه‌ها و مفاهیمی که بیان، فهم و توصیف کلامی آن‌ها مشکل بوده است نظام‌هایی از علائم گوناگون ابداع کند. ارتباط بصری در وسیع‌ترین معنی تاریخی بلند و طولانی دارد. زمانی که بشر اولیه برای تغذیه خود شکار می‌کرد و گلی را پای جانوری مفتوش می‌ساخت، از نزدیک به یک اثر گرافیکی نگاه می‌کرد. او با چشم ذهن، خود حیوان را می‌دید؛ بنابراین طراحی گرافیک از دیرباز تاکنون با زندگی بشر پیوندی نزدیک داشته و حضور آن مشخص است.

اشاره‌ای کوتاه تنها به نام برخی از زمینه‌ها و عرصه‌هایی که هنر گرافیکی و به‌خصوص طراحی گرافیک تمامی یا بخشی از آن را تشکیل می‌دهد، به‌خوبی می‌تواند بیانگر این مطلب باشد که هنرمند طراح امروز به‌واسطه زبان گرافیک با دیگران و محیط اطرافش گفت‌وگو می‌کند. یک نوع ارتباط و همکاری همگانی برقرار می‌سازد، اطلاع‌رسانی می‌کند، تجارت می‌کند، هشدار می‌دهد، هویت خود را به ثبت می‌رساند، آموزش می‌دهد، روایت می‌کند، منادی افکار گوناگون در جامعه می‌شود و بالاخره اینکه محیط و اطراف و اشیای پیرامون خود را جذاب‌تر و زیباتر می‌سازد.

سینما، تلویزیون، مطبوعات، نشریات، انواع پوستر، علائم راهنمایی و رانندگی، بسته‌بندی انواع کالاها، تابلوها، و ویترین فروشگاه‌ها و حتی آرایش شهرها و مکان‌های عمومی، کاریکاتورها، نشانه‌ها و علائم، کاتالوگ‌ها و بروشورها، تصویرسازی، طراحی صفحات مختلف برای کامپیوتر، نقش پول و اسکناس، طرح تمبرها، کارت ویزیت و پاکت و سر کاغذ همگی از زمینه‌های اصلی و فعال حضور طراحی گرافیک، این زبان مشترک تصویری برای ارتباط در جریان روزمره‌ی ما هستند؛ اما آنچه بیش از هر چیز باید به آن توجه کرد، آن است که سخن گفتن با این زبان مشترک توسط هنرمند طراح باید بسیار متعهدانه و مسئولانه باشد، چراکه او هر لحظه در بوته‌ی نقد و قضاوت است، به سخنان او استناد می‌شود و در صورت هرگونه لغزش و خطا، به‌راحتی استیضاح می‌شود و به او هجوم خواهد شد. چه از سوی مخاطبانش و چه از سوی سفارش‌دهنده، بنابراین صداقت، صراحت و وضوح و روشنی، همراه با شیوایی کلام و رعایت قوانین و دستور زبان صحیح، همگی از شرط‌های اصلی برای یک گفت‌وگوی موفق خواهد بود.

گسترش فنّاوری‌های نوین و اختراعات پی‌درپی و جدید عرصه را بر روش‌های قدیمی و کهنه تنگ کرده‌اند. اکنون تکنیک‌های مختلف عکاسی، نرم‌افزارهای گوناگون کامپیوتری و ابزارهای پیشرفته بسیاری موجودند که در قدیم، تنها با سعی و کوشش فراوان و صرف هزینه و دقت زیاد میسر بود. به هر حال همه این­ها امروزه منجر به نمود چهره دیگری از هنر گرافیک شده که از آن با نام طراحی گرافیک یاد می‌شود که آن را چنین می‌توان توضیح داد: طراحی گرافیک عنوانی است برای یک‌سری فعالیت در زمینه طراحی، ترکیب و ادغام حروف، تصویرسازی و عکس و چاپ آن به‌منظور اطلاع‌رسانی، آموزش یا راهنمایی.

حدود این حوزه از طراحی گرافیک را به‌طور دقیق نمی‌توان مشخص کرد، چراکه بسیار وسیع و گسترده است. این هنر به‌آسانی هنرهای دیگر را به یاری می‌طلبد و پس از کار بر روی‌شان، آن‌ها را در شکل گرافیکی ارائه می‌کند. با این همه می‌توان گفت که ارکان اساسی این هنر، یعنی نقش، خط و تکثیر همچنان پابرجاست و همین سه رکن اصلی هستند که طراحی گرافیک را به‌طورکلی از سایر هنرها متمایز می‌کنند.



:: برچسب‌ها: طراحی گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

کافی شاپ نیز به وب سایت های اختصاصی نیاز دارند. انچه یک کافی شاپ را می تواند متمایز و برتر از بقیه جلوه دهد. طراحی سایت کافی شاپویژگی های مختلفی دارد اما در وهله ی اول طراحی سایت کافی شاپ بسیار مهم است. طراحی خاص یک سایت می تواند آن را بهتر جلوه دهد. گروه ایران وبر با استفاده از کادری جوان و به روز در سدد است که بهترین و به روزترین وبسایت را از نظر گرافیکی و هم از نظر کد نویسی در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های طراحی سایت کافی شاپ

 

از ویژگی های طراحی سایت کافی شاپ می توان به بخش معرفی کافی شاپ و منوی غذا های ان اشاره کرد. علاوه بر این بخش می توان به بخش گالری تصاویر سایت کافی شاپ و سفره خانه اشاره کرد. در این گالری می توان تصاویر مختلفی از کافی شاپ را قرار داد تا کاربران بتوانند محیط کافی شاپ را در نظر بگیرند. همچنین می توان امکانی را برای کافی شاپ یا قهوه خانه قرار داد که مشتری بتواند میز خود را برای ساعت معین رزرو کند و پس از آن مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کند.

هدف از طراحی سایت کافی شاپ چیست ؟

مهمترین هدفی که برای طراحی سایت کافی شاپ وجود دارد بازاریابی است. شما با ایجاد یک وبسایت، کافی شاپ خود را در بزرگترین نمایشگاه جهانی یعنی فضای مجازی به نمایش می گذارید. اما این به شکلی موثر است؟

در حال حاضر بسیاری برای یافتن بهترین محل مورد نظر خود از جستجو در فضای مجازی استفاده می کنند. برای مثال بسیاری برای یافتن یک کافی شاپ در محلی خاص از این واژگان استفاده می کنند، بهترین کافی شاپ میدان ولیعصر، کافی شاپ اطراف چهار راه ولیعصر و … . شما با داشتن یک وبسایت و بهینه سازی ان در موتور های جستجو مانند گوگل، می توانید در صفحات اول دیده شوید و به همین سبب بتوانید مشتریان جدیدی را جذب نمایید.

امکانات اولیه طراحی سایت کافی شاپ در یک نگاه

به طور کلی هر طراحی سایت کافی شاپ  نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

طراحی اختصاصی

طراحی بخش رزرو آنلاین

طراحی بخش سفارش غذا

طراحی بخش ارتباط با ما و انتقادات و پیشنهادات

طراحی بخش منوی غذا

طراحی ریسپانسیو (متناسب با موبایل و تبلیت) (در صورت درخواست)



:: برچسب‌ها: طراحی سایت کافی شاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت فیلم چه کاربردی دارد؟چرا ما باید طراحی سایت فیلم برای کسب و کار خود انجام دهیم؟پس با ما در ادامه مقاله همراه باشید!

طراحی سایت فیلم را می توانیم بعنوان یک وبسایتی که در هنگام سرگرمی کاربران ،مورد توجه قرار داد. در طراحی سایت فیلم امکان عرضه فیلم های جدید و روز دنیا، نمایش جزئیات هر فیلم، نمایش فیلم به شکل آنلاین، پخش تیزر فیلم های فیلم و سریال ها، امکان دانلود کردن فیلم، نمایش و معرفی فیلمسازان میسر می باشد.

کاربران شما در حال حاضر دیگر تمایل به خرید حضوری فیلم و سریال ندارند، به همین دلیل طراحی سایت فیلم می تواند گامی درست در افزایش کسب و کار شما عزیزان به عنوان مدیر سایت فیلم داشته باشد.

میزان اهمیت طراحی سایت فیلم

در حال حاضر شرکت های تولید کننده و یا توزیع کننده فیلم در سراسر دنیا توسعه کسب و کار خود را از طریق، طراحی سایت فیلم در این رشته انجام می دهند. طراحی سایت فیلم همانند تمام وبسایت های دیگر در عصر مدرن احتیاج به تخصص های حرفه ای خواهد داشت.

طراحی سایت فیلم و انجام در آمدزایی

بزرگ ترین اهداف مدیران از طراحی سایت فیلم ، جذب کاربران زیاد به سایت خود است، تا بتوانند از این راه اقدام به درآمد زایی کند.

مدیران وب سایت می توانند از طریق طراحی سایت فیلم ، به وسیله فروش فیلم به شکل آنلاین ، فروش اکانت یا همان حساب کاربری مدت دار برای دانلود کردن فیلم ها  و همچنین دریافت کردن بنرهای تبلیغاتی برای وب سایت ، در حالتی که وب سایت فیلم شما دارای آمار بازدید خوبی باشند، می توانند درآمد مناسب و بسیار بالایی را کسب کنند.

سرویس های طراحی سایت فیلم

در طراحی سایت فیلم سرویس های متععدی وجود دارد که عناوین و بخش های متنوعی برای کاربران عادی و همچنین سرویس های تخصصی برای دوست داران سینما و اهل فن و تخصص در طراحی سایت فیلم قابل انجام است، شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی  قسمت سیستم عضویتی
  • طراحی قسمت فیلم ها و فروش فیلم
  • طراحی قسمت موسیقی و تیزرهای فیلم
  • طراحی جداول زمانی بندی در فیلم
  • طراحی صفحه تماس با ما و پشتیبانی فیلم
  • طراحی در قسمت آرشیو
  • طراحی قسمت دیدگاه کاربران
  • قرار دادن دیدگاه و نظرات کاربران در درباره هر فیلم و سریال
  • طراحی بخش ماژول جستجو
  • امکان جستجو کردن به شکل ساده و جستجوی پیشرفته طبق ژانر مورد نظر، نام کارگردان، بازیگران مشهور، کشور سازنده
  • پیاده سازی قسمت اخبار سایت
  • امکان درج کردن رویدادهای عرصه سینما، جشنواره ها و اخبار مربوط به فیلمهای جدید، اخبار بازیگران
  • نقد کردن فیلم ها
  • درج سایر امکانات طراحی سایت فیلم


:: برچسب‌ها: طراحی سایت فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

تعداد علاقمندان به  طراحی داخلی و دکوراسیون روز به روز در حال افزایش است و افراد بسیاری هستند که مایلند دکور منزل خود را زود به زود تغییر دهند و به دنبال ایده های نو برای تغییر در منزل و لوازم منزل خود هستند ، این افراد ممکن است زمان کافی برای رفتن و دیدن تک تک مغازه ها و گالری های موجود برای  گشتن دنبال کالای دلخواه و ایده ی نو را نداشته باشند ، طراحی سایت دکوراسیون از سمت شرکت ها  به این افراد اجازه می دهد تا با کمترین زمان و هزینه از امکانات وسیع این سایت ها استفاده کنند.

صاحبان این سایت ها می توانند در طراحی سایت دکوراسیون ، انواع ایده های دکوراسیون را برای محیط های مختلف نمایش دهد و مقالات و مطالبی در رابطه با دکوراسیون در سایت قرار دهد و از این طریق آموزش هایی را به کاربران در رابطه با دکوراسیون و انتخاب لوازم منزل مناسب با محیط منزلشان را بدهد و آن ها برای مدت طولانی تری در سایت نگه دارند.

یکی از امکانات بسیار جذابی که می توان در طراحی سایت دکوراسیون در نظر گرفته شود این است که این امکان به کاربر داده شود تا بتواند مبل و لوازم منزل را خودش طراحی کند و سپس توسط شرکت ساخته شود برایش فرستاده شود ، هم چنین نمایش انواع مبلمان و میز و دیگر لوازم خانه و فروش آن ها در بخش فروشگاهی سایت و پرداخت آنلاین از دیگر امکانات در طراحی سایت دکوراسیون است. در طراحی سایت دکوراسیون می توان امکان مقایسه چندین کالا را فراهم کرد تا کاربران بتوانند انتخاب و خرید راحت تری را انجام دهند .

هم چنین در این سایت می توان در صورت برپایی گالری ، زمان شروع و پایان آن و آدرس دقیق را در سایت نمایش داد و بخشی را برای معرفی شرکت و راه های برقراری تماس در نظر گرفت .

در طراحی سایت دکوراسیون باید بخشی را به قوانین شرکت مثل نحوه خرید و سفارش ، نحوه بیمه محصولات ، نحوه ارسال محصولات و …اختصاص داد تا کاربران با مطالعه آن بتوانند از نحوه کار شرکت مطلع شوند .

در حال حاضر چنین سایت هایی با امکانات کامل و جامع و طراحی و گرافیک زیبا و چشمگیر بسیار کم هستند و شما می توانید با کمی دقت و سختگیری برای سایت خود ، سایتی موفق با بازدیدکنندگان بالا داشته باشید و با بهینه سازی سایت ، رتبه ی آن را در بین سایت های مشابه بالا ببرید.

 

طراحی سایت دکوراسیون

امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت دکوراسیون :

– دسته بندی موضوعات و کالاها برای دسترسی آسان کاربر

– امکان فروش آنلاین برای محصولات سایت در طراحی سایت دکوراسیون

– نمایش مطالب و مقالات آموزشی در طراحی سایت دکوراسیون

– نمایش ویدئو های آموزشی در رابطه با دکوراسیون

– ایجاد گالری تصاویر از ایده های نو برای دکوراسیون

– نمایش تصاویر از زوایای مختلف کالا ها در طراحی سایت دکوراسیون

– ایجاد بخشی برای معرفی شرکت در طراحی سایت دکوراسیون



:: برچسب‌ها: طراحی سایت دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت تالار عروسی یکی از دسته سایت هایی ست که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مشغله ی زیاد عروس و دامادها برای یافتن یک تالار پذیرایی و حساسیت های بیش از پیش در برگزاری مراسمات، باعث شده مردم ابتدا به جستجو در اینترنت بپردازند و سپس بین آنها انتخاب های نهایی را برای بستن قرارداد و مشاهده حضوری انتخاب کنند. نداشتن سایت تالار پذیرایی در دنیای امروز به منزله شکست کسب و کار در دنیای تکنولوژی و رقابتی حال حاضر می باشد، در نتیجه تالارها و تشریفات های به فکر طراحی سایت تالار عروسی افتاده اند. بمنظور طراحی سایت تالار عروسی بهتر است با طراحان حرفه ای سایت مشورت نمایید و سایت های رقیبان را بررسی نمایید.

تالار پذیرایی که جهت برگزاری مراسم ازدواج ، عروسی ، ختم ، تولد و سایر مجالس دورهمی در حال فعالیت می باشند می توانند با طراحی سایت تالار  خود را به عموم مردم معرفی نمایند تا هر شخصی که نیاز به یک تالار پذیرایی با امکانات مورد نظر و قیمت مناسب می باشد ، مجموعه شما را یافته و اقدام به رزرو نماید، همچنین با طراحی سایت تالار شما می توانید امکاناتی که در تالار خود دارید با تصاویر ، متن و فیلم (کلیپ) به تصویر بکشید و مشتری را زودتر و راحت تر جذب نمایید.

طراحی سایت تالار

جذب مشتری

نمایش امکانات تالار

معرفی روش پذیرایی

قرار دادن تصاویر تالار

نمایش کلیپ هایی از روش پذیرایی

نمایش فیلم های مورد نظر از مجالس

معرفی نوشیدنی های تالار

معرفی غذا، و میوهای پذیرایی

روش چیدمان میز و صندلی

اطلاعات تالار

معرفی مدیریت و کارمندان مجموعه

و…

 

امکانات طراحی سایت تالار

بطور معمول برخی امکانات و بخش ها در طراحی سایت تالار عروسی وجود دارند و برخی به صورت اختصاصی براساس نیاز صاحب و مدیریت تالار در طراحی سایت تالار عروسی اضافه خواهد شد. امکاناتی همچون موارد بیان شده در زیر:

معرفی تالار و مدیریت

خدمات ارائه شده در مجالس

منوی آنلاین غذاها

گالری تصاویر از تالار و خدمات

جدول روزهای رزو شده تالار

نظرات کاربران

امکان انتخاب صندلی، میز، سرویس های پذیرایی و .


گالری تصاویر سایت تالار عروسی

مطمئنا اولین بخشی که هر شخصی برای انتخاب یک تالار بدان توجه می کند ظاهر آن است. با قرار دادن تصاویر از قسمت های مختلف تالار و نوشتن اطلاعاتی شامل مساحت و ظرفیت تالار، افراد راحتتر می توانند تصمیم بگیرند که این تالار را در لیست انتخاب های خود قرار دهند یا خیر. از سویی دیگر خدمات نیز اهمیت فراوانی دارند. اینکه چه مدل میز و صندلی ها، چه ظروف و چه تزئیناتی در اختیار تالار است و مشتریان تا چه حد حق انتخاب دارند نیز موثر است. در هنگام طراحی سایت تالار عروسی، گالری مربوط به خدمات و نمونه کارها را نیز در نظر داشته باشید تا هم اعتماد مشتریان را بدست آورید.


بخش منوهای آنلاین غذا

بخش اساس دیگر مربوط به پکیج های غذا می باشد. هر شخصی که قصد رزرو تالار را داشته باشد بطور تطع منوهای غذا را از مدیریت تالار خواهد پرسید و پاسخ گویی بصورت تلفنی بسیار سخت می باشد و درنهایت هنگام مراجعه حضوری باید برایشان شرح داده و منوها را در اختیارشان قرار دهید پس بهتر است پیکیج منوهای غذا به همراه قیمت و تصاویر در سایت قرار داده شود تا هم دقیقتر باشد و هم در وقت شما و مشتری صرفه جویی شود.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت تالار ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی وبسایت با وردپرس یکی از مهمترین کارهایی است که می‌تواند در ایجاد درآمدهای بالا و پیشرفت‌های کاری به صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک کند. طراحی وبسایت با وردپرس دارای فواید بسیاری است که می‌تواند در هر زمینه‌ای به راحتی انجام گیرد و این امر می‌تواند نوعی تبلیغات در بازاریابی مجازی و آنلاین باشد.

افزایش درآمد به صورت حضوری در مقایسه با مجازی در رده‌های پایین‌تری قرار می‌گیرد، بازار رقابتی امروزه بسیار گسترده و پیچیده است و تنها خرید و فروش‌های حضوری نمی‌تواند به افزایش درآمد و گردش آن کمک کند؛ به همین دلیل، طراحی سایت می‌تواند به حل این مشکل کمک بسیاری کند. وردپرس یکی از سیستم‌های رایگان برای مدیریت محتوا است که از طریق یادگیری آن می‌توانید ساخت وب سایت با وردپرس را به راحتی انجام دهید.

 

طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس

 

طراحی وبسایت با وردپرس در واقع نوعی سیستم پیش فرض است که برنامه نویسی‌ها و کد گذاری‌های ویژه ای برای آن صورت گرفته است و به صورت نوعی سیستم مدیریت محتوا به صورت آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با استفاده از آپلود کردن عکس‌ها، مطالب و اطلاعات دیگر در کمترین زمان ممکن بتوانید طراحی سایت را با وردپرس انجام دهید.

در واقع برای طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرسنیاز است که با افزونه‌ها و پلاگین‌های مخصوص این سیستم آشنا شوید تا بتوانید سایتی طراحی کنید که از همه لحاظ در سطح بالایی قرار گیرد و به صورت حرفه‌ای بتواند نیازهای شما و مخاطبانتان را برآورده کند. مهمترین ویژگی که در ساخت وب سایت با وردپرس باید مورد توجه قرار گیرد، کدنویسی‌های پیشرفته‌ای است که به سایت مورد نظر این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های بالایی را در بارگزاری داشته باشد.

به دلیل سیستم پیچیده‌ای که در وردپرس طراحی شده است، این امکان برای بهینه سازی سایت فراهم می‌شود تا از این طریق CMS بتواند به عنوان سیستم مدیریتی قوی در ساخت وب سایت با وردپرس مطرح شود.

طراحی سایت با وردپرس به صورت اختصاصی

 

برای اینکه بتوانید طراحی قالب اختصاصی وردپرس را انجام دهید، نیاز است که کدنویسی و برنامه نویسی‌های تخصصی‌تری برای آن انجام شود تا به صورت انحصاری بتوان طراحی وب سایت را انجام داد.

همانطور که گفته شد، وردپرس نوعی سیستم مدیریت محتوا است که دارای قالب‌های آماده و افزونه‌های رایگانی است که می‌توانید به راحتی در اینترنت به آن دسترسی پیدا کنید، اما این قالب‌ها ممکن است توسط سایتی دیگر مورد استفاده واقع شده باشد؛ به همین دلیل طراحی قالب اختصاصی وردپرس و طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی باید توسط شرکت طراحی سایت وردپرس صورت گیرد.

از طریق طراحی وبسایت با وردپرس می‌توانید برند و محصول مورد نظر خود را بهتر معرفی کنید. هزینه‌های اختصاصی شده در طراحی سایت وردپرسی می‌تواند سایتی را برای شما ایجاد کند که بدون هیچ گونه قالب آماده تهیه شده است. این امر می‌تواند اعتبار و ارزش وب سایت شما را در حد بالایی در بین رقبا قرار دهد و مخاطبان بسیاری را به سایت شما بکشاند.

سفارش طراحی قالب وردپرس توسط تیم شرکت سه سوت وب پذیرفته و به صورت حرفه ای انجام می شود.

قالب‌های آماده وردپرس

 

وردپرس یکی از سیستم‌های رایگانی است که می‌توانید بدون پرداخت هزینه و با یادگیری آن به صورت مجازی، سایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید. این سیستم در خود دارای قالب‌های آماده و گرافیک‌های خاصی است که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید؛ این قالب‌ها را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

با توجه به کسب و کاری که دارید و هدف و موضوع سایت مورد نظر خود، می‌توانید قالبی مناسب را انتخاب کنید. با توجه به اینکه امکان استفاده کاربران دیگر از قالب‌های آماده برای ساخت وب سایت با وردپرس وجود دارد، ممکن است که سایت شما از این لحاظ تکراری شود و مخاطب‌ها تمایلی به استفاده و بازدید از آن پیدا نکنند.

قالب در طراحی وب سایت با وردپرس یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج دهید. هدف طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی در ابتدا جذب مخاطب است؛ به همین دلیل قالب‌های آماده می‌تواند دستیابی به این هدف را تا حدودی با مشکل روبرو کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طراحی قالب وردپرس بدون کدنویسی با صرف هزینه اندکی به صورت اختصاصی برای طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت با وردپرس و امکانات پیشنهادی سه سوت وب برای آن

 

با توجه به اینکه شرکت سه سوت وب طراحی سایت در تهران و سایر شهرها و کشورها را انجام می‌دهد، تیم حرفه‌ای برای این کار در شرکت سه سوت وب در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند به نحو احسن سفارش طراحی قالب وردپرس و طراحی پلاگین وردپرس شما را انجام دهند.

برای اینکه سایت وردپرسی دارای بازدید بالایی باشد و بتوانند مراجعه کنندگان و مشتریان بسیاری را از این طریق برای مشاغل مختلف جذب کند، باید ساخت وب سایت با وردپرس دارای امکانات و پنل‌های مشخص و ویژه‌ای باشد تا از این طریق، کاربران بتوانند نیازهای خود را به صورت مجازی برآورده کنند. می‌توانیم امکانات مورد نیاز برای طراحی وبسایت با وردپرس را به صورت زیر برای شما عنوان کنیم.

صفحه ارتباط با ما

امکان آپلود کردن عکس‌ها در پنل گالری عکس‌ها

سیستم‌های مدیریت مطالب در سایت

صفحه مربوط به اخبار روز

سیستم‌های مدیریتی رسانه‌ها

لیست محصولات و خدمات مورد نظر

صفحه نظرات و پیشنهادات

مقالات

امکان خرید و فروش در فروشگاه آنلاین

سامانه پیام رسان خودکار

سیستم‌های اطلاع رسانی محصولات جدید

سامانه ارسال ایمیل به مشتریان

اطلاع رسانی در مورد همایش‌ها و سمینارهای متفاوت

امکان ایجاد مطالب بر اساس سئو

افزونه نقشه سایت در راه اندازی سایت با وردپرس

و بسیاری از امکانات دیگر که در طراحی سایت با وردپرس می‌توانید مورد استفاده قرار دهید تا کاربران را هر چه بیشتر به سمت خود جذب کنید و از این طریق بتوانید کسب و کارهای خود را گسترش دهید.

ویژگی‌های مهم در طراحی وبسایت با وردپرس

هر سایتی دارای ویژگی‌های مشخصی است که باید شرکت طراحی سایت، این ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهد تا سایت وردپرسی بتواند در لیست اول جستجوی گوگل قرار گیرد.

سرعت بارگذاری بالا در طراحی سایت با وردپرس

امنیت بالا

رعایت استانداردهای سئو سایت

ریسپانسیو بودن سایت وردپرسی

دارای گرافیک بالا

پشتیبانی از چند زبان علاوه بر زبان فارسی

دارای قابلیت به روزرسانی خودکار محتوا

انعطاف پذیری

تنوع در پلاگین‌ها و افزونه‌ها و طراحی پلاگین وردپرس

سادگی در مدیریت

طراحی وبسایت با وردپرس و مزایای آن

ساخت وب سایت با وردپرس دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند در گسترش کسب و کارهای اینترنتی به تجارت‌های مختلف کمک کند؛ در واقع ایجاد وب سایت با وردپرس یکی از بهترین و کاربردی‌ترین طراحی‌هایی است که می‌توانید به صورت رایگان  در طراحی قالب‌ اختصاصی وردپرس خود با صرف هزینه اندکی به آن دست پیدا کنید.

رایگان بودن وردپرس یکی از مزایای مهم برای طراحی سایت با این سیستم در نظر گرفته می‌شود.

برند و تجارت مورد نظر شما با راه اندازی سایت، دارای اعتبار و ارزش بالایی می‌شود.

قالب‌های ارزان قیمت وردپرس امکان طراحی وب سایت با وردپرس را برای افراد بیشتری فراهم .می‌کند

امکان به روز رسانی‌های خودکار و متعدد در ایجاد وب سایت با وردپرس وجود دارد.

ایجاد ارتباطی دوطرفه با مشتری و مدیریت سایت می‌تواند یکی از نقاط مثبت طراحی سایت با وردپرس باشد.

طراحی وبسایت با وردپرس و معایب آن

با توجه به اینکه نرم افزارهای طراحی شده برای طراحی سایت ممکن است در خود دارای اشکالاتی نیز باشند، امکان ایجاد خطا در آن‌ها وجود دارد. این معایب می‌تواند طراحی سایت را با مشکلاتی روبرو کند. این مشکلات را می‌توانیم به صورت زیر بیان کنیم.

مشکلات امنیتی در ساخت وب سایت با وردپرس با ایجاد حفره‌های امنیتی در CMS وردپرس

برنامه نویسی‌های عمومی و در حد ساده و غیر حرفه‌ای

ضعیف بودن پشتیبانی

بروز رسانی‌های متعدد و روزانه که می‌تواند طراحی سایت با وردپرس را با مشکل روبرو کند.

 

طراحی سایت با وردپرس و انواع آن

طراحی سایت با وردپرس این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند از این طریق، نیازهای متفاوت خود را با ورود به سایت مورد نظر تامین کنند؛ در واقع طراحی سایت با وردپرس می‌تواند در طیف گسترده و برای مشاغل مختلف انجام شود و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

فروشگاه‌ها به عنوان مکان‌هایی در نظر گرفته می‌شوند که طراحی سایت با وردپرس برای آن‌ها در جایگاه مناسبی قرار دارد. این مشاغل با طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می‌توانند میزان فروش‌های خود را بالاتر ببرند، محصولات جدید خود را رونمایی کنند و از این طریق به افزایش درآمد خود برسند. می‌توان گفت که طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس باید دارای ویژگی‌های جذاب باشد تا از این طریق، مشتریان بتوانند در نگاه اول به محصولات مورد نظر جذب شوند و تمایل به خرید اینترنتی و آنلاین را از خود نشان دهند.

طراحی صفحه اصلی وردپرس شرکت ها

طراحی صفحه اصلی وردپرس برای شرکت‌های مختلف می‌تواند مزایای بسیاری را در بر داشته باشد. این شرکت‌ها با طراحی سایت شرکتی می‌توانند در جستجوی اول گوگل قرار گیرند، زیرا اصولی که در طراحی صفحه اصلی وردپرسبرای شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود باید طبق اصول سئو صورت گیرد؛ به همین دلیل اعتبار ساخت سایت برای شرکت طراحی سایت می‌تواند در رتبه بالایی قرار گیرد.

سئو سایت و هزینه سئو سایت وردپرس در طراحی سایت با وردپرس

سئو سایت و هزینه سئو سایت وردپرس در طراحی وب سایت با وردپرس، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید توسط شرکت طراحی سایت در نظر گرفته شود. طراحی سایت با وردپرس توسط اصول سئو می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای سایت مورد نظر داشته باشد.

قرار گیری در رتبه اول گوگل

بازدید بیشتر مخاطبان

امکان فروش بیشتر محصولات با راه اندازی سایت با وردپرس از طریق اصول سئو سایت

کاربرپسند بود طراحی سایت

امکان ایجاد لینک سازی در سایت با وردپرس با استفاده از سئو سایت

مراحل راه اندازی سایت با وردپرس

برای راه اندازی سایت با وردپرس باید مراحلی را طی کنید تا بتوانید این کار را به نحو احسن انجام دهید. این مراحل را می‌توانیم به این صورت برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

مشخص کردن هدف طراحی سایت

استفاده از طراحی قالب اختصاصی وردپرس

کد نویسی و برنامه نویسی‌های مخصوص برای ساخت وب سایت با وردپرس

محتوا نویسی و ورود اطلاعات با توجه به صفحات ایجاد شده در طراحی سایت

انجام تست‌های فنی و کنترل طراحی سایت از لحاظ فنی

امکان آموزش و تحویل نهایی سایت برای شرکت‌هایی که طراحی سایت با وردپرس برای آنان صورت گرفته است.

تعرفه طراحی سایت با وردپرس

تعرفه طراحی سایت با وردپرس به مولفه‌های متفاوتی بستگی دارد و با توجه به این امر، نمی‌توان قیمت مشخصی را برای راه اندازی سایت با وردپرس در نظر گرفت. شرکت‌های متفاوتی راه اندازی سایت با وردپرس را به صورت اختصاصی انجام می‌دهند که قیمت‌های پیشنهادی متفاوتی دارند.

همچنین میزان ورود اطلاعات و چیدمان صفحات و امکانات درخواستی کارفرما، یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند قیمت‌های متفاوتی را در طراحی سایت با وردپرس برای افراد ایجاد کند.

طراحی سایت با وردپرس به همراه یک سال پشتیبانی فنی رایگان  و امنیت بالا

طراحی سایت با وردپرس دارای پشتیبانی رایگان یک ساله شرکت سه سوت وب است که کاربران سایت می‌توانند در این مدت به صورت رایگان از خدماتی که در ساخت سایت شده است استفاده کنند. در صورت بروز مشکل در راه اندازی سایت، تیم پشتیبانی سه سوت وب می‌تواند به سرعت این معضل را حل کند.

امنیت بالا یکی از مهمترین ویژگی‌هایی است که باید در طراحی وبسایت با وردپرس مورد توجه قرار گیرد. این ویژگی می‌تواند طراحی سایت را در رتبه بالایی قرار دهد و کاربران بیشتری را به سایت مورد نظر جذب کند. شرکت سه سوت وبامنیت سایت‌های وردپرس را تا یکسال پشتیبانی می‌کند.

منبع : سه سوت وب



:: برچسب‌ها: طراحی وبسایت با وردپرس , ساخت وب سایت با وردپرس , تعرفه طراحی سایت با وردپرس , طراحی قالب اختصاصی وردپرس , هزینه سئو سایت وردپرس , طراحی صفحه اصلی وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد خصوصیاتی که یک طراحی سایت فروشگاهی باید داشته باشد تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد صحبت کنیم، بهتر است اول بدانیم سایت فروشگاهی چیست و به چه سایت هایی، سایت فروشگاهی می گویند.

سایت فروشگاهی چیست؟

هر فضایی که محصول برای فروش بگذارید به آن فروشگاه اینترنتی و یا سایت فروشگاهی میگویند. در این فروشگاه محصولات مواد غذایی، پوشاک، موبایل، سیستم های کامپیوتری و… به فروش می رسد. قطعا طراحی یک فروشگاه اینترنتی که با خدماتی که ارائه میدهید همسو باشد بسیار مهم می باشد. کیفیت محصولات یکی از مهمترین بخش های یک فروشگاه اینترنتی آنلاین می باشد، اما مهم تر از محصولات  طراحی سایت فروشگاهی و ظاهر کاربر پسند فروشگاه شما است، چرا که تنها چیزی که باعث تفاوت شما با رقبایتان می شود زیبایی و متفاوت بودن فروشگاه اینترنتی شما است

انتخاب رنگ در طراحی سایت فروشگاهی

 

یکی از مهمترین مقوله در طراحی سایت فروشگاهی، انتخاب یک طیف رنگی جذاب و همسو با خدمتی که ارائه می دهید می باشد. اگر دقت کرده باشید شرکت های که در کسب و کار خود موفق شدند از یک طیف رنگی خاص استفاده کرده اند. شاید بتوان به جرات گفت استفاده از رنگ های خاص و همسو میتواند تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مشتریان شما دارد. اگر بخواهیم چند مثال ساده بزنیم میتوانیم به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و یا فروشگاه اینترنتی بامیلو اشاره کنیم. شما با سر زدن به این سایت ها و دقت بر روی رنگ هایی که استفاده شده است به راحتی متوجه می شوید که از چند رنگ در تمامی صفحات خود استفاده کرده اند که این رنگ ها ثابت هستند و جذابیت سایت خود را با این تکنیک بسیار بالا برده اند. ما هم به شما کمک میکنیم تا رنگ مناسب برای سایت خود را انتخاب کنید تا با ورود هر کاربر به سایت شما از زیبایی های سایت شما لذت ببرند و باعث جلب نظر مشتریان خود شوید.

.

انتخاب تصاویر ویژه و با کیفیت درطراحی سایت فروشگاهی

نوع تصاویر انتخابی، یکی دیگر از خصوصیاتی است که در یک طراحی سایت فروشگاهی بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر از تصاویر با کیفیتی در سایت خود استفاده نکنید قطعا در دید مشتریان خود یک فروشنده آماتور به نظر می آیید. برای درک بهتر این صحبت کافی است یک لحظه به سایتهایی که رفتیم فکر کنیم و آن سایت هارا در ذهن خود تداعی کنیم. کدام یک از سایت ها شما رابیشتر جلب کرده است؟ دقیقا حق با شماست. سایت هایی که رنگ و لعاب زیبایی داشته اند، آنهایی که از عکس های با کیفیت تر استفاده کرده اند و عکس های استفاده شده همسو است با کسب و کار آنها و مفهوم کار خود را با استفاده از بهترین عکس ها به نمایش میگذارند. گروه طراحی سایت فروشگاهی سه سوت وب با استفاده از نبوغ بسیار بالا در طراحی به شما کمک میکند تا بهترین و جذاب ترین عکس ها را برای سایت خود انتخاب کنید تا زیبا تر و جذاب تر دیده شوید.

استفاده از فونت های خاص و شیک در طراحی سایت فروشگاهی

بعد از اینکه از دو مرحله بالا بگذریم وارد سومین مرحله و یکی از مهمترین بخش های طراحی سایت فروشگاهی میرسیم، انتخاب فونت مناسب برای وب سایت خود. خوانایی و چشم نواز بودن یک سایت فروشگاهی بستگی به نوع فونتی دارد که انتخاب میکنیم. انتخاب فونت آنقدر حائز اهمیت است که باعث می شود کاربر بیشتر در سایت شما بماند و محصولات مختلف شما را ببیند و در نهایت حس نیاز در درونش به وجود بیاید و در نهایت به خرید بیانجامد.  وقتی که شما بتوانید یک فونت زیبا برای سایت خود انتخاب کنید قطعا باعث می شوید که کاربر چشم هایش اذیت نشود و زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند. فونت های بسیاری در دنیا وجود دارد که هر کدام جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد به همین دلیل شاید انتخاب از بین هزاران فونت کمی سخت باشد. ما به شما کمک میکنیم بهترین انتخاب را داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی مختص چه افرادی است؟

محدود بودن در کسب و کار هیچ وقت باعث پیشرفت نمی شود. اینترنت این موقعیت را برای همه به وجو آورده است که بدون در نظر گرفتن یک مکان ثابت و هزینه های اضافی کسب و کار خود را در سرتا سر دنیا ارتقا دهد. شما اگر فروشنده مواد غذایی هستید و یا فروشنده سبزیجات و یا حتی یک مغازه ساده فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل دارید و یا هر چیزی که میتوانید بفروشید چه کوچک چه بزرگ، قطعا طراحی سایت فروشگاهی مختص شماست. چرا که بدون داشتن هزینه های اضافی میتوانید به راحتی تموم محصولات خود را در وب سایت فروشگاهی خود بگذارید و آنها را به فروش برسانید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت فروشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

مفهوم امنیت وب سایت

امنیت سایت به مجموعه فعالیت ها و اقداماتی می گویند که با انجام آن ضریب امنیت وب سایت به حداکثر برسد و امکان نفوذ به آن در کمترین حد تصور باشد. در حقیقت مواردی مانند امنیت سرور، امنیت شبکه، امنیت اینترنت، امنیت سیستم عامل، امنیت نرم افزار و برخی موارد دیگر نقش مهم و کلیدی در تامین زیرساخت امنیت سایت دارند.

یکسری کارها و اقدامات لازم است تا بر روی هر وب سایتی انجام شود تا امنیت آن تامین گردد. با توجه به اینکه اکثر سایت های موجود در وب به صورت دینامیک طراحی می شوند، به همین جهت روی سایت های دینامیک که با سیستم مدیریت محتوا (CMS) پایه ریزی شده اند تمرکز کرده و بحث مختصری نیز در مورد سایت های ایستا ( استاتیک ) خواهیم داشت.

 

 

چرا امنیت وب ‌سایت مهم است؟

سایت وردپرس هک‌شده می‌تواند باعث آسیب جدی به درآمد کسب‌وکار و شهرت شما شود. هکرها می‌توانند اطلاعات کاربر، رمزهای عبور، نصب نرم‌افزارهای مخرب را سرقت کنند و حتی می‌توانند نرم‌افزارهای مخرب را به کاربران خود توزیع کنند.

مراقب با‌ج‌‌افزارها باشید. باج‌افزارها نوعی از بدافزارهای مخرب هستند که به سیستم‌های رایانه‌ای (کامپیوتر – لپ‌تاپ – تلفن همراه و …) قربانی حمله کرده و دسترسی کاربر به اطلاعاتش را از بین می‌برند و در ازای باز کردن دسترسی، درخواست پرداخت مبلغ به حساب طراح باج افزار می‌کنند.

بالا بردن امنیت وردپرس در صفحه‌ی ورود به پیشخوان

 حتماً مطلع هستید که صفحه ورود هریک از سیستم‌های مدیریت محتوا، به‌ صورت پیش‌فرض نام خاصی برای خود دارند. صفحه‌ی ورود پیش‌فرض وردپرس wp-login.php است که خود این مسئله سبب می‌شود که امکان دسترسی به آن راحت‌تر و ورود هکرها به سایت آسان‌تر شود. 

برای جلوگیری از این مشکل و بالا بردن امنیت وردپرس از افزونه امنیتی Stealth Login Page استفاده کنید. کار مهم این افزونه این است که با نصب آن شما بخشی تحت عنوان «ورود مخفیانه» در زیر منوی تنظیمات پیشخوان وردپرس خواهید داشت و با انجام تنظیمات آن، در هنگام ورود به پنل مدیریت سایت، علاوه‌ بر یوزرنیم و پسورد گزینه کد کاربری را مشاهده خواهید کرد که حتماً باید آن را وارد کنید در غیر این صورت اجازه راه یافتن به قسمت مدیریت را نخواهید داشت هرچند که پسورد را درست وارد کرده باشید. با این راهکار امنیتی دسترسی به سایت شما سخت‌تر می شود و سبب بالا بردن امنیت وردپرس شما تا حد قابل توجهی می‌شود.

چهار راه برای بالا بردن امنیت سایت های تجاری

استفاده از SSL : گواهی درگاه امن تراکنش ها

اطلاعات مشتریان را برای مدت طولانی نگهداری نکنید

اسکن pci و به روز رسانی patch را به طور منظم انجام دهید

مطمئن شوید که همه کارمندان، دوره های آزمایشی امنیت را سپری کنند

 

 

به طور کل امنیت ارتباطی به اینکه از چه پلتفرمی استقاده می کنید ندارد و چنین چیزی غیر ممکن و غیر عملی است که بتوان سیستم مدیریت محتوای امنی را ساخت و حتی امنیت را صرفا به نوع سیستم مدیریت محتوا مربوط دانست. در صورتی که برخی افراد سیستم مدیریت محتوای خود را به عنوان سیستمی امن و مطمئن در برابر CMS های رایگان و  Open source معرفی می کنند !

امنیت وب سایت ها و سیستم مدیریت محتوا

به علاوه بالابردن امنیت سایت به معنای پایین آوردن میزان ریسک است نه حذف ریسک ؛ این به معنی بهبود وضعیت سایت شما و کاهش احتمال هک شدن است نه جلوگیری از آن زیرا امنیت هیچ گاه صد در صد نیست و مهمترین وب سایت های خبری و سازمانی تجربه تلخ هک شدن را دارند.

چرا امنیت وب سایت و سیستم اهمیت زیادی دارد ؟

اکثر افراد به امنیت سایت خود اهمیت نمی دهند و با جمله (کسی که ما را هک نمی کند و یا جمله ما اصلا اطلاعاتی نداریم که کسی بخواهد ما را هک کند) بار خود را کم می کنند و خود را گول می زنند اما چنین چیزی کاملا اشتباه است زیرا نفوذگر در بعضی مواقع هیچ نیازی به اطلاعات شما ندارد و تنها قصد ان از نفوذ به سیستم شما استفاده از سیستم شما به عنوان یک attacker است.

به این صورت که پس از نفوذ به سیستم شما با استفاده از متدهایی , اقدام به نفوذ با استفاده از سیستم شخصی شما می کند و اگر مشکلی پیش بیاید در ابتدای کار شما باید جوابگوی قانون باشید زیرا از سیستم شما به عنوان یک attacker استفاده شده است. این مورد فقط در سیستم های شخصی حاکم نیست و ممکن است حتی از یک سرور وب سایت استفاده شود.

چرا امنیت در وب اهمیت دارد ؟

همانگونه که گفته شد همیشه هدف از نفوذ استفاده از اطلاعات شخصی شما نیست و این موضوع در وب سایت ها هم صدق می کند و یکی از دلایل هک شدن وب سایت ها موضوع رقابت در بین نفوذگر هاست که پس از نفوذ به سایت ها با اپلود صفحه دیفیس خود و در نهایت ثبت سایت در سایت های ثبت سایت هک شده اقدام به رقابت با دیگر نفوذگر ها می کنند و حتی ممکن است برای تمرین اقدام به نفوذ سایت کنند.

اما در ادامه با موضوع پر اهمیت تامین امنیت در وب و انواع مختلف وب سایت ها آشنا می شوید. اگر شما یک وبمستر هستید حتما باید نکات امنیتی را رعایت کنید تا توانایی جلوگیری از نفوذ به وب سایت خود را داشته باشید.

راه های فراهم کردن امنیت سایت

انتخاب یک پسورد قدرتمند

یکی از مهم ترین و پایه ترین اقدامات امنیتی انتخاب و نوشتن یک پسورد قوی و غیر قابل حدس است.

تغییر آدرس صفحه مدیریت برای امنیت وب سایت

یکی از مهم ترین نکته های امنیتی مخفی کردن صفحه ورود به پنل مدیریت است زیرا اگر نفوذگر پنل مدیریت سایت شما را پیدا کند درصد بسیار بالایی از راه را طی کرده است و می تواند با استفاده از متد هایی مانند حملات بروت فورس اقدام به کرک صفحه لاگین کند.

اما زمانی که صفحه ورود به پنل مدیریت وب سایت خود را در یک مسیر غیر قابل حدس قرار دهید و نفوذگر نتواند آن صفحه را پیدا کند حتی اگر یوزر و پسورد اصلی شما را داشته باشد توانایی نفوذ به سایت شما را ندارد زیرا اگر نتواند وارد پنل مدیریت محتوا شود یوزرنیم و پسورد برای نفوذگر کاربردی نخواهد داشت.

کپچا برای ورود به صفحه مدیریت

تا به حال با کپچا های بسیار زیادی در سایت های مختلف رو به رو شده اید که از شما درخواست می کنند که ثابت کنید یک انسان هستید و در این صورت می توانید از خدمات ذکر شده استفاده کنید.

کپچا ها نمونه های مختلفی دارند که به اصطلاح  ثابت کردن خودتان و حل کردن مسئله , ریکپچا گفته می شود.

کچپا چیست و چه کاربردی برای امنیت وب سایت دارد ؟

کپچا برای شناسایی ربات ها استفاده می شود تا حملات بروت فورس و گاهی حمله DDOS را خنثی کند اما دقت داشته باشید که امنیت هیچ گاه صد درصد نیست و افراد خبره راه هایی برای دورزدن این محدودیت طراحی  و پیاده سازی می کنند ، کپچا های مختلفی وجود دارد مانند کپچا های متنی یا کپچا های حل مسائل ریاضی که در هر صورت شما باید اثبات کنید که یک انسان هستید و قصد صدمه زدن به سایت را ندارید.

یکی از مهمترین عوامل موثر در انتخاب یک هاستینگ، امنیت بالا می باشد.

و آن سرور با ارائه هاست اشتراکی و اختصاصی با به روز ترین کانفیگ های امنیتی، امنیت سایت شما را تامین می کند.

انتخاب رمز عبور برای ورود به صفحه لاگین

یکی دیگر از اقدامات امنیتی انتخاب رمز عبور برای رسیدن به صفحه لاگین است به این معنی که قبل از ان که وارد صفحه لاگین شوید باید یک یوزرنیم و یک پسورد وارد کنید و پس از ان به صفحه لاگین ریدایرکت می شوید که سپس در آن صفحه باید از یوزرنیم و پسورد اصلی استفاده کنید. در این صورت کار نفوذگر بسیار سخت تر می شود زیرا حتی اگر نفوذگر رمز عبور و نام کاربری اصلی شما را داشته باشد در ابتدا باید از صفحه لاگین اولی عبور کند تا به صفحه لاگین اصلی برسد.

و شما با روش های بالا می توانید امنیت در وب خود را بالا ببریدو

افزونه چیست ؟ و نقش آن ها در امنیت سایت

پنل های مدیریت محتوای محبوب مانند وردپرس و جوملا این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا در وب سایت مورد نظر از امکانات اضافه تر استفاده کنید.

اما این پنل ها زمانی که در اختیار کاربر قرار داده  می شوند یک پنل  کاملا خام هستند و باید طبق نیاز و سلیقه خود آن را شخصی سازی کنید و در این میان افزونه های مختلف به کمک شما می ایند تا کار شما سریع تر و بهتر پیش برود ، یک دسته از این افرونه ها , افزونه های امنیتی هستند که می توانند کمک شایانی کند که در ادامه با برخی از این افرونه ها اشنا خواهید شد

اهمیت امنیت وب سایت

امنیت سایت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می توان گفت موثرترین عامل ادامه فعالیت، ثبات و اعتبار یک سایت با توجه به موارد دیگر، موضوع مهم امنیت در وب است. متاسفانه با بررسی وضعیت سایت ها به این نتیجه می رسیم که بسیاری از مدیران و مسئولان سایت ها اهمیت کمی به امنیت سایت می دهند. درصورتیکه موارد امنیتی رعایت نشده باشد آسیب پذیری سایت بسیار بالا خواهد بود و امکان هک سایت و نفوذ به آن وجود دارد.

امیدوارم از مفاهیم و آموزش امنیت سایت لذت برده باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: امنیت وب سایت , آموزش امنیت سایت , امنیت سایت , امنیت در وب , فراهم کردن امنیت سایت , بالابردن امنیت سایت , بالا بردن امنیت وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت کارخانه بهترین گزینه برای رقابت در بستر اینترنت برای صاحبان کارخانجات و تولیدی ها می باشد .

در واقع اگر صاحب کارخانه هستید و حتی درآمد خوبی از این راه کسب می کنید نباید غفلت کنید چرا که رقبای شما با تبلیغات گسترده از شما پیشی می گیرند .

در گذشته به دلیل محدودیت در تعداد کارخانه ها فروش یک محصول به خوبی انجام می شد چرا که مشتریان می توانستند با توجه به نیاز خود و کمی تحقیق محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

امروزه گسترش کارخانجات و مراکز تولید بازار رقابتی تنگاتنگی بین تولید کنندگان به وجود آمده است که این گسترش تولیدی ها باعث شده است خریداران در امر خرید کالای مورد نیاز با مشکل مواجه شوند چرا که از بین چندین برند داخلی و خارجی باید بتوانند مناسب ترین برند را انتخاب نمایند.

واحدهای صنعتی اعم از کارخانجات و مراکز تولیدی صنعتی از مهم ترین مکان های شکل گیری توسعه و شکوفایی اقتصادی هر کشوری می باشند.

اگر به دنبال دلایل معتبر جهتطراحی سایت کارخانه خود می باشید می تواند مهم ترین دلیل را رقابت با رقبا اعلام نمود .
بازاریابی در بستر اینترنت تنها با داشتن یک وب سایت اختصاصی امکان پذیر می باشد.

در طراحی سایت کارخانه می توانید محصولات تولیدی و استانداردهای کسب شده را در معرض دید کاربران قرار دهید.
با داشتن یک وب سایت اختصاصی می توانید در ابتدا خود را معرفی کنید تا مشتریان داخلی و خارجی با کسب و کار شما بیش تر آشنا شوند.

لازم به ذکر است که با طراحی سایت کارخانه می توانید به توسعه کسب و کار خود در سطح جهانی بپردازید.

یکی از مهم ترین اصول در طراحی سایت کارخانه چند زبانه کردن سایت مورد نظر می باشد . چرا که با چند زبانه کردن سایت خود می توانید مشتریان خارجی را برای عقد قرارداد ترغیب نمایید.

امکانات طراحی سایت کارخانه

طراحی بخش معرفی محصولات تولیدی به همراه دسته بندی مناسب کالاها

طراحی صفحه تماس با ما

طراحی بخش کاتالوگ برای محصولات تولید شده

طراحی بخش استانداردها و گواهینامه ها

طراحی بخش جستجو برای اینکه کاربران بتوانند مورد یا مواد مد نظر خود را از بین محتوای زیاد وب سایت سرچ نموده و بیابند

بخش گالری برای نمایش بخش های مختلف خط تولید

طراحی بخش واریز آنلاین برای خرید محصول

قسمت معرفی نمایندگی های معتبر در سایر شهرها

طراحی بخش نظرات برای به اشتراک گذاری نظرات مشتریان

مشاهده شده است که برخی از کارخانجات علاوه برمعرفی و نمایش محصولات اقدام به فروش خرده محصولات نیز می کنند که با حذف واسطه محصول مورد نظر با قیمت مناسبی به دست خریدار می رسد و با توجه به پیشرفت روز افزون اینترنت بعید نیست که در سال‌های آینده به طور کلی تمامی خرید‌های مردم از طریق اینترنت انجام شود و کارخانجات سود بالاتری از فروش خود به دست آورند.

اگر فردی در جست وجو در اینترنت درباره ویژگی های یک محصول سایت شما را به عنوان منبع انتخاب نماید ممکن است اقدام به خرید محصول مورد نظر کند و هم چنین سایت شما را برای دوستان و آشنایان خود نیزمعرفی نمایید.

متاسفانه برخی از مراکز تولیدی اقدام به تهیه بروشور های تبلیغاتی می کنند تا با پخش کردن آنها در سطح شهر منجر به افزایش فروش خود شوند که به دلیل عدم علاقه مردم برای خواند تبلیغات کاغذی باعث هدر رفت هزینه خود می شوند.

مزیت داشتن سایت اختصاصی برای کارخانه ها

از مهم ترین مزیت یک سایت برای کارخانه ها و مراکز تولیدی عدم محدودیت در معرفی محصولات می باشد.

بسیاری از مشتریان شما ممکن است از شهرهای دیگر آماده همکاری با شما باشند که متاسفانه برخی از مراکز تولیدی به دلیل نداشتن وب سایت خوب مشتریان زیادی را از دست می دهند.

اگر تمایل داشته باشید می توانید قسمت چت آنلاین را در سایت خود قرار دهید و از تجربه مشتریان و نظرات آنها برای بالا بردن کیفیت محصول تولیدی استفاده نمایید.

بهترین ویژگی طراحی سایت کارخانه دسترسی شبانه روزی مردم به محصولات تولیدی شما می باشد.

اگر شخصی بخواهد با شما در ارتباط باشد و یا درخواستی داشته باشد، داشتن یک وب سایت این فرآیند را برای او آسان و ساده خواهد کرد، بدین ترتیب شما یک کسب و کار مشتری مدار دارید. اطلاعات تماس خود را در جایی قرار دهید که از بخوبی دیده شدن آنها توسط مشتری، اطمینان حاصل شود.

اگر شخصی تا به حال راجع به شرکت شما چیزی نشنیده است می تواند با یک جست و جوی ساده در خصوص محصول یا خدماتی که به دنبال آن است با شما آشنا شود و مشتری دائمی شما شود.

امروز وب سایت اعتبار کسب ‌وکار شما را افزایش می دهد . وجود وب سایت همچنین می تواند آگاهی مردم از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. در همین جهت داشتن یک وب سایت خوب می تواند باعث افزایش مشتری شما در مدت زمان کمتری شود.

اگر شما محصولی را می فروشید می توانید در قسمت مقالات مزیت های محصول تولید شده را در اختیار مشتریان قرار دهید. وب سایت شما بر خلاف سایر تبلیغات دوام و ماندگاری بیش تری برای شما خواهد داشت.

علاوه بر تمام مزیت های ذکر شده می توانید برای بهبود و ارتقا سایت خود از یکسری تکنیک های طراحی وب سایت استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت کارخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه‌­گذاری به معنای تعهد پول برای خرید دارایی است با این امید که در آینده قیمت آن دارایی افزایش یابد و فرد به سود برسد. این دارایی می­‌تواند فیزیکی و ملموس مانند خانه و کالا یا مجازی و ناملموس نظیر ارزهای دیجیتال باشد.

سرمایه گذاری آنلاین

معمولا وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری آنلاین باشد، این در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد سرمایه گذاری به صورت آنلاین روی یک پرژه اینترنتی قرار است انجام شود.

اینکه دقیقا سرمایه گذاری آنلاین به چه نوع سرمایه گذاری گفته می‌شود، بحثی هست با نظرات مختلف از کارشناسان.

 

یکی از روش های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری اینترنتی یا غیرحضوری است. در روش معاملات اینترنتی اغلب به حضور سرمایه گذار نیازی نیست. در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی سهام در بورس یکی از سرمایه گذاری های جذاب به شمار می آید. سرمایه گذاری اینترنتی در ایران نیز در برخی بازارها قانونی است؛ مانند بازار بورس اوراق بهادار. برخی روش های سرمایه گذاری اینترنتی خارجیمانند فارکس و ارزهای دیجیتال به علت خروج ارز، امکان ایجاد ضررهای مالی بسیار، مسائل شرعی و … در ایران ممنوع است. اما خرید اینترنتی از سایت سرمایه گذاری آنلاین سهام در بورس یا معاملات آنلاین سهام اگر توام با آگاهی باشد، می تواند سود مناسبی را نصیب سرمایه گذاران کند.

سرمایه‌‌گذاری آنلاین روشی برای تجارت در بازار مالی است و دارایی مورد نظر از طریق اینترنت در سایت سرمایه گذاری آنلاین خریداری می‌شود. گسترش اینترنت انجام معاملات را دستخوش تغییر کرده، چراکه هر فرصت سرمایه گذاری تنها به اندازه یک کلیک با ما فاصله دارد. اگر در گذشته تجارت به صورت سنتی و توسط کارگزار انجام می‌شد، امروزه به دلیل اینکه سرمایه گذاری در سایت سرمایه گذاری آنلاینساده‌تر و آسان‌تر است، تغییر یافته است. برای مثال، با سرمایه گذاری آنلاین می‌توان نیاز ملاقات با یک کارگزار برای تصیم‌گیری دربارۀ خرید اوراق بهادار را حذف کرد. دلایل زیادی برای رواج این نوع سرمایه گذاری وجود دارد که در ادامه بدان می‌پردازیم.

سرمایه گذاری اینترنتی خارجی

سرمایه گذاری بر روی پروژه هایی که از سمت شرکت های خارجی معرفی می‌شوند و به صورت ثابت سود پرداخت می‌کنند را سرمایه گذاری اینترنتی خارجی می گویند.

این شرکت ها  البته چالش اعتبار و اعتماد را همیشه به همراه دارند.
شاید همینک ده ها مورد از این مدل شرکت ها هستند که در حال حاضر فعال هستند، اما تا به این لحظه فقط یک مورد از آن ها را تا حدی از نظر خودمان مورد تایید می‌دانیم

بطور کل اجرا و نظارت بر موارد زیادی با حضور مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی صورت می گیرد مانند تحقیقات بازار، تهیه نقشه راه، پیشنهاد محصول و خدمت، تدوین مارکتینگ پلن یا برنامه بازاریابی و آمیخته بازارایابی، تعیین کانال ها و شیوه های توزیع، انتخاب استراتژی قیمت گذاری، پیشبرد فروش، مشخص نمودن استراتژی تبلیغات، چگونگی انجام مراحل برندینگ و …

.

چرا مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی ؟

ما معتقدیم برای هر فعالیتی از کوچک تا بزرگ در ابتدا بایستی به آن فکر کرد. از فلسفه وجودی و چرایی انجام کار تا نحوه انجام و …
چگونه شروع کردن و مسیری که برای رشد کسب و کارتان طی می کنید، از مهمترین عواملی است که راهبرد، نقشه راه و زیر ساخت فعالیت را شکل و معنا میدهد. با دریافت مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی قبل از شروع، قدرتمند، هوشمندانه و مطمئن شروع کنید و راه درست  را بشناسید. ویژگی های مشاور توانمند را بشناسید و بدانید در چه زمینه ها و مراحلی نیازمند همراهی یک مشاور هستید.

 

مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی در قالب شرکتی یا شخصی؟

مشاوران کسب و کار آنلاین هم بطور مستقل فعالیت می کنند و هم با همکاری تیم مارکتینگ شرکت برنامه ها را پیش می برند. آنها تجربه و دانش کافی در زمینه های بازاریابی، تجارت، ارتباطات و روانشناسی دارند. مشاوره در قالب شرکت مزیت هایی نسبت به حالت شخصی دارد که بزرگترین مزیت آن ارائه مشاوره با همفکری یک گروه متخصص در زمینه های گوناگون مرتبط و بهره گیری از کار گروهیست. سه سوت وب  مشاوره را نیز مانند دیگر خدمات یک کار گروهی تلقی میکند و در پس تمام اسناد مشاوره ای تدوین شده فکر یک گروه متخصص را قرار داده است.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری اینترنتی خارجی , مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی , سایت سرمایه گذاری آنلاین , سرمایه‌‌گذاری آنلاین , مشاوره رایگان کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت وردپرس که به یکی از محبوب ترین درخواست های طراحی سایت در دنیا تبدیل شده است توانسته درصد بالایی از سایت ها در دنیا را تحت سلطه خود بگیرد. این سیستم دارای هزاران قالب در استورهای معتبر دنیاست که می تواند برای سایت های شرکتی، بازرگانی و فروشگاهی با تعداد محصولات محدود مناسب باشد.

سایتهای وردپرسی به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در بدو امر، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.

طراحی سایت با wordpress

1. ساخت سایت وردپرسی

ساخت و مدیریت یک سایت وردپرسی به مراتب از یک سایت که بصورت اختصاصی کدنویسی می گردد راحت تر است زیرا آموزش های آن در تمامی سایت های دنیا و به زبان های مختلف وجود دارد.

2. قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی یک سایت وردپرس کاملا بستگی به نیاز های شما دارد ولی بصورت متداول این هزینه بین 2 تا 12 میلیون تومان قابل انجام است که رابطه مستقیمی با زمان انجام پروژه دارد.

wordpress

3. هسته وردپرس بصورت متن باز ارائه می شود

متن باز بودن WordPress به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند افزونه ها و کدهای مورد نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند.

4.مدیریت سایت وردپرسی براحتی امکانپذیر است

هر فردی با حداقل دانش وب و بدون نیاز به دانش طراحی سایت براحتی می تواند یک وبسایت وردپرسی را مدیریت کند. نحوه چینش منوها، تقویم شمسی در تمام افزونه ها، نصب راحت و سریع افزونه های متنوع و پشتیبانی کامل از بان فارسی از مهمترین امکانات وردپرس است.

5. افزونه های متنوع

بی شک مهمترین دلیل برتری وردپرس بر سایر رقبا، تنوع بی نظیر پلاگین های کاربردی است. برای هر منظوری حداقل 5 توسعه دهنده مختلف، افزونه های کاربردی را توسعه دادند.

6. توسعه سریع افزونه های دلخواه

حتی اگر افزونه مورد نظر شما وجود نداشته باشد براحتی و بر اساس متن باز بودن هسته وردپرس، این امکان وجود دارد که افزونه دلخواه خود را تولید کنید.

طراحی سایت wordpress

 

7. ساخت سایت با وردپرس

برای چنین منظوری کافیست کانفیگ اولیه هاست و همچنین خطاهای احتمالی در نصب وردپرس را بدانید، پس از آن دانش ساخت صفحات ، نصب پوسته و افزونه های مختلف به شما یک طراحی سایت با وردپرس را آموزش داده است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

 

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب آماده نداریم همه کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که اول توسط تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری کار کدنویسی آن انجام می شود،

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای طراحی سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی  شما اگر php  بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

طراحی صفحه اول سایت یکی از مهمترین نکاتی هست که باید در کار طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون فقط شما چند ثانیه فقط دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می کنیم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری بیشتر برای پشت زمینه کار استفاده می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید یک رنگ سازمانی را انتخاب کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ هایی که استفاده می کنید در کنار هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به قسمت نمونه کارهای ما بزنید .

سوالات متداول

آیا شما از قالب های آماده استفاده می کنید؟

خیر همه قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کنیم

قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت وردپرس بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد ولی پایه قیمت سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

روند کاری طراحی سایت شما چگونه هست؟

  • مرحله اول کار : آنالیز سایت رقبا شما
        
  •   مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ
        
  •   مرحله سوم: کشیدن طرح شما به صورت رنگی
        
  •   مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما
      
  •    مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

 

طراحی سایت وردپرسی

از این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند استفاده می کنیم ولی با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های آماده اصلا استفاده نمی کنیم روند کاری ما به این شکل هست اول در مورد کسب و کار شما سوال می کنیم که آیا کسب و کار شما چگونه هست مثلا شما فقط یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن انجام می شود یا پیشنهاد خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به نظر ما در وردپرس انتخاب خوبی نیست شاید بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس استفاده می کنیم که خیلی پیشرفته هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما درست هست ولی آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط مختلف پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خود یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها همه در ادامه کار برای یک سایت فروشگاهی لازم هست .

وردپرس چیست؟

وردپرس هم مانند جوملا و دروپال یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و متن باز هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان خوبی هست وردپرس در سال 2003 در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) نام گذاری کرد .

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب آماده نداریم همه کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که اول توسط تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری کار کدنویسی آن انجام می شود،

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا هست که امروزه به دلیل اینکه اول مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار مشکل شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده مشکل خود را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران طرفدار دارد در جهان هم به دلیل اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس کار می کنند طرفدار خیلی زیادی دارد

سیستم مدیریت محتوا وردپرس بدون شک می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها هست برای طراحی سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می توان طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی  شما اگر php  بلد باشید می توانید خیلی راحت با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

طراحی صفحه اول سایت یکی از مهمترین نکاتی هست که باید در کار طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون فقط شما چند ثانیه فقط دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می کنیم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مانند سفید ، و خاکستری بیشتر برای پشت زمینه کار استفاده می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم استفاده کنید یک رنگ سازمانی را انتخاب کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ هایی که استفاده می کنید در کنار هم مناسب باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به قسمت نمونه کارهای ما بزنید .

سوالات متداول

آیا شما از قالب های آماده استفاده می کنید؟

خیر همه قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های آماده استفاده نمی کنیم

قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت وردپرس بستگی به امکانات مورد نظر شما دارد ولی پایه قیمت سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

روند کاری طراحی سایت شما چگونه هست؟

  • مرحله اول کار : آنالیز سایت رقبا شما
        
  •   مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ
        
  •   مرحله سوم: کشیدن طرح شما به صورت رنگی
        
  •   مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما
      
  •    مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

طراحی سایت وردپرسی

ما هم از این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند استفاده می کنیم ولی با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های آماده اصلا استفاده نمی کنیم روند کاری ما به این شکل هست اول در مورد کسب و کار شما سوال می کنیم که آیا کسب و کار شما چگونه هست مثلا شما فقط یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن انجام می شود یا پیشنهاد خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به نظر ما در وردپرس انتخاب خوبی نیست شاید بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس استفاده می کنیم که خیلی پیشرفته هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما درست هست ولی آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط مختلف پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خود یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها همه در ادامه کار برای یک سایت فروشگاهی لازم هست. 

پس نظر ما این هست اگر سایت فروشگاهی می خواهید بهتر هست از طراحی سایت php یا وردپرس استفاده کنید که می تواند امکانات فوق العاده و خیلی بهتر از ووکامرس را به شما بدهد یعنی حرف ما این هست که کار توسعه دادن و اضافه کردن امکانات بیشتر در آینده برای   طراحی سایت php  بهتر هست ما خودمان در ساین وب یکی از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم طراحی سایت php از پایه طراحی می کنیم پس قبل از اینکه بین وردپرس و طراحی سایت php یکی را انتخاب کنید فکر کنید چه امکاناتی را در آینده و الان می خواهید به طراحی سایت خود اضافه کنید

ما خودمان اگر بخواهیم از وردپرس استفاده کنیم سعی می کنیم تا جایی که بشود خودمان افزونه های وردپرس را برنامه نویسی کنیم که اینجوری حتی مدیریت وردپرس را هم خیلی راحت تر می شود برای کاربران

وردپرس چیست؟

وردپرس هم مانند جوملا و دروپال یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و متن باز هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان خوبی هست وردپرس در سال 2003 در ادامه پروژه موفق b2 فعالیت کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) نام گذاری کرد .

امنیت بالا وردپرس

وردپرس یکی از خوبی هایی که دارد داشتن امنیت بالا هست که این امنیت بالا وقتی وردپرس نسخه های وردپرس را آپدیت می کند پس حتما در امنیت خودش هم تغییراتی را داده است ولی اگر شما می خواهید امنیت وردپرس خودتان را بالا تر ببرید یا از افزونه های وردپرس استفاده کنید یا اینکه تنظیمات ورود دو مرحله ای وردپرس را فعال کنید

امنیت بالا کاربران در وردپرس

وردپرس برای اینکه کاربران از رمزهای آسان استفاده نکنند هم مانند 6 تا یک یا رمزهایی مثل این راهی پیدا کرده است که خودش رمزهای سخت به شما می دهد و شما باید از این رمزهای سخت استفاده کنید پس بنابراین برای همین خیلی راحت شما یکی از نکات امنیتی را رعایت کرده اید وردپرس یک کاری دیگه هم کرده است این هست که اگر شما رمز عبور را سه بار غلط بزنید توسط ربات مسدود می شوید و بعد از یک ساعت دوباره می توانید به پنل وردپرس خودتان برید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است! ما در این مقاله به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید.

آموزش ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت

ساخت سایت با وردپرس
ساخت سایت با وردپرس

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است! ما در این مقاله به شما طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت را آموزش خواهیم داد تا کسب‌کارتان را در اینترنت به خوبی معرفی کنید و درآمدتان را چندین برابر نمایید.

ساخت سایت با وردپرس

گام‌های طراحی سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت:

  • درک اهمیت و لزوم طراحی سایت با وردپرس
  • نحوه انتخاب نام وبسایت، خرید دامنه و میزبانی وب(هاست)
  • نصب وردپرس و آشنایی با رابط کاربری آن
  • انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب برای وبسایت
  • انتخاب ضروری‌ترین افزونه‌های موردنیاز
  • ساخت صفحات اصلی سایت
  • تولید محتوا و ایجاد وبلاگ در سایت
  • ساخت فهرست وبسایت

درک اهمیت و لزوم طراحی سایت با وردپرس

پیش از آن که به شما یاد بدهیم چگونه یک وبسایت برای خودتان طراحی کنید، خوب است بدانید که چرا از وردپرس برای طراحی سایت استفاده می‌شود؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می‌باشد که نیاز شما را برای طراحی سایتی برآورده می‌کند. اگر بخواهیم سیستم مدیریت محتوا (Content Management Systems -CMS) را در یک جمله به طور خلاصه معرفی کنید. می‌توانیم اینگونه بگوییم که:

“در حقیقت CMS یک سیستم طراحی شده در بستر وب است که ابزارهای بسیار متنوع و کاربری برای راه‌اندازی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید محتوای سایت خود را بدون هیچ گونه دانش کدنویسی ایجاد و ویرایش کنید”

اما تمامی آمارها به روشنی نشان می‌دهند که پرچم دار همه سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است. به طوریکه 34 درصد از کل سایت‌های ساخته شده در سرتاسر جهان با وردپرس طراحی شده اند! یعنی حدودا از هر سه وبسایتی که شما بازدید می‌کنید، یکی وبسایت با وردپرس طراحی شده است!

 اما اگر بخواهیم همه دلایل اهمیت استفاده از وردپرس را خلاصه کنیم، می‌توانیم بگویم:

  • وردپرس به طور 100 درصد رایگان است!
  • یک سیستم منبع باز (open source) می‌باشد
  • امکان طراحی هر نوع سایتی بدون حتی یک خط کدنویسی!
  • انعطاف پذیری و قابلیت شخصی سازی بالا
  • یک سیستم سریع، بهینه و امن
  • انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

نحوه انتخاب نام وبسایت، خرید دامنه و میزبانی وب(هاست)

انتخاب نام وبسایت

در میان گام‌های ساخت سایت با وردپرس، انتخاب نام سایت یکی بخش‌های جذاب و مهم است که معمولا کمتر برای آن زمان گذاشته می‌شود. بد نیست بدانید که در حال حاضر (تا زمان نگارش این مقاله) نزدیک به 2 میلیارد وب سایت  آنلاین در فضای وب وجود دارد که این آمار بسیار چشم‌گیر به نظر می‌رسد.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.

نصب وردپرس

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به طراحی سایت با وردپرس کنید. به طور معمول در هاست‌های وردپرسی ما با دو نوع پنل مدیریت مواجه هستیم: Cpanel وAdmin  Direct

آشنایی با پیشخوان وردپرس

مطابق شکل زیر، بعد از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور خود وارد پنلی به نام پیشخوان وردپرس خواهید شد.

wordpress dashboard-ساخت سایت با وردپرسپیشخوان وردپرس

  1. پیام خوشامدگویی – در این بخش برخی از مهم‌ترین قسمت‌های صفحه مدیر به عنوان لینک‌های میانبر و سریع ذکر شده‌اند – این‌ها معمولاً میانبرهای شما برای تولید محتوا و ساخت سایت با وردپرس هستند.
  2. نشان دهنده وضعیت فعلی سایت شما و آنچه در آن می‌گذرد است.
  3. نوشته‌ها – برای ایجاد نوشته، مقاله و هر نوع مطلبی در سایت باید به این قسمت مراجعه کنید.
  4. رسانه – تصاویر و سایر پرونده‌های رسانه‌ای را در اینجا بارگذاری / مدیریت کنید.
  5. برگه‌ها – برای ایجاد صفحه و زیر صفحه باید به این قسمت مراجعه کنید.
  6. دیدگاه‌ها – در این قسمت می‌توانید مدیریت نظرات کاربران را در دست بگیرید.
  7. نمایش – طراحی ظاهری سایت، بارگذاری و انتخاب قالب و سفارشی سازی سایت در این قسمت قرار دارد
  8. افزونه‌ها – در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.
  9. کاربران – در این قسمت می‌توانید حساب‌های کاربری سایت‌تان را مدیریت کنید
  10. تنظیمات – در این بخش تنظیمات اصلی از قبیل انتخاب زبان، انتخاب تاریخ، تنظیمات برخی از بخش‌های پیشخوان و …. قرار دارد.

پیکربندی اولیه تنطیمات سایت

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه طراحی سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

الف) تنظیم پیوندهای یکتا

پیوندهای یکتا نحوه ساختار آدرس‌های صفحات سایت – یا همان URL‌ها – را در سایت شما تعریف می‌کنند. بهینه‌ترین و بهترین حالت برای پیوندهای یکتا گزینه “نام نوشته” است. برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

permalink setting-ساخت سایت با وردپرستنظیمات پیوند یکتا در وردپرس

ب) عمومی‌سازی سایت(نمایش در موتورهای جستجو)

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد. اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

Display in search engines-ساخت سایت با وردپرسنمایش به موتورهای جستجو

توجه: توصیه ما این است در ابتدای کار که هنوز محتوایی در سایت خود قرار نداده‌اید و سایت در حال راه‌اندازی است، این گزینه را فعال کنید(تیک را بزنید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها(محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید(تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

ج)عنوان وبسایت و معرفی کوتاهی از سایت خود را در وردپرس وارد کنید!

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

General WordPress settings-ساخت سایت با وردپرستنظیمات عمومی وردپرس

د) فعال یا غیرفعال کردن نظرات کاربران در سایت

اینکه آیا می خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست.

مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید. در آنجا می‌توانید فعال یا غیر فعال بودن نظرات کاربران را تنظیم کنید و ویژگی‌های دیگری که مدنظرتان است را هم اعمال کنید.

WordPress Conversation Settings-طراحی سایت با وردپرستنظیمات گفت‌وگو وردپرس

ه) انتخاب منطقه زمانی:

با تنظیم صحیح منطقه زمانی، انتشار برگه‌ها و نوشته‌های جدید منظم‌تر خواهد بود. به طور کلی، شما می‌توانید منطقه زمانی را براساسی جایی که در آن قرار دارید تنظیم کنید و یا براساس منطقه مخاطبان هدف خود تنظیم نمایید. هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید.

برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

در نهایت اگر نیاز به توضیحات بیشتر در رابطه با پیشخوان وردپرس و جزئیات مربوط به آن دارید حتما مقاله پیشخوان وردپرس از همیار را مطالعه نمایید.

  ساخت کامل یک وبسایت خبری با کمک افزونه‌های وردپرس

بعد از انتخاب و خرید قالب به قسمت نمایش در پیشخوان وردپرس خود بروید و در بخش پوسته دکمه افزودن را بزنید. مطابق شکل زیر در این قسمت می‌توانید بر روی دکمه بارگذاری پوسته کنید.

themes in wordpress-ساخت سایت با وردپرسپوسته‌ها در وردپرس

حال فایل zip قالب خود را در سایت بارگذاری کنید و سپس گزینه نصب و فعال سازی را بزنید. اگر برای نصب قالب نیاز به توضیحات بیشتری دارید می‌توانید مقاله آموزش نصب قالب وردپرس از همیار را مطالعه کنید.

انتخاب ضروری‌ترین افزونه‌های موردنیاز

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس از آنها استفاده کنید. مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید. بعد از پیدا شدن افزونه موردنظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

install plugin in wordpress-طراحی سایت با وردپرسنصب افزونه وردپرس

ساخت صفحات اصلی سایت

با صرف نظر از آنکه حوزه کاری شما چه چیزی است، در هر وبسایتی برخی از صفحات(برگه‌ها) هستند که معمولا وجود آنها ضروری و ثابت است. مثل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما و…. .

به همین خاطر در این بخش قصد داریم به شما نحوه ایجاد یک صقحه (برگه) در وردپرس را آموزش دهیم تا علاوه بر ایجاد صفحات ضروری، بتوانید در آینده هر صفحه ای را که نیاز داشتید خودتان به راحتی اضافه کنید.

برای ایجاد یک برگه در وردپرس، به قسمت برگه‌ها در پیشخوان رفته و بر روی گزینه “افزودن جدید” کلیک می‌نمایید. بعد از انجام اینکار با صفحه مطابق شکل زیر روبه رو خواهید شد. توجه داشته باشید که ویرایشگر پیش فرض وردپرس، ویرایشگر گوتنبرگ است و برای داشتن ویرایشگر به صورت تصویر زیر باید افزونه ویرایشگر کلاسیک را نصب کنید.

add new page in wordpress

تولید محتوا و ایجاد وبلاگ در سایت

یک وبلاگ (و همچنین بازاریابی از طریق محتوا – به طور کلی “بازاریابی محتوا”) یکی از موثرترین راه‌ها افزایش ترافیک و معرفی نه تنها وب سایت بلکه برای هر محصولی است که می‌خواهید از طریق وبسایتتان بفروش برسانید، می‌باشد.

آمارها نشان ‌می‌دهد که وبلاگ‌ها ابزاری برتر برای بازاریابی آنلاین هستند. چراکه 55٪ از بازاریابان می‌گویند که وبلاگ نویسی بهترین و مهمترین اولویت بازاریابی است.

راه اندازی یک وبلاگ یک فرآیندی ساده اما کاربردی است. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتشار منظم و مداوم مقالات مرتبط با موضوع وب سایت است.

جالب است بدانید وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم قوی وبلاگ نویسی معرفی شد. به همین خاطر بهترین بستر برای ایجاد وبلاگ و تولید محتوا است.

برای اطلاعات بیشتر به سایت سه سوت وب مراجعه کنید.

add new post



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

به تناسب نوع طراحی وب سایتی که می خواهید ، سیستم های مدیریت محتوای مختلفی وجود داره اما وردپرس به دلیل رایگان بودنش محبوب ترین اونهاست. وردپرس نرم افزاری Open Source یا منبع باز است که در PHP نوشته شده و می توانید برای ایجاد یک وب سایت، وبلاگ یا برنامه های کاربردی استفاده کنید. طرح های زیبا، ویژگی های قدرتمند و آزادی برای ساختن هر چیزی که می خواید، وردپرس هم زمان هم رایگانه و هم راحت. %28 از دنیای وب از جمله وب سایت های سرگرمی تا بزرگترین سایت های خبری آنلاین از وردپرس استفاده می کنند. بیش از 60 میلیون نفر وردپرس را انتخاب کرده اند تا وب سایتشون احساس خونه رو بهشون القا کنه.

در سال 2003 وردپرس با استفاده از یک بیت کد با کاربرانی که تعدادشون کمتر از انگشت های دسته برای تمایل به زیبایی و نشر سیستمی معماری شده شروع به کار کرد، از آن زمان به بعد بزرگترین ابزار وبلاگ نویسی میزبانی در جهان با توجه به اینکه در میلیون ها سایت استفاده می شود و روزانه ده ها میلیون نفر آن را می بینند شد. وردپرس یک پروژه منبع باز است به این معنی که صدها نفر در سراسر جهان روی آن کار می کنن ، همچنین به این معنی که شما می توانید از آن برای هر نوع سایتی و بدون پرداخت هزینه مجوز و تعدادی دیگر از آزادی های مهم استفاده کنید. وردپرس به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی آغاز شده ، اما امروزه به عنوان سیستم مدیریت محتوایی کامل از طریق هزاران پلاگین و ویدجت و تم ها مورد استفاده قرار گرفته است، وردپرس تنها به تخیل شما محدود میشه.

برای دریافت فایل منبع WordPress به سایت https://wordpress.org یا  https://wordpress.com مراجعه کنید و آخرین نسخه به روز شده رو دانلود کنید و روی سیستم خودتون بارگذاری کنید.

مزایای طراحی سایت با وردپرس :

 

1- استفاده ازش راحته

وردپرس راحته و یک رابط بصری داره ، اضافه کردن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به سرعت انجام می شن. از اونجایی که تکنولوژی خیلی ساده ایه زمان صرف شده برای قالب بندی هم کاهش پیدا می کنه.

 

2- دسترسی بهش آسونه

می تونید وب سایت را از هر کامپیوتری مدیریت کنید. وردپرس مبتنی بر مرورگره و شما می تونید از هر کامپیوتری که متصله به اینترنت سایت خود را مدیریت کنید.

 

3- نیازی به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP نداره

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزار ویرایش HTML ندارد ، شما می تونید یک صفحه جدید یا پست وبلاگ، فرمت متن، آپلود تصاویر (و ویرایش آنها)، آپلود اسناد، فایل های ویدیویی، گالری تصاویر و … ایجاد کنید بدون اینکه نیازی به نرم افزار FTP یا HTML باشه.

 

4-موتورهای جستجو عاشق سایت های وردپرس

کد های وردپرس بسیار تمیز و ساده است و موتورهای جستجو را برای خواندن و فهرست محتوای سایت راحت می کنه. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تونه کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خودشو داشته باشه و برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی بشه. شما همچنین می تونید از برچسب ها (Tags) برای افزایش تلاش های بهینه سازی موتور جستجوگر استفاده کنید.

 

5- روی سایت کنترل دارید

دیگه لازم نیست برای یک به روز رسانی و آپدیت ساده منتظر طراح سایت باشید ، با وردپرس، شما تقریبا کنترل هر جنبه ای از سایت خودتونو دارید و می تونید به راحتی به روز رسانی های خود را انجام بدید.

 

6- طراحی سایت شما قابل برنامه ریزیه

وردپرس به عنوان یک موتور برای وب سایت شما عمل می کنه ، با توجه به اینکه شکل و احساس سایت %100 برای شما شخصی سازیه ، نام تجاری شما از این طریق میدرخشه و یک تجربه منحصر به فرد هم برای بازدید کننده هاتون به ارمغان میاره.

 

7- یک وبلاگ کاملا آماده اس

از اونجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شد ، قابلیت های وبلاگ نویسی هم به تناسب نیاز های ما ساخته شد. راه اندازی اشتراک ایمیل RSS در وبلاگتون ، قابلیت نظر دادن و به طور خودکار اضافه کردن آخرین پست های وبلاگ به صفحات دیگر سایت مثل صفحه اصلی وب سایت، بسیار راحته و باعث گسترش دسترسی شرکت شما و ایجاد سایتی پویا تر میشه.

 

8- گسترش عملکرد سایت با پلاگین ها

می خواید یک تقویم ، گالری ویدئو، ویژگی های توییتر و فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه ها یا پلاگین ها که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمتی منطقی دارن در دسترس ما قرار میده.

 

9- امکان رشد داره

سایت های وردپرس بسیار مقیاس پذیرن ، شما میتونید صدها هزار صفحه یا پست های وبلاگ در سایت خود داشته باشید ولی عملکرد سایت کم نباشه و هر بار که بخواید صفحه اضافه کنید یا ویرایش انجام بدین.

 

10- چند کاربره ست

به عنوان یک مدیر سایت وردپرس، می تونید چندین کاربر را برای وب سایت فروشگاهی تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت های هر کاربر را تعیین کنید.

 

 

 

معایب طراحی سایت با WordPress :

 

1- میتونه آسیب پذیر باشه

وردپرس منبع باز و متکی به یک جامعه از توسعه دهندگان است ، برای پیدا کردن منابع لازم است که آن را با تم ها و پلاگین ها شخصی سازی کنید. هر تم یا افزونه ای که در سایت وردپرس خودتون استفاده می کنید توسط شخص دیگری نوشته شده است؛ از آنجا که هیچ سازمان یا شخص خاصی برای نظارت بر تم ها یا افزونه های وردپرس وجود نداره در پلاگین ای که در سایت شما استفاده می شود، یک سری اشکال وجود داره. در صورتی که شما این را نمی دانید، با وردپرس، تنها یک افزونه می تونه به داشبورد مدیریت شما دسترسی داشته باشه؛ مگر اینکه شما به طور فعال اقدامات لازم برای ایمن سازی وبلاگ وردپرس خود را انجام داده باشید، با این حال نمیتونید کاملا مطمئن باشید. همچنین، وردپرس در PHP اجرا می شود و جزئیات مهم در پایگاه داده MYSQL خود را ذخیره می کند که برای حملات  SQLیک بالقوه است. آسیب پذیری به حملات خشونت آمیز یکی از دلایل اصلی استفاده نکردن از وردپرس است، مگر اینکه شما یک پلاگین برای مقابله نصب کنید

 

2- می تونه خیلی پرهزینه باشه

نه اشتباه نکنید ، وردپرس خودش مجانیه! دانلود و نصب وردپرس رایگانه اما فقط داشتن وردپرس کافی نیست مگر اینکه نخواید که وب سایت شما جزو 70 میلیون وب سایتی که با وردپرس کار می کنن باشه. شما وردپرس را در همه جا می بینید و هنگامی که شما یک نسخه از یک سایت را با استفاده از وردپرس مشاهده می کنید، کمتر تو ذهنتون ماندگار میشه ؛ به همین دلیل هم وردپرس گرانه. برای اطمینان از اینکه سایت وردپرسی شما به درستی طراحی شده و همیشه فعال است، باید چند میلیون هزینه کنید. تنها راه این است که خودتون طراح سایت وردپرسی باشید.

 

3- باید به صورت مداوم بروز رسانی کنید

شاید به نظر شما از مزایا باشه اما وقتی به فرکانس و تکرار به روز رسانی ها و مسائل مربوطه مثل آپدیت پلاگین ها و … فکر کنید متوجه می شید که خیلی هم چیز خوبی نیست. با هر بروز رسانی مشکل قالب سایت و پلاگین ها رو خواهید داشت که اغلب با هزینه های گزاف همراهه. تعمیر و نگهداری در وردپرس یک مسئله شخصیه ، شما نمیتوانید بدون بروز رسانی مداوم ازش استفاده کنید و باید زمانی که به روزرسانی کردید، آماده تغییرات در قالب یا پلاگین های خود باشید. اگر شما بودجه، طراح یا برنامه نویس یا منابعی برای مدیریت این به روز رسانی ها دارید، وردپرس عالیه

 

4- از منابع زیادی استفاده می کنه

برای اینکه وردپرس براتون موثر باشه باید اغلب مواقع بسیاری از پلاگین ها رو نصب کنید ، نصب تنهای وردپرس بی فایده اس و نیاز به تم و حداقل چند پلاگین داره. در یک سطحی این مقوله مشکل به نظر نمیاد اما هر چقدر بیشتر پلاگین نصب کنید ، سرعت وب سایت شما کم و کمتر میشه. اگه با این پلاگین ها کار نکنید یا  اگه شما بودجه یا منابع برای برنامه نویسی این ویژگی ها را در قالب وردپرس خودتون نداشته باشید چی؟ با یک وب سایت بسیار بسیار کند روبرو می شید.

از لحاظ منابع سرور هم وردپرس نسبت به وب سایت های HTML یا PHP از منابع بیشتری استفاده می کنه، مگه اینکه شما یک راه حل میزبانی وردپرس با کیفیت پیدا کنید، اگر تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشید و از وردپرس در یک میزبانی مشترک استفاده کنید خطر میزبانی شما به حالت تعلیق در میاد.

 

5- توی سئو می تونه مشکل ساز باشه

مهمه که توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید مگه اینکه در حال حاضر دسترسی به سئو داشته باشید. وردپرس معتقده که با سئو دوستانه برخورد کنه اما همه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) همینطورن. اگر دانشی درباره سئو نداشته باشید خیلی راحت مشکلات مربوط به این موضوع در وردپرس خودشونو نشون می دن. یکی از این محکومین اصلی ، سیستم برچسب گذاری یا تگ گذاری و طبقه بندی توسط وردپرسه. راه حلش اینه که تصمیم بگیرید تگ ها و دسته بندی ها رو بدون علامت بسازید که در اینصورت هر برچسبی که شما ایجاد میکنید و هر دسته ی خاصی که محتواتونو اضافه میکنید، یک فرم تکراری از آن محتوا را خواهید داشت. با توجه به نتایج، برخی افراد 10 نسخه از یک محتوا دارند و تعجب می کنند که چرا یک موضوع مشابه را تجربه می کنند.

اگر شما یک دانش پیشرفته از سئو داشته باشید به این مشکل برنمی خورید اما همه ندارن متاسفانه. اکثر افرادی که این مقاله را مطالعه می کنند احتمالا تا امروز اینو نمی دونستن.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش طراحی قالب برای وردپرس , سایت فروشگاهی با وردپرس , طراحی سایت wordpress , طراحی قالب وردپرس با فوتوشاپ , ایجاد سایت با وردپرس , هزینه طراحی قالب وردپرس , سایت با وردپرس , طراحی اختصاصی قالب وردپرس , طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس , هزینه طراحی وب سایت با وردپرس , آموزش طراحی سایت با وردپرس 0 تا 100 ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد